april 28, 2024, 20:18:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dellorto 48 DRLA ---SOLGT---  (Lest 3647 ganger)
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« på: januar 30, 2009, 06:36:18 am »

Dellorto 48 DRLA (ikke tri jet) , komplett med innsug (T1) stag, filter.
Selges på grunn av overgang til injection. Selges med div. dyser.
Kom med bud.
« Siste redigering: februar 03, 2009, 09:40:31 am av VW 1303 S » Loggført

Medlem TVWK & YHMK
vw-vw
Supermedlem
*****
Innlegg: 769
Bosted: Holmestrand/Re tlf.92612793


Hei og hå!


Vis profil
« Svar #1 på: januar 30, 2009, 15:17:25 pm »

pris?
Loggført

57 panel
73 1303
70 sika kortet inn 1m.
56 oval

61 tempo arrow
Holmen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell



Vis profil WWW
« Svar #2 på: januar 30, 2009, 16:13:02 pm »

Vil tippe prisen vil være 6000+
Dette er ikke noen billige gassere.
Loggført

Jeg liker buet frontrute - 1303......
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #3 på: januar 30, 2009, 16:20:35 pm »

dette blir kanskje sett på som et idiotspørsmål - men prøver likevel Blunker

 - hvor stor motor må man ha for å ha noen nytte av en singel 48 gasser ? 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #4 på: januar 30, 2009, 17:26:27 pm »

dette blir kanskje sett på som et idiotspørsmål - men prøver likevel Blunker

 - hvor stor motor må man ha for å ha noen nytte av en singel 48 gasser ? 

En dobbelforgasser på en vw-boxer mener jeg er generellt en dårlig løsning. Da er det bedre med to enkle enn 1 stk dobbel. Dette pga. lange innsugsrør som ofte gir div problemer i forbindelse med dråpedannelse i det lange innsuget, og særlig på en 48mm vil nok dette være merkbart.Kjappere gassrespons vil du oxo få med to enkle. Hvor stor motor du må ha med en 48mm er ikke avgjort bare av volum, turtall har oxo mye å si her. Kan sikkert fint bruke en 48 mm  gasser på en 1,0 liter hvis den varver nok turtall. Like sikkert kan den sikkert oxo brukes på en typisk lat flaff-flaff V8 am-car-motor på 7,2 liter  Osteaktig .
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #5 på: januar 30, 2009, 18:35:51 pm »

Dette er to stk dobble. Skal få ordnet bilde. Glad
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #6 på: februar 01, 2009, 14:09:24 pm »

Bilder


* DRLA.jpg (182.24 KB, 600x450 - vist 199 ganger.)

* DRLA2.jpg (163.09 KB, 600x450 - vist 199 ganger.)
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
Holmen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell



Vis profil WWW
« Svar #7 på: februar 01, 2009, 14:13:55 pm »

Som "Dellortokjenner" vil jeg si at disse ser meget bra ut.
Bedre enn mye av det jeg har hatt fingrene i.
CB Performance linkage og luftfilter.
Dette er skikkelige greier.
Loggført

Jeg liker buet frontrute - 1303......
Sniper
Medlem
***
Innlegg: 133
Bosted: Florø


Mean Machine


Vis profil
« Svar #8 på: februar 01, 2009, 14:35:35 pm »

Passer desse rett ned på en orginal 1600 motor fra 1973? (1303S) er det mye ombygging for å få dei på plass? og vil dette gje merkbart effekt eller må eg gjøre andre ting også for å få full effekt av desse på en 1600cc

Evnt passer dei ned på en 2. liter T4 motor?
Loggført

VW Beach Buggy 1968, 1600 T1 Motor (Var Norges raskeste luftkjølte Beach Buggy) 
VW Beach Buggy 1967, 1600 T1 Motor (Million Dollar Baby)
VW 1303S 1973. 2Liter T4 motor (porsche styla) Solgt
VW 1303S 1973 1600 T1 Motor (Porsche Styla) Solgt
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #9 på: februar 01, 2009, 14:39:08 pm »

Har også følgende dyser:
4 stk 150 Hoved
4 stk 175 Hoved
4 stk 160 Hoved
4 stk 170 Hoved

1 stk aks pumpe membran

4 stk 180 Luft
4 stk 160 Luft

4 stk halsringer 40mm (til 48mm DRLA) - SOLGT

4 stk 55 Tomgang
4 stk 65 Tomgang
4 stk 70 Tomgang
4 stk 75 Tomgang


* Dyser.jpg (147.36 KB, 600x450 - vist 127 ganger.)
« Siste redigering: februar 01, 2009, 21:08:34 pm av VW 1303 S » Loggført

Medlem TVWK & YHMK
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #10 på: februar 01, 2009, 14:41:59 pm »

Forgassere leveres i utgpkt med følgende oppsett:
55 tomgang, 160 hoved, 200 luft.
Halsringer er 36mm

Dette har stått på 1915 motor, CB topper (40x35,5) 1:1,25 vipper og engle 301 kam (W125)
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #11 på: februar 01, 2009, 14:44:27 pm »

Sniper: Blir kanskje litt overkill på 1600, Fungerer fint på 1915, men ideell på 2275 og større.
Type 4, 2 liter passer bra, men da må innsug byttes til DRLA/T4
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
1303RCN
Seniormedlem
****
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark


Vis profil

« Svar #12 på: februar 01, 2009, 17:38:11 pm »

Kan du event selge bare dysene?
Loggført
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #13 på: februar 01, 2009, 17:57:05 pm »

Ja, det er ikke problem  Glad
Pris dyser kr.800,-
« Siste redigering: februar 01, 2009, 21:10:41 pm av VW 1303 S » Loggført

Medlem TVWK & YHMK
1303RCN
Seniormedlem
****
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark


Vis profil

« Svar #14 på: februar 01, 2009, 19:01:51 pm »

Har du noen pris på dysene da?
Loggført
2108ccm
Medlem
***
Innlegg: 112
Bosted: Stokke



Vis profil
« Svar #15 på: februar 01, 2009, 20:16:26 pm »

Dellorto 48 DRLA (ikke tri jet) , komplett med innsug (T1) stag, filter.
Selges på grunn av overgang til injection. Selges med div. dyser.
Kom med bud.
   

Pris?
Loggført

1973 T1 Cal-lookprosjekt
Boble er gøy!!! Marcus TLF9004332
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #16 på: februar 01, 2009, 20:21:04 pm »

Bud OVER kr. 6.000,- vurderes for gasserne, Dysepakke kr.800,-
« Siste redigering: februar 01, 2009, 21:09:50 pm av VW 1303 S » Loggført

Medlem TVWK & YHMK
2108ccm
Medlem
***
Innlegg: 112
Bosted: Stokke



Vis profil
« Svar #17 på: februar 01, 2009, 21:22:01 pm »

Bud OVER kr. 6.000,- vurderes for gasserne, Dysepakke kr.800,-
Jeg kan gi deg 5500kr for alt Glad
Loggført

1973 T1 Cal-lookprosjekt
Boble er gøy!!! Marcus TLF9004332
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #18 på: februar 02, 2009, 06:25:57 am »

Bud er notert
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
VW Motorsport
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted:


Vis profil

« Svar #19 på: februar 02, 2009, 10:56:03 am »

Kjøper dysene for 800,-
Loggført

1303s 74 mod gatebil
2 stk 1300.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #20 på: februar 02, 2009, 11:01:34 am »

pm
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
VW Motorsport
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted:


Vis profil

« Svar #21 på: februar 02, 2009, 11:20:31 am »

HAR SENT DEG PM
Loggført

1303s 74 mod gatebil
2 stk 1300.
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #22 på: februar 02, 2009, 12:22:03 pm »

PM besvart. Har bud på kr.6.500,- for gasserne inkl dyser.
Flere?
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
VW Motorsport
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted:


Vis profil

« Svar #23 på: februar 02, 2009, 12:42:29 pm »

pm
Loggført

1303s 74 mod gatebil
2 stk 1300.
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #24 på: februar 02, 2009, 12:49:04 pm »

pm besvart Glad
Loggført

Medlem TVWK & YHMK
VW 1303 S
Medlem
***
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen


VW 1303 S 1974 og 1300 1967


Vis profil
« Svar #25 på: februar 02, 2009, 20:50:44 pm »

...
« Siste redigering: februar 03, 2009, 09:41:52 am av VW 1303 S » Loggført

Medlem TVWK & YHMK
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!