mars 29, 2024, 01:48:08 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: vippearmer, hva er best  (Lest 1329 ganger)
the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« på: mars 19, 2009, 08:09:09 am »

hei

har en 1600 motor, og en scat forgasser 32/36.. skal kjøpe vippearmer og
lurer på hvilke som er best i forhold til pris og slikt, trenger ikke de beste for å si det slikt
hører at de 1:25:1 er ganske gode. stemmer det..
Loggført

Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #1 på: mars 19, 2009, 08:21:56 am »

Det er ikke utvekslingen som bestemmer prisen, det er kvaliteten.

Du får jo løse vipper du kan sette på org vippearms-aksling.

http://www.vwparts.net/CB1645.html

eller

VW Rockers, Scat Pro-comp 1.25:1 Complete assembly

 
Merke   VW
Modellbetegnelse   AC109455A
Tilgjengelige     Bestillingsvare

kr. 3 955,-
http://www.unneberg-bil.no/mab/webshop_frame_hoved?p=i&id=9636#
 
 
Loggført

the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #2 på: mars 19, 2009, 08:44:17 am »

hmm.. vanskelig dette..
hva er det som gjør disse vippene bedre enn de orginale da?
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #3 på: mars 19, 2009, 08:53:06 am »

De gjør at ventilene dyttes inn lengre. Og det gir effekt om toppene dine er portet på den måten at de leverer mest blanding med ventilen lengst inn.
Loggført

Speed is no substitute for direction
the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #4 på: mars 19, 2009, 09:00:51 am »

De gjør at ventilene dyttes inn lengre. Og det gir effekt om toppene dine er portet på den måten at de leverer mest blanding med ventilen lengst inn.
er en dobbeltportet topp en slik topp?
har ikje peiling jeg.. =/
Loggført

Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #5 på: mars 19, 2009, 09:05:20 am »

De gjør at ventilene dyttes inn lengre. Og det gir effekt om toppene dine er portet på den måten at de leverer mest blanding med ventilen lengst inn.
er en dobbeltportet topp en slik topp?
har ikje peiling jeg.. =/

dobbelport er tingen når du trimmer ja.
jeg prøvde å porte selv. du kan se her
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,11372.0.html
Loggført

the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #6 på: mars 19, 2009, 09:11:44 am »

tøft.. da blir det nye vipper, og litt porting av toppene da.. Rekker tunge
Loggført

Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #7 på: mars 19, 2009, 10:34:27 am »

Portingen min er ingen referanse-porting, bare så det er sagt. Det finnes bedre sider om dette. Men bare så du skulle se en dobbelport-topp. Bruker du org forgasser?
Loggført

the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #8 på: mars 19, 2009, 14:01:50 pm »

nå ja.. men har en scat 32/36 som er på vei i posten
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!