mai 01, 2024, 06:40:39 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 54
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69' Full Restaurering!  (Lest 392720 ganger)
Corky Racing
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted:



Vis profil
« Svar #1170 på: januar 17, 2009, 22:50:42 pm »

Takktakk ! Mesteparten av sidene er vel diskutering(krangling) og dumme spørsmål frå mi side.... men det SKAL verte bil av spetakkelet tilslutt.

Det er lov og spørre, er da man lærer. Og fint for meg, lærer litt jeg også hvordan ting skal gjøres Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1171 på: januar 17, 2009, 23:38:42 pm »

Godt det er til hjelp då!

Eg klarte ikkje å holda meg, så eg måtte opp i garasjen og prøvemontera dei nye delane... frontplata passa bedre enn eg kunne forventa av noko som kjem frå brasil!!! men sjølvsagt er det litt småplukk...

Montert, etter litt bøying...


Her treffer ikkje listene kvarandre, så eg må borre opp den eine sveisen i enden og fikse det!


Samma her


Også var det denne luka.... Samanlign denne med.....


...denne! Den orginale er heilt klart min favorit!


Frontplate i hyttågevær


Dette betyr mao. att eg bør prøva å skjera ut holet frå den orginale frontplata og sveise den inn i den andre! Noko seier meg att det er ein stor sjangse for att eg ikkje får til å sveist det skikkeleg og ender opp med to ødelagte frontplater.... den sjangsen må eg ta for å få eit bra resultat, og den tar eg! Kan ikkje kjøyre rundt med ei luke som nesten ikkje passer!

Brønnen derimot veit eg ikkje heilt om passer endå... men i morgo skal eg fjerna den gamle, og kanskje sveise inn den nye vist eg får tid... (lukter eg max-manus kino?)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #1172 på: januar 18, 2009, 09:00:57 am »

Morn tistlo.
Det der hadde eg bæsja i..
Dette er sånt som du ser akkurat no, men som vil se helt strøkent når bilen er ferdig.
hvordan vil dette bli hvis du skjærer ut og sveiser inn den andre biten? Har du lyst på en masse sparkel frammi der? Tvilende
baksveisen vil vise i reservehjulsbrønnen..
"Pick your fights" er det noe som heter.. Dette er en sånn en.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1173 på: januar 18, 2009, 10:26:18 am »

Vist eg skal sveise inn den gamle så gjer eg det før eg sveiser inn heile frontplata, sånn att eg får slipt på baksida og!

Men du har kanskje rett!? Vert ingen show'n shine bil så det trenger vel ikkje vera 100%..... held med 99 Glad

Men listene må fiksast på! Så idag satsar eg på å få inn brønnen, så trenger eg den delen eg ikkje fekk i går, og det er støtfangarfestet på høgre sida..... = Veenting Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Norbeck
Seniormedlem
****
Innlegg: 375
Bosted: Nes i akershus



Vis profil
« Svar #1174 på: januar 18, 2009, 10:51:22 am »

syns dette blir bra jeg:) er ikke mye rust på karosseriet mitt bare litt på døra og lit på innerskjerma:) lykke til videre:)
Loggført

nesligaen vw klubb
vwrc
Seniormedlem
****
Innlegg: 301
Bosted: Østfold


Vis profil

« Svar #1175 på: januar 18, 2009, 11:04:37 am »

Hei Tistlo  Glad Glad  IKKE bry deg om hullet i frontplata , dette er noe du aldri kommer til o se eller tenke på den dagen bilen er ferdig .
    Viktig at du prøvemonterer panser o forskjermer før du sveiser fast frontplata .....sjekk åpninger og slikt.
      Stå på , dette blir bra  Glad Glad Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1176 på: januar 18, 2009, 13:03:44 pm »

Takk takk! Då satser eg på å beholde luko som den er! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1177 på: januar 18, 2009, 13:09:31 pm »

Her i stad så fiksa eg meg ei motortralla 'og! Den tålte mi vekt, så den bør tåla ein motor! Men eg skal sveisa på nokon støtter, ettersom den har fort for å verta skjeiv.... Med denne skal eg kunne flytte ein motor rundtomkring i garasjen, så slepp den å stå bomfast på ein palla og altid vera i vegen.... Er forresten understellet til ein tv frå 70talet....



No skal eg igang med brønnen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #1178 på: januar 18, 2009, 15:37:43 pm »

Jeg hadde ikke turt å sette motor'n på en tv holder fra 70-tallet....
Just my 2 cents!
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #1179 på: januar 18, 2009, 16:35:38 pm »

Eg ser jo det at du opptil flere uknuste sparegriser igjen endå tistlo, så då e det et håp for at det økonomiske skal gå i boks.. Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1180 på: januar 18, 2009, 16:45:23 pm »

Nei eg ombestemte meg i garasjen, då eg såg kor fel motoren var..... men eg trur det skal gå vist eg sveiser på støtter på tralla!

Ueheldigvis er det ingenting i sparegrisane Tvilende
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1181 på: januar 18, 2009, 18:21:50 pm »

Brønnarbeid ja..... har fått fjerna den gamle, og driver å tilpasser den nye! Får kanskje sveist den inn i kveld og...

Bilder:

Pussa fram litt sveisepunkter! For ordens skyld er det kun dei 4 nederste som må borrast vekk... RETTING: 3 Nederste..


Så borre ut alle punktene langsetter brønnen


Mangen hol, ja..


Etter litt meir borring og streving, fekk eg brønnen ut!


Lite igjen...


Prøvemontering!


Passer ikkje så verst etter litt modding


Frontplata skal vera på når eg skal sveise brønnen inn, for å vera sikker på att alt vil passe etterpå!


Ja...


Stemningsbilde frå Tistlo's Garage!


« Siste redigering: januar 19, 2009, 15:53:44 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Corky Racing
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted:



Vis profil
« Svar #1182 på: januar 19, 2009, 00:49:52 am »

Fin stemmning inne der, mangla kun et stereo anlegg og noen pils Øyerulling
Loggført
vwgutten
Medlem
***
Innlegg: 144
Bosted: Sarpsborg



Vis profil
« Svar #1183 på: januar 19, 2009, 02:32:07 am »

Fin stemmning inne der, mangla kun et stereo anlegg og noen pils Øyerulling
pils?? nå glemte du noe vesentlig her vel... Blunker
Loggført

ikke forstå... snakk med onkel
Corky Racing
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted:



Vis profil
« Svar #1184 på: januar 19, 2009, 02:46:44 am »

oooooops Øyerulling
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #1185 på: januar 19, 2009, 11:17:37 am »

Her i stad så fiksa eg meg ei motortralla 'og! Den tålte mi vekt, så den bør tåla ein motor! Men eg skal sveisa på nokon støtter, ettersom den har fort for å verta skjeiv.... Med denne skal eg kunne flytte ein motor rundtomkring i garasjen, så slepp den å stå bomfast på ein palla og altid vera i vegen.... Er forresten understellet til ein tv frå 70talet....

No skal eg igang med brønnen!
Ingen problem med å bruke denne, annet enn at hjulene ikke tåler så mye og at du tar det piano når du flytter. Har et par gamle tv-stativ som gjør samme nytten. Greit å slippe å dra motorene rundt på betonggulvet!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1186 på: januar 19, 2009, 13:41:42 pm »

oooooops Øyerulling

HAHA
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1187 på: januar 19, 2009, 15:57:46 pm »

Skulle etter planen sveise inn brønnen idag, men så fekk eg besøk og så var det kino osv... spotta i det minste eindel grymme krigsmodeller på filmen!

Unneberg hadde ikkje den støtfangarfeste-plata eg treng på høgre sida, så nå har eg bestilt frå hotshop, og dei sender i morgo! Så då kjem den vel uti veko eingong!

IDAG skal brønnen sveisast inn, men eg tenkte å skulle sandblåsa litt fyrst, så akkuratt no skal eg slita opp kompressoren frå kjedlaren, og fyra han igang... Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #1188 på: januar 19, 2009, 17:48:34 pm »

Max Manus da!
hehe
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1189 på: januar 19, 2009, 18:14:32 pm »

Max Manus da!
hehe
Jepp!

Ang. sveisinga.... Ting går som kjent ikkje etter planen.. då er dreiv på med siste tilpassinga, såg eg tilfeldigvis nokon rustbobler på venstre støtfangarfeste, som eg ikkje hadde lagt merke til før.... fram med skrujernet...., og ja.... som frykta..... gjennomrusta deluxe! Dette var surt ettersom er akkuratt bestilte ny plate på motsatt sida! Men heldigvis ser det ikkje ut til å vera så veldig mykje rust, så derfor skal eg denne gongen klara å fikse det med lappateknikken min... grunnen til att eg ikkje vil skifte er jo fordi alt ant på beten er fint, kun den flekke med rust... Dessutan så trur eg ikkje det er smart å kutte av begge dei to betane.. for då har eg ingenting å gå etter, nå har eg jo framleis ei sida med støtfangarfestet på, så då kan eg berre bolta den nye beten fast i fangarbraketten, og den vil gå rett på plass... kan jo sjølvsagt ta ei og ei sida....menmen Øyerulling

Bilds før og etter sandblåsing:





Så då fortsetter eg etter planen, og later som eg ikkje såg den rusta, så sveiser eg inn brønnen! Inkludert på venstre sida, når eg får rep.plata til høgre sida, bolter eg den fast, og sveiser den inn, SÅ kan eg ta vekk støtfangarfestet på venstra sida, for å begynne å lappe på den rusta der... Skulle funke denne planen Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Norbeck
Seniormedlem
****
Innlegg: 375
Bosted: Nes i akershus



Vis profil
« Svar #1190 på: januar 19, 2009, 19:08:31 pm »

syns du er flink jeg.. blir bra detta når er planen og være ferdig??
Loggført

nesligaen vw klubb
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1191 på: januar 19, 2009, 19:14:47 pm »

No deadline!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: Åsgårdstrand


SCC EVENT


Vis profil
« Svar #1192 på: januar 19, 2009, 20:21:04 pm »

Du burde montere skjermer og panser før du sveieser fast de bitene i fronten for og være sikker på at åpningene stemmer. Blunker
Loggført

Make a long story short. Don't tell it.

http://www.sccevent.com/
http://www.telehiv-jumpers.com/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1193 på: januar 19, 2009, 22:56:25 pm »

Takk for tipset!

Nå er ivertfall brønnen komt på plasser, etter mykje om og men....... Trur ikkje det vart så gale!

Så gjenstår berre å skifte den høgre støtfangarfestet, + rusta på venstre sida... og sjølvsagt frontplata...

Bildå:











Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gaston
Supermedlem
*****
Innlegg: 681
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1194 på: januar 19, 2009, 23:04:24 pm »

Synes dette ser bra ut jeg tistlo!
Kommer noe ut av alle innleggene Glad
Loggført

1957 Type 2
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1195 på: januar 19, 2009, 23:30:39 pm »

Ja er det ikkje det som er meininga... Osteaktig

Men det begynner å verta dårlegare og dårlegare med tid frammover..... skytinga har begynt igjen i takt med meir lexer og drit frå skulen si sida.... Faen eg gler meg te sommaren Øyerulling Då e da slutt på eksamen og alt styret...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #1196 på: januar 20, 2009, 21:36:55 pm »

Skyting, lekser, student..... Sikkert litt smårips oxo??BlunkerBlunker Synes du er kjempeflink jeg! Å fortsett med innlegga! Lært en hel del her jeg å! Viktig å huske på at bilen trenger vel egentlig ikke være ferdig i mårra...?Glad Fulgt med lenge, og dette blir bra! Gleder meg til å se prosjektet ferdig:) Lykke til videre:)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1197 på: januar 20, 2009, 22:17:30 pm »

HehE Jaggu godt det er lenge til bilen Skal vera ferdig.... men SCC 2010 bør vel gå bra! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1198 på: januar 27, 2009, 15:22:50 pm »

Ja, det er virkeleg dårleg med oppdateringar her for tida... Er vel 8dager sidan eg skulle vera smart, og få tak i støtfangarfestet fort som faen.... unneberg hadde ikkje på lager, så eg ringte hotshop.... men det bør då ikkje gå 8dagar å senda ei plata over fjellet Hæ Nei, trur eg held meg til unneberg...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #1199 på: januar 27, 2009, 21:07:57 pm »

Ja, det er virkeleg dårleg med oppdateringar her for tida... Er vel 8dager sidan eg skulle vera smart, og få tak i støtfangarfestet fort som faen.... unneberg hadde ikkje på lager, så eg ringte hotshop.... men det bør då ikkje gå 8dagar å senda ei plata over fjellet Hæ Nei, trur eg held meg til unneberg...
Bestile noe fra Unneberg, og Hotshop samme dag, lenge etter posten hadde gått så begge ble levert samme dag. Men fikk fra Hotshop en dag før. Fått sport pakka på posten da ?
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 54
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!