april 26, 2024, 15:36:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC 2008 - Nordens beste VW arrangement!!  (Lest 162097 ganger)
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #420 på: august 17, 2008, 22:36:34 pm »

Å begynne med "huff, 300 kr for hele helgen, men jeg vil bare være der på lørdag og så må jeg betale for hele helgen", blir for meg å diskutere pris på 1 vare i butikken når skiltet sier "2 for prisen av 1". Dvs totalt meningsløst. Men greit nok, ikke jeg som gikk glipp av DET største høydepunktet i norsk VW historie  Gliser
Loggført

---
Mvh Rabben
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #421 på: august 17, 2008, 22:41:57 pm »

Jeg skjønner at noen her driter penger, og det er helt greit. Men spar meg for å håne oss som lever på knekkebrød og vann.
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #422 på: august 17, 2008, 22:44:48 pm »

Holy Moly, ingen tvil, SCC er Nordens beste VW arrangement!!

SCC crew, slå dere på brystet, klem hverandre, vær stolte. Dette var fantastisk bra gjennomført.

Stående applaus fra meg  Gliser
Loggført
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #423 på: august 17, 2008, 22:48:51 pm »

Jeg skjønner at noen her driter penger, og det er helt greit. Men spar meg for å håne oss som lever på knekkebrød og vann.

Det er ikke det som er temaet, men "300 for hele pakken" og så vil noen kjøpe halve pakken, noe som kun var mulig å gjøre på søndag. Blir ikke det litt som å gå til Valle Hovin for å høre favorittbandet, for så etter 1 time gå ut og forlange å få igjen halvparten av pengene?
Loggført

---
Mvh Rabben
HKE
Supermedlem
*****
Innlegg: 960
Bosted: Ottestad/Hamar


Hans Kristian tlf 95718916


Vis profil
« Svar #424 på: august 17, 2008, 22:50:38 pm »

Helt topp treff!  Gliser Gliser Gliser Noe for enhver smak og skikkelig trøkk på banen, og ikke minst av speeker. Koste meg både fredag og lørdag. Takk til alle frivillige!! Fantastisk innsats. Det er lagt ned mye jobb både i planleggingen og gjennomføringen av dette stevne..  

Syns ikke det passer seg meg NOEN negative kommentarer på en dag som denne!  Sint Sint Det passer seg rett og slett ikke, så stopp den diskusjonen! Den går jo helt av hengslene.

Jeg stiller neste år også, og da forhåpentlig meg egen bil. Skal sørge for å få med noen flere også!!!!!

GO SCC 2009!!

 Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser
« Siste redigering: august 17, 2008, 22:52:40 pm av VW1965T1 » Loggført

VW 1956 T1

"It don't have to shine, to be fine!!"
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #425 på: august 17, 2008, 23:30:30 pm »

Jeg skjønner at noen her driter penger, og det er helt greit. Men spar meg for å håne oss som lever på knekkebrød og vann.

Det er ikke det som er temaet, men "300 for hele pakken" og så vil noen kjøpe halve pakken, noe som kun var mulig å gjøre på søndag. Blir ikke det litt som å gå til Valle Hovin for å høre favorittbandet, for så etter 1 time gå ut og forlange å få igjen halvparten av pengene?

Dårlig sammenligning, da konserter aldri varer i 3 dager;)

Men uansett, hva er vanskelig med å ha dagpass? Jeg synes ikke det hverken er rart eller teit, og det vil lønne seg for alle.

Og du ser vel poenget mitt? Jeg skulle gjerne betalt 300 spenn for de få timene jeg hadde tid til på lørdag, men det ville med mitt budsjett rett og slett vært umulig. 300,- er mat for mer en ei uke, eller for den saks skyld mer enn en halv tank bensin på bilen. Når de kan ta 150,- for bare søndag, så kan de vel ta det for bare lørdag og?

Jeg skjønner hele greia med at man får en fet opplevelse, og det er dritfett og være der hele helga osv. Men se det på den annen side da; du betalte 300 spenn for en hel helg, jeg hadde måttet betale 300,- for to timer... Er ikke det litt mer enn snaut urettferdig, bare sånn for å sette det på spissen?

Alle festivaler/treff/billøp jeg har vært på har dagspass, så det gjør da ingenting om SCC også blir enda mer tilgjengelig for alle?

Og for å ta det, jeg var der, og jeg kan ikke sette fingeren på noe. Eller vent, jo, en ting.

Det var ingen som tar 2 og 3 girs burnouter sånn som brodern og røyklegger hele depotet. Pingler Gliser Gliser
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #426 på: august 17, 2008, 23:38:21 pm »

 Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser
Har aldri opplevd makan til FEST,,,,var så heldig og ha med meg gode venner,, som ikke driver med vw
i det hele tatt,,,og av de jeg har rukket og snakke med,,så har dette vært noe av det kuleste de har vært med på  Osteaktig
ang. pris,,,,,,,,,,,min nabo kom med 2 døtre,9 og 16 år, på lørdag,,forklarte i inngangen at hun skulle inn en liten tur for å heie på "nabo`n" ,,,i en god tone,,,endte opp med å betale 300 for alle Glad

Stoooor takk til alle som stelte istand Norges overlegent beste vw treff noensinne.
Det eneste som kan toppe dette er SCC 09,10,11,12 osv.  Kult

mvh, en trett og lykkelig "Losen" sjåfør som endelig skal få seg en god natts søvn  Gliser

 
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #427 på: august 17, 2008, 23:49:58 pm »


mvh, en trett og lykkelig "Losen" sjåfør som endelig skal få seg en god natts søvn  Gliser

 

Frykt ikke, du får ikke selskap i natt  Osteaktig Osteaktig
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #428 på: august 17, 2008, 23:58:23 pm »

Frykter ikke,,,har heller aldri før hatt sengeselskap som har blitt godkjent i teknisk kontroll Gliser Gliser Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #429 på: august 18, 2008, 05:17:55 am »

Din konstruktive kritikk består i at det burde være bedre skiltet neste år, fordi du ikke gadd å kikke på kartet i programmet??!! Jeg vet ikke hva jeg skal si... Du får utdelt et kart når du kommer inn, men klager over at Norges største VW-treff er uoversiktlig fordi du ikke gidder se på kartet? Hehe....

Vær så snill å ikke la denne tråden surre ut i negative kommentarer, jeg tror ikke du var på SCC lenge nok til å skjønne hvilket utrolig VW-treff du gikk glipp av. Du baserer opplevelsen din prizma på det jeg vil tro er to-tre-fire timer på søndagen. For oss som opplevde ca 50 timer der, så er det noe vi vil fortelle barnebarna våre om.

Folk er ikke velkomne på Søndag altså?
Jeg leste både kart og alt innhold i programmet, har det tilogmed foran meg her hjemme!
- Men er det så feil å dele inn områdene med skilter?

Jeg var ikke der mer enn 3-4 timer, det er korrekt - men da får vi prøve lørdag nestegang.
Hele opplegget virket solid nok, ingen surr i inngang, parkering eller lineup til drag.
Dog utstillingen var, ikke helt som forventet.
Loggført

... it's an adiction ... 
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #430 på: august 18, 2008, 05:51:04 am »

Topp arrangement!! Crew som stod på med 145% innsats og engasjement!! Det tar tid og krefter å være med på å arrangere noe slikt. Søndagen var fin den!! Topp blanding av drag, show and shine, prat, depotvandring, deler, god røyklukt... og meget gode burgere!! Gliser

Gleder meg til neste år! Går alt etter planen så stiller jeg med bil 2010 Kult
Loggført

1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser

Sulten og tørst, bil først!

Kjør fort, ta sjanser.
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #431 på: august 18, 2008, 06:05:10 am »

tuuuusen takk for et knall treff,deilig deilig,,lørdagen kjørte en boble med 850hk 1100 nm,,hele banen rista når den tok av,,grøøssss,,,jeg stor koste meg,,
Loggført

Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #432 på: august 18, 2008, 06:26:20 am »

Kjipt å ha gått glipp av dette ja, helt klart. Og med bare to som klager så ser det ut som det var ett knall treff. Ikke hørt annet fra de jeg har snakka med også. Gleder meg til scc filmen kommer. Blunker
Loggført
flatfour
Supermedlem
*****
Innlegg: 739
Bosted: Oslo / Bærum



Vis profil WWW
« Svar #433 på: august 18, 2008, 07:09:03 am »

Jepp folkens, dette var et sinnsykt bra treff!! Jeg storkoste meg fra fredag til søndag og fikk kjørt alt jeg orket!  Gliser
Syns SCC crew'et gjorde en super jobb, speakeren holdt motet oppe og ikke minst været som slo til og holdt regnet lenger unna enn det man trodde før helgen! Glad
Promoteringen i forkant var tydelig vellykket, for med så mange råå biler hevet jo treffet opp til internationalt nivå!
Kombinert med det klassiske treffet var dette overlegent! En slik samling som den gjengen hadde samlet, er ikke noe du ser ofte her i norden.
Tror neimen ikke jeg så noe vannsøl heller.. Blunker

Well done!!
Loggført

April '55 Oval               Jeg selger:  Vintage lampe, Orange arbeidslampe, Gassmasker

Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #434 på: august 18, 2008, 07:32:41 am »

Dette var gøy å være med på!!! Flott treff, flott vær, flotte biler og ikke minst en jævla stor gjeng med flotte mennesker!! Det er noe spesiellt med VW-folk. Samma pokker hvor du går hen på området, om det er i line up, på depoter eller i vintage og show and shine, alle snakker samme språk.

Jeg sa det allerede på lørdag;"jeg gleder meg allerede til neste år".

Takk for et flott treff! Og dere må ikke tenke tanken på at dette skal være en hvert-andre-år-aktivitet.

SEES 2009!

Lasse
Loggført

Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #435 på: august 18, 2008, 07:33:17 am »

Utrolig heftig. Jeg har stor kost meg.
Deilig å komme over i det jeg heller vil kalle Versjon 3.0, da SCC først var ett lite enkeltstående treff med enkle former for underholdning, kom med din luftkjølte VW og still ut eller kjør på bane, lekende lett og enkelt, sjarmerende rett og slett. Dette var da eventuelt Versjon 1.0 spør dere meg og hadde det gått å fortsette å gjennomføre det på den måte så hadde det vært kult.

Versjon 2.0 sammen med Right On var også bra og ganske billig og lettvindt iforhold til å være frittstående, men helt klart for lite av det beste. Få ting er som å kjøre fra en AmCar på stripa, men sånn blei det jo lite av uansett....

Versjon 3.0 Helt Best!!! Der SCC skal være, 1 ring to rule them all.... Ringbanen for ALLE luftkjølte VW's

Masse Racing, Masse fine/kule biler, drøssevis av folk, DØDSBRA x1000.

Racingen, jeg tenkte litt om det hvorfor Speakerne måtte rippe opp i at ventingen under saneringen først og fremst er bilene sin feil og ikke SCC eller bane sjefen sin.. alle vet jo det.... nå er jeg litt usikker, kanskje han skulle sagt det absolutt hver gang.
Jeg vil bare si at dette er noe av det beste med SCC at det er ett treff der de viktige tingene tas på allvor! Skikkelig bra.

Bilettprisen er for meg nesten utrolig billig, det er til sammenligning bare noen minutter med gokart leie, Tilsvarer 2 kjøpe DVD til fullpris, 6 Leie DVD med maks 18timers underholdning, det er billigere enn å slå opp teltet på Gatebil. Det er rett og slett grisebillig!!!
Og blir det for lite i kassa så skru opp prisene litt til. jeg har råd og det har nok de fleste andre også.

Klarer ikke la være, http://www.gatebil.no/index.php?pageid=261 til sammenligning.

Til dere som eventuelt liker at bilene på utstillingen blir kategorisert: Uspesifisert utstilling er utrolig bra. da blir man ikke satt i bås som en spesiell stil, på Bug Run syntes jeg det med kategoriene grenser til idioti og jeg stiller ikke ut bilen min der, ikke at den hadde vunnet noen pris heller da, men om den hadde kunnet gjort det og jeg hadde vunnet i de klassene bilen min har blitt plassert i oppigjennom ja da hadde jeg kunne vunnet både orginal, resto, custom og golf gti klassen, selvom Bilen min er ifølge meg T1 1300 1965 modell er i en slags CAL LOOK stil.

Jeg stod og hørte på Øystein Asphjell på rampa i depotet på søndagen, det var skikkelig bra, vel verdt å hoppe over ett par stripe drag for å se det. Genialt.

Kunne sagt mer enn 100ting til sikkert

Avslutter med Tusen takk for min beste treff helg de siste åra.
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
surfer56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand


+4792817564


Vis profil
« Svar #436 på: august 18, 2008, 07:36:22 am »

"Let`s get ready to rumble" !

Fantastisk bra SCC på alle vis, storkoste oss vi også, bra med mat, teltplass, leker for små og store.
Talte 170 dragrunder bare på halve dagen, det er meget bra!

All ære til alle på SCC Crew og frivillige!

Gleder oss til SCC 2009. Blunker
Loggført

Arnfinn Gjøsund
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: Brattvåg. Ålesund er nærmeste by.



Vis profil
« Svar #437 på: august 18, 2008, 07:43:08 am »

Takk for et fantastisk treff!

Takk til speakeren. Du var "The Prick Over The Eye"
Takk til SCC Crew.
Takk til alle i depotene som ga meg bøttevis med inspirasjon.

Roar Lunde: Dette er den råeste looken jeg har sett!
Tekken: Det finnes ikke ord...

Jeg er enda i sjokk:     S K I N N E    ! !
Loggført

VW1200 -74mod 2110cc. Plast.
per
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted: Telemark



Vis profil
« Svar #438 på: august 18, 2008, 07:45:08 am »

Takk for en kjempe helg !

Kjempe klar for SCC -09.

Mvh Per.  Gliser Gliser Gliser
Loggført
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #439 på: august 18, 2008, 07:52:27 am »

Fikk desverre bare vært der på lørdagen, men dette var det aller beste jeg har vært med på EVER! TUSEN TAKK til Berger og resten av Crewet. Dette var helt konge!

Bøyer meg i støvet med stor respekt og håper dere orker å dra igang et slikt arrangement en gang til!!!!!!

Jens Kristian
Loggført
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #440 på: august 18, 2008, 08:46:15 am »

Mitt første SCC er unnagjort, fikk bare vært der på lørdagen, men det ble "a day to remember"!
Knallarrangement :-) med mye å se og høre på. Toppet seg vel når Skinnebobla kjørte Gliser Gliser Gliser
Kommer neste år også - da med telt og uten kone og unger Blunker

Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
SilverPig
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker


Joik har større kraft enn krutt!


Vis profil
« Svar #441 på: august 18, 2008, 09:03:57 am »

Hva skal man si? Ord blir fattige...når en gjeng entusiaster fra pottit-Norge klarer å utvikle SCC fra den spede begynnelsen for bare få år siden til det vi var vitne til i helgen. Hvor fett er det når noen av europas største innen VW-racing liner opp foran juletreet på denne lille banen innimellom norsk furuskog? Hatten MÅ av!! Jeg var der bare lørdag, og fikk dessverre ikke med alt for mange striper før det spruta olje både herfra og derfra, men det er underordnet i den store sammenhengen. Kulere treff fantes kanskje i California for 20-30 år siden, men på denne siden av moderne tidsregning er det neppe noen konkurranse.

Hvis ikke Brå brekker en ny stav i løpet av vinteren, kommer SCC til å bli tidenes målestokk for hvor man bør være hvis man har det minste snev av interesse for luftkjølt VW.

Halleluja gutter!! Glad
Loggført
HB4596
Supermedlem
*****
Innlegg: 922
Bosted: Sandefjord


...de kunne servert en kebab.


Vis profil WWW
« Svar #442 på: august 18, 2008, 09:09:56 am »

Takker for en kjempehelg, et utrolig bra treff med KUN luftkjørt  Glad

Sees neste år også
Loggført

Mvh
Pål Thomas Carlsen
Veteran VW Klubben  - Folk&Vogn, veldig hyggelig
ovejohan
Supermedlem
*****
Innlegg: 557
Bosted: breim



Vis profil
« Svar #443 på: august 18, 2008, 09:26:03 am »

jeg må bare si hvor BRA det var på JOBB i helga. skikkelig morro å gå glipp av det som tydeligvis er Norges høydepunkt ever. Trist Men neste år blir jeg med....

Liker derimot å se litt filmer eller bilder av årets SCC da. Glad så man kan glede seg til neste år. Glad
Loggført

1961 T-1 boble (Edna)
1969 T-1 boble (Turid)  (oppussing pågår)
2005 Vw passat 1.9 tdi 130hk

magnusB
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #444 på: august 18, 2008, 09:36:27 am »

Det var sinnsykt morsomt å ha med svigerforeldre på hytta istedet for å være på scc. Glad jeg prioriterte det istedet for å være på gardermoen... Får ta det igjen neste helg på bogstad. Sesongen er jo ikke over ennå! Og SCC-helgen neste år er allerede reservert...
Loggført
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #445 på: august 18, 2008, 09:50:55 am »

Vel verdt å kjøre 100 mil for og billett prisen kunne gjerne 3 dobles for min del!


Hørte mye snakk om at SCC kan ta over for bug run når det gjelder luftavkjølt,  og det stemmer


GO FOR IT!
Loggført
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted:



Vis profil
« Svar #446 på: august 18, 2008, 09:55:31 am »

TAKK FOR EI TOPPERS HÆLG T ALL I SCC!!!!

Selv om Rune ikke fikk kjørt  Tvilende , hadde vi ei toppers hælg!!!

Kommer sterkere tilbake til neste år!!! Gliser
Loggført
Karmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1057
Bosted: Kongsberg



Vis profil
« Svar #447 på: august 18, 2008, 09:58:14 am »

Veldig bra!! Takk for en flott helg!
Jeg fikk aldri med meg trekningen av gavekortet fra Unneberg. Hvor/når foregikk det?
Loggført
T2man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog


Termos er bra


Vis profil
« Svar #448 på: august 18, 2008, 10:01:08 am »

Jeg tok imot en svenske i porten søndag som så frem til å komme inn på et treff med kun luftkjølte, og ikke som på Bugrun
med fullt av oppsparklede Golfer som han sa.
OG en danske i Sambabuss jeg vinket farvel med sa at han kommer tilbake neste år, men da skulle de bli 5 biler Glad
Loggført

Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #449 på: august 18, 2008, 11:21:09 am »

Tror neimen ikke jeg så noe vannsøl heller..

jeg så en golf
Loggført

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!