april 20, 2024, 07:46:18 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 54
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69' Full Restaurering!  (Lest 391973 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #30 på: februar 02, 2008, 19:54:16 pm »

Update, Endelig Glad

Har våre ein del rydding i garagen for å få plass til endå ein bil dar..
Motoren kom til slutt ut Glad
Flyndro vart kjøyrd heilt ondå karosse i garagen for å få god plass.
Forstillingen vart trilla i kjedlaren for overhaling i løpet av vinteren.
I Kjedlaren dokka da opp litt av kvart, for i eitt av dei mest bortgjømte krokar låg da ein komplett bakaksel me girkassa til bobla Gliser
kom frå dan gamle delebilen..men eg har ikkje vist att da va mair igjenn av dan.!
No fortiden driv eg med panser og motorlokk som skal sparklast opp igjen, fordi da so eg gjor sist gong ikkje hald mål. eg skolle aldri ha sparkla oppå primeren Trist Sint

Ellers so venta eg på sol og sommar sånn att flyndro, karosseriet og motoren kan shinast opp i frisk luft! og ikkje i ein nedsnøa garasje med 10minus INNE i garasjen Trist So alt som skal fixast i løå av vinteren e komt i kjedlaren (nesten alt)



Bilder ligg her: www.69fullresto.blogspot.com
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #31 på: februar 02, 2008, 21:27:46 pm »

Var det ikke du som fikk klar beskjed fra marius, notch64, at den primeren ikke skulle sparkles over. Han jobber på Würt og kan litt om det.

Men så lenge du fant ut av det selv nå så skjønner du vel.

Ellers syntes jeg det er et bra prosjekt og du kommer til å lære mye. Jeg fikk min første boble når jeg var 15 år, en 1974 modell 1300S. Men min bil var da bare 15 år gammel og restaurering bestod kun i å slipe overflaterust og lakkere den.

Stå på, det blir nok bra til slutt.
Loggført

1961 T1 - Custom
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #32 på: februar 02, 2008, 22:15:39 pm »

Haha:D eg e fullt klar over alle advarslane eg fekk av folk, MEN eg måtte berre prøva. Antageligvis må eg slipa vekk mesteparten, men ikkje alt, for nokon plassar heng sparkelen ganske bra, elle da gjer han jo alla plassane berre att når eg pusse so løysna da i kantane Trist
Men eg har god tid(3år te lappen) og masse sparkel(fant ca 2kg i nabohuset som eg fekk)

So fort eg får tak i ein endeledd-avdragar so skal forstillingen shinast opp, so da får bli da nesta, etter panser, motorlokk
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #33 på: februar 02, 2008, 22:25:50 pm »

Puss vekk alt Blunker Du vil vel ikke at det resterende sparkelet skal løsne etter du har lakka bilen?

Og... tiden går fort, så ikke legg deg på latsida. Du har fin fremgang hittils, og du kommer til å lære masse! Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
VW1303
Supermedlem
*****
Innlegg: 1280
Bosted: Sør-Odal Hedmark



Vis profil
« Svar #34 på: februar 02, 2008, 22:44:32 pm »

Bære ett tips tel dæ. Kast den sparkel'n fort som f...  Dætta er bære slik billig dritt sparkel som er å få kjøpt på europris. Itte bruk den meir. Kjøp hæller Standox Finsparkel, mie bere med kvalitets sparkel som dom bruker på karosseri værste. Trur opel forhandlere selger denna sparkel'n. Je har brukt denna mie å den er vældig bra.
Loggført

Drømmer om Toyota Corona Mark2 Coupe. Har du eller vet om noe, så si ifra.
1992 Bmw E36 Coupe 318 IS
1995Bmw E36  Coupe 325. Prosjektet til dama
VW 1302 1971 Gatebil
VW 1303 S 1974 Prosjekt
VW 1303 S BIG 
VW 1302 1971 Byttet mot BMW E36 318i 1991

Thomas  95 78 29 51
herulf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1265
Bosted: Lillesand



Vis profil
« Svar #35 på: februar 02, 2008, 23:00:43 pm »

Jotun har en primer som jeg brukte på min Switter grunnet hele bilen og sparklet oppå den med meget bra resultat gjenstår å si det var en 2 komponent men tok 2 dager før den var tørr nok.
Loggført

Herulf
47253505
hdettme@hotmail.com
Hvorfor kan ikke alle skrive i profilen hvor di bor?Hæ?
http://boblekameratene.forumakers.com/index.htm
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #36 på: februar 03, 2008, 01:46:37 am »

Du kan spare inn på mye, men ikke grunning og sparkel! Finnes ikke noe kjipere enn at grunnarbeidet begynner å krangle når du står der med ferdig bil. Da er det på an igjen...
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Gaston
Supermedlem
*****
Innlegg: 681
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #37 på: februar 03, 2008, 08:15:34 am »

Kult å se at du begynner så ungt Tistlo!
Ang. grunning, er hagmans 2k epoxy grunning ok?
Loggført

1957 Type 2
Arild t1
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 882
Bosted: Horten


Vis profil

« Svar #38 på: februar 03, 2008, 10:47:14 am »

Haha:D eg e fullt klar over alle advarslane eg fekk av folk, MEN eg måtte berre prøva. Antageligvis må eg slipa vekk mesteparten, men ikkje alt, for nokon plassar heng sparkelen ganske bra, elle da gjer han jo alla plassane berre att når eg pusse so løysna da i kantane Trist
Men eg har god tid(3år te lappen) og masse sparkel(fant ca 2kg i nabohuset som eg fekk)

So fort eg får tak i ein endeledd-avdragar so skal forstillingen shinast opp, so da får bli da nesta, etter panser, motorlokk
Her må du få vekk all sparkel!! 100% sikker på at dette kommer til å løsne.Grunnarbeidet er 90% av ett godt resultat.
Det blir også nevnt av andre her at du burde kjøpe ordentelig sparkel, jeg er helt ening. spare noen hundrelapper på en så viktig ting er bare tull.
Loggført

69 T1 nå uten WBX. Ferdig senket.Snart med 1915
Polo 2006

Mob 90875437

http://www.telehiv-jumpers.net/37860498
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #39 på: februar 03, 2008, 11:41:11 am »

Jajaja Osteaktig Eg bruke då ein sparkel som eg fekk gratis Gliser Sikkert noko billigt drit, men da e dan einaste eg har prøvd Glad Men eg har jo og ein an type, hoksa ikkje hailt ka dan haite... Va noko med easy sanding, liten raud og svart boks osv...
 
I Morgo har eg burstag og i dag e da offisiell fairing av 15årsdagen. Ønskte meg svaiseapparat, endeledd-avdragar, penga, og verktøy(ikkje sånt laikeverktøy som eg fekk te jola)
Håpar på da besta i kveld Gliser Kan jo henda da vert noko kjekt og fornuftigt med tanke på prosjektet Glad

Men ang. dan wûrth ruststopp grunningen, eg kan vel bruka dan OPPÅ sparkelen??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #40 på: februar 03, 2008, 12:08:58 pm »

Du burde ønske deg kvalitets-sparkel Rekker tunge Grattis med dagen da. Fjortis no more Kult
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #41 på: februar 03, 2008, 14:37:55 pm »

Takka Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #42 på: februar 10, 2008, 15:11:44 pm »

Ja da har gått nokon daga sidan bursdagen, og legg ut ett par bilder....
Eg fekk faktisk noko vetigt, nemli eitt stort sett med verktøy Gliser Gliser og ein 500lapp Osteaktig
+ eitt gavekort på notabene då  Kult
Og for ikkje å gløyma; Ein plastblomst Osteaktig Gliser Blunker akkoratt da eg trengte Osteaktig

Har ikkje fått skaple presang av mommo endå, so da kan fortsatt henda eg får svaiseapparat...har heller ikkje fengje av diverse onkla og besteforeldre Sjokkert

Bilde av presangar so langt:





Skal ut med ein oppdatering seinar i dag, for prosessen ang. boblo Blunker

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #43 på: februar 10, 2008, 16:03:01 pm »

Grattis med overstått!
Loggført
Vw1302s
Seniormedlem
****
Innlegg: 442
Bosted: Skoppum



Vis profil
« Svar #44 på: februar 10, 2008, 16:33:51 pm »

Gratulerer ja Gliser

Bare å gå ut å testa verktøyet nå Osteaktig
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #45 på: februar 10, 2008, 17:36:43 pm »

Japp Blunker verktøyet er i fullt bruk Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1302R
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Stord



Vis profil
« Svar #46 på: februar 10, 2008, 20:50:14 pm »

Godt verktøy e gull verdt:) Syns da e godt gjort av deg å begynna i so ong alder:)
Loggført
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #47 på: februar 10, 2008, 21:22:26 pm »

Ikke bli en slik som spør bare for og spørre. Begynn og hør på tips, kan spare deg for mange timer. Vist du har gjort en god jobb med å få VEKK rusten da trenger du egentlig ikke rustgrunning. Dette brukes for og nøytralisere den rusten som finnes i porene. Enten kutter du vekk, eller så kan du sanblåse. Det finnes sparkel some er beregnet for rett på blankt stål, og det finnes spparkel du bør grunne under. Men da er det viktig og bruke en god grunning. Såkalt "rødgrunning" er ikke egnet for oversparkling vis den ikke er påført under optimale forhold. Det har du ikke i en kald garasje i februar mnd. Du kan gå hos Wurth og kjøpe en sparkel som heter GTZ, art nr 1993 111 70, denne koster 270,- med da har også as norge fått sin del. Bruk enden en 2-k grunning eller vanlig grunningsspray art nr 0890 180, denne koster 65,- m moms. Du kan fint bruke 1-k grunning, men la den få tørke i henhold til instr.
Det er ofte 4 dager i 20 grader. 2 år i -10 grader;) Du virker som en oppegående gutt, så dette får du til veldig bra. Men grunnarbeid er det lurt og rådføre seg nøye om, da dette er basisen for endelig resultat. Det spiller ingen rolle om du bruker verdens beste lakkerer, vis grunnarbeidet er dårlig da blir også lakken dårlig. Det er en regel du ikke kommer unna.

Alle som vil kan handle hos Wurth med en koto som heter vw4you, kundenr 81575. Den er det kanske bra priser på. Er det noe spesielt dere lurer på, gi meg beskjed. Da kan jeg lage en god pris på dette.

Loggført

Mvh

Marius
Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #48 på: februar 10, 2008, 21:31:52 pm »

Wurth har mye bra. Glad
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #49 på: februar 10, 2008, 23:20:26 pm »

So då gjer eg alt fail eg då Sjokkert Trist
Fø eg finn ein ting og pusse han heilt ned til metallet og 99% fir fø rost, men so spraye eg han med rustgrunning. E da da eg gjer fail då?? Skal eg berre spraya på vanlig lakk og drita i grunning eller skal eg bruka an sort grunning, f.eks. lysegrå wurth standard grunning??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #50 på: februar 10, 2008, 23:42:45 pm »

kjøp 2komponent grunnig å slipp all tvil, om den er tørr eller om sparkel detter av.
Hagmans 2k grunning får du ¨på defleste Bilrekvisita. den duger.
smør på , tørke til dagen etterpå, sparkle oppå.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #51 på: februar 10, 2008, 23:45:57 pm »

Okå Glad
Skal i allfall kutta ut rostgronning dar da ikkje e rost Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #52 på: februar 21, 2008, 13:16:02 pm »

Har våre lite med oppdateringar i da sista men eg ska snart legga ut ein del nye bilder på sio mi.
Neste veka skal eg og til biltema og handla meg punktsandblåsar og sand + masse ant kjekt, sånn att eg får sandblåst nokon smådeler, sidan ingen av dei lokale blåsarane er opne om vinteren pga att dei held til ute.

www.69fullresto.blogspot.com
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #53 på: februar 27, 2008, 14:27:47 pm »

Etterlengta Oppdatering:

Endelig har eg makta å komma meg ned på biltema:D
Dar vart da handla inn: Punktsandblåsar og sand, Endeleddavdragar, Punktsveis-bor, Rustbeskyttelses-sprøyte, Karroseri hammar og mothold- sett og eit sett med sparkel plater.

Ettersom eg fekk endeledd-avdragar begynte demontering av forstilling for fullt. No har eg fått vekk (nesten) alle stag og demparar samt tromlar på begge sider. Det som gjenstår no er styresnakke og stabilisatorstag. Styresnekko er fastrusta og stabilisatorstaget veit eg ikkje korleis eg får vekk. HJELP!

Ved hjelp av karrosseri hammarane klarte eg å benka ut alle bulkene som var på den "nye" skjermen. så no er dan snart så god som ny

Har og så smått begynt på girkasso og bakaksel, for den eg fant i kjedlaren viser seg å virke heilt fint. Det er ei AB Kasse. Så eg har bestemt meg for å gjere det veldig enkelt; Fjerne den bakakselen som står på bilen og sette på den "nye" som virker!!
Men sjølvsagt skal den "nya" kasso overhalast på utsida. Rust skal vekk og so skal ho verta lakkert i svart og muligens med blankpolert stål på alle rillene?, kantane? (du veit sikkert ka eg meiner)
Uansett, vist nokon vil kjøpa ei fastrusta kassa, sei ifrå:D

Har åg demontert Pedalane. Delane skal sandblåsast med mitt nya utstyr og so skal dei lakkerast i svart Glad

Etter grundig inspeksjon av hovedsylinder har eg komt fram til att eg må kjøpa ein ny, vist nokon har ein ny, send pm!!!

Bilder er å finne her: www.69fullresto.blogspot.com
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #54 på: februar 27, 2008, 15:30:05 pm »

stabilisatorstaget veit eg ikkje korleis eg får vekk. HJELP!

litt vanskelig å forklare men jeg gjør et forsøk:
staget sitter i en klemme av stål og på topp/bunn sitter det en liten klips hvor enden er presset ned i gummien. press opp enden og bank klipsen av!

lykke til videre!


hils gunnar i bru kiosken   Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #55 på: februar 27, 2008, 16:13:18 pm »

hils gunnar i bru kiosken   Blunker

Pleier ikkje å handla der ofta men eg ska gje han ei helsing frå deg neste gong eg ska ha noko snop dar:d
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #56 på: februar 28, 2008, 18:42:17 pm »

har sendt deg en pm..
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #57 på: mars 09, 2008, 22:33:07 pm »

Update
Har fått sandblåst alle smådelane til pedal-settet, ikveld. So skadei dei grunnast og lakkast i svart. Deretter monterast. Med litt flaks vert dei ferdige i morgo Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #58 på: mars 10, 2008, 23:54:54 pm »

Update....med bilder

Har då rota fram litt bilder av da som har vårte gjort den siste tida.

Driv for fullt på med pedal-settet no. Etter å ha handla punktsandblåsar på biltema har da gått so da susar etter!!

men sjølvsagt kunne eg ikkje dy meg- eg måtte modifisera litt på blåsepistolen.. Den sand-påsen som var, var altfor liten. Tom på eitt minutt. og du kan ikkje driva å fylla sand kvart minutt, då vert du aldrig ferdig.. Så eg for ned i kjedlaren og rett framfø meg sto der ei eletrisk hitachi gjærings-sag...med ein sagamå-påse. Og den passa heilt fint på pistolen!! So skjøytte eg på ei plast røyr sånn att eg fekk sugd op sand heil i bunnen av påsen og.

Sandblåse-kabinett har eg og ein heimalaga version av - Ei stor plastbytta med plastikk over halve opningen. Sanden sprutar jo ut ein del men ein må lida for skjønnheiten. Osteaktig

I Dag har eg og fått lakkert alle delane til pedal-settet. Men eg vart ikkje heilt ferdig med lakkeringen.. etter to strøk var sprayen tom Trist men kan henda eg får ein ny i morgo sånn att eg vert ferdig.

I Forrige veka potla eg på litt med forstillingen igjen og demonterte delar av han. Det som står att no er: Sjølve forstillingen og torsion-armar. Eg ville ikkje ta dei av, for eg frykta masse gris(feitt/olja) som ikkje burde vera i eit so støvete rom.
Der eg kom til har eg og fått pussa vekk all driten(rust, maling, olja, sand osv) Men dan må nok sandblåsast enkelte plassar.

Den "nya" girkasso skal som sagt før, overhalast. Eg har prøvd å få av akslingane men det er ikkje so enkelt når du ikkje får av bremsetromlane.. Den store(36mm) mutteren på akslingane vil ikkje av!! Sikkert ikkje fordi han heng so godt fast men fordi eg ikkje får noko makt over han. Gir-kasso står jo berre på ei kassa midt på golvet. Så når eg skal prøva å løysa mutteren so går enten trommelen rundt eller so går akslingen rundt eller so dett heila girkasso ned av kasso når eg denger laus på mutteren med alt av latmansarmar til gigantiske røyrleggartenger..

Vart veldigt langt detta her so eg får avslutta.
Har nokon bilder her, resten kjem inn på www.69fullresto.blogspot.com

PS: Dei to metall-betane eg held i hånde, er det orginalt til boble. Dei skal vistnok helda ein gummiklosse og vere festa på bremsepedalen for å hindre att pedalen går i gjennom veggen. Men er det orginalt eller er det ein eller an heimalag oppfinnelse?


* P1010009.jpg (80.11 KB, 640x480 - vist 394 ganger.)

* P1010011.jpg (71.09 KB, 640x480 - vist 421 ganger.)

* P1010019.jpg (108.1 KB, 640x480 - vist 427 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #59 på: mars 11, 2008, 00:09:28 am »

en punkt plåser skal jo holdes med den gummimoffa helt intil metallet da holder sanda evig . er det pungtblåser du har ? eller en vanlig sandblåser? det med den 36 mutteren hadde jeg å problemer med å. tokk den til ett dekkverksted de holder på med lastebil . brukte en eletrisk muttertrekker på hjul . da kom dem Glad uten no diskusjon hehe
Loggført

1 up
Sider: 1 [2] 3 4 ... 54
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!