mars 28, 2024, 11:47:05 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1963 T1. Full rest.  (Lest 28891 ganger)
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #60 på: oktober 24, 2011, 07:40:29 am »

Er redd for at det er det som kan skje nå Kjetil! Fikk bestillt senkespindler av Steinar forresten!
Synes jo ølpausene er kjekkeste jeg da!
Driten er jo at tar jeg hele bilen må jeg skifte innertak osv. Det var jo aldeles ikke planen! Spørs om ikke 03 må gå nå for å drifte innkjøp av masse deler etc!
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #61 på: oktober 24, 2011, 11:18:36 am »

Jeg ville tatt hele bilen.

sparke, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, ølpause, sparkle, pusse, grunning, våtslipe, lakk, montere, ferdig, ølpause igjen.
Gi beskjed om du trenger hjelp i pausene.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #62 på: oktober 24, 2011, 11:23:31 am »

Sender sms på det du!
Trenger ikke ta med drikke, jeg har! Altid kjekt med drikkekompiser.  Gliser
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #63 på: oktober 25, 2011, 22:09:49 pm »

Synes den fungerer fint som underlag for grunning med Hagmanns! Vet at det ikke er spandert beste grunning på de delene!

Det er faktisk spandert ein ekstremt DÅRLIG grunning på sveisedeler,type billig. uansett kor god maling du har på toppen so nyttar da ikkje når bunnstrøket er ubrukelig. etter noko tid kanskje 1år eller meir so vil ting begynna å flassa vekk. dessutan tolar da ikkje litt skraping. eg malte ei bunnplata med nye golv(den raude typen) golva var ikkje pussa reine før lakk, kun matta ned den dårlige grunninga. etter lakking i fleire strøk god svart farge so såg bunnplata dønn strøkent ut. men etter montering av karosseri og prøvesitting i stolen etterkvart. so oppdaga eg att lett bevegelse på skoen mot bunnplata var nok til å løysa malingen.. flassa av utan spørsmål.

dersom du har orginallakk på bilen so treng du vel igrunn ikkje slipa vekk all lakken.du kan berre matta den ned
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #64 på: oktober 25, 2011, 22:14:12 pm »

Sveisedelene (ikke Hookey`s) er grovslipt, deretter grunnet. Alt annet rundt sveiseområder/-skjøter blir mattet og sparklet. Se bilde av panelside ve.bak! Der metallet har trukket seg i nærheten av sveiser, blir det kun mattet ned for deretter å sparkles. Gammel lakk uten rust er jo en kjempebra grunning. har det oldt siden 1963, holder det den tiden jeg kommer til å ha bilen.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
RIN94
Medlem
***
Innlegg: 209
Bosted: Rogaland- Nærbø



Vis profil
« Svar #65 på: oktober 26, 2011, 14:50:09 pm »

Lag bilen strøken Ketil! tenk alt av penger som har gått med til sveising osv.. blir dumt og bare gjør ferdig resten fort og gale for og så selge den med store tap.  Ta deg god tid og kos deg med arbeidet for og få en STRØKEN bil du vil bli virkelig godt fornøyd med! ;-)
Loggført

1300 - 68mod
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #66 på: oktober 29, 2011, 23:59:37 pm »

Jeg går for Rat look!
Har vært ute å jobbet nå. Sparklet, pusset og lakkert ve.side bak, samt grunnet og fått på "Body coat" på innerskjerm foran og bak ve.side, samt foran hø.side. Sparklet hø.side bak, men gadd ikke pusse mer ikveld. Tenker et lag til skal gi god finish! Deretter fyller primer og lakk. Kjøpte på slump en lakkboks men traff aldeles ikke fargen, drit på, ble litt vel lyst!
Jeg kommer til å kjøre bilen som er Rat looker. Dersom den blir solgt ved en senere anledning, er det null problem å få den strøken. Kun å matte ned lakk og gi den et nytt strøk all over!
Bilder kommer men gidder ikke legge dem inn nå.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #67 på: oktober 31, 2011, 13:18:59 pm »

Nå er jeg igang igjen. Klarte jo ikke å la være å sparkle noen sveiseskjøter, og måtte da også lakkerer litt. Jeg må på liv og død altid ha det så innmari perfekt og da bare baller det på seg. Sitter nå å tenker om jeg bare skal gi gass og skifte ene fangerfeste foran, frontplate og bunnplate front (rep.deler har jeg) for så å gjøre bilen helt fin! Valgets kvaler dette her. Bilen er jo ikke akkurat rat look lenger etter at jeg bare måtte sparkle og lakke litt, og litt til og litt til og ....!!!
Lurer på om jeg bare skal levere bilen bort for å få gjort dette her! FAA.........
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #68 på: oktober 31, 2011, 17:36:57 pm »

Gjør det skikkelig istedet for å ta snarveir. Du blir nok glad etterpå for at du gjorde det.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2082
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #69 på: oktober 31, 2011, 23:44:33 pm »

Hvis du sliter med å bestemme deg så sett det vekk ei stund å finn ut hva du vil. Kjenner eg deg rett så har ikkje du meir fritid enn oss andre. Bruk tia fornuftig. Å ta en beslutning om å gjør det på din måte. Men husk at du skal kose deg, å det skal ikkje være på bekostning av noe. Nå syns eg du har vært en "vinglepetter" lenge nok! Sorry men har vært der sjøl og måtte få den i trynet før eg våknet :-) Stå på Ketil, gjer jobben skikkelig :-) eg håper at eg ikkje ser den bilen før i 2013...... Tidligst :-)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #70 på: november 01, 2011, 08:18:35 am »

Tok beslutning igår kveld ! Sa til kona at den bilen blir nok stående en stund til og vil koste enda noen kroner, ha ha.
Er egentlig ikke så mye å gjøre, kun sveise inn nytt fangerfeste foran, evnt. skifte hele/deler av frontstykket. Delen står jo klar så det er bare å måle opp og kappe og sveise. Deretter matte ned karosseri + litt sparkling av ene sidepanelet. Innertak må bort, ruter ut, nye lister ++. Skal ut imorgen for å begynne med rensliping av frontstykke, måle og kappe. Etter det skal du ikke kunne finne rust på kjerra! Satser på å ha sveist ferdig og slipt i løpet av kommende helg!
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #71 på: november 02, 2011, 15:10:54 pm »

Ikveld blir det fjerning av ny tectyl, deretter oppmåling, kapping og innsveising av nytt fangerfeste hø.side, samt bytte av plate under frontstykke. Er jeg gal nok tar jeg og fjerner hele driten bit for bit.

Nå er jeg lei !!!!!!!  Sint
« Siste redigering: november 03, 2011, 08:06:53 am av Ketil S. » Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #72 på: november 02, 2011, 15:47:29 pm »

Slapp av, det blir værre....  Osteaktig
Loggført

1961 T1 - Custom
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #73 på: november 02, 2011, 16:53:02 pm »

Hehe, og jeg trodde jeg hadde mistet motivasjonen? :-D
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #74 på: november 03, 2011, 08:06:10 am »

Ha ha. Takk for støtten!
Neida, er jo ikke så ille egentlig.
Endre S. var oppom med litt god støtte og tips. Gikk noen runder rundt bilen, kikket og klødde meg i huet, la inn på en ny snus og to, OG fa... heller, slipte reint for å kunne kappe ut hele frontstykke (har komplett nytt stykke liggende), men for å unngå hastverksarbeid kappet jeg ingenting igår kveld, kun oppmålinger og klargjøring. Frontstykket ryker til helgen. Passformen er heller ikke gal, tatt i betraktning at reprodeler sjeldent har god passform. Skilte kun 5mm på totalbredden mellom bredde på bilen og rep.stykke.
Er jo helt på trynet egentlig å ikke gjøre bilen 100% rustfri når en har mulighet til det. Alt annet er jo skiftet så hvorfor ikke fronten også! Satser på å fortsette med resten av sparklingen til uken igjen. Siden jeg hadde lagt på topplakk på områdene så jeg bedre nå at det ikke var helt jevnt.
Masse sveising er noe dritt, men sparkling osv synes jeg er helt ok.
« Siste redigering: november 03, 2011, 08:08:30 am av Ketil S. » Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #75 på: november 05, 2011, 20:03:08 pm »

Da er det lørdag kveld og på tide med en tur ut i "verkstedet". Ikveld/natt skal gammelt frontstykke fjernes og ny festes på.
Har gjort klar for kapping, oppmålinger foretatt, og da er det bare å gi jernet!
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #76 på: november 06, 2011, 08:44:44 am »

Da er nytt frontstykke punktet fast. Brukte en del tid på å finne gode referansepunkter og måle opp reprodel, slik at alt skulle komme på rett plass. Å bruke bunnen for å treffe festene riktig er nok best, men det går fint å bruke andre punkter også. Jeg målte med opp mot gulv og mot skillevegg mot kupè. Brukte fremre fester som målepunkter. Viktig at en bruker samme målebånd/tommestokk hele tiden! Etter å ha funnet rette kapplinje på karosseriet, markerte jeg opp med markeringspenn, men brukte tape for å ha en god linje å kappe etter. Jeg hadde en overlapp på ca.3,5 cm på reprodel som gjorde at jeg kunne legge den utenpå bilen, da fikk jeg markert godt opp, samt at jeg fant rette vinkler som igjen kunne kappes etter. Etter noe kikking og grubling var det bare å la det stå til, kappe bort gammal drit. Å tilpasse reprodelen tok litt tid da jeg brukte en del tid på kontrollmålinger, samt at jeg kappet litt og litt.
Da jeg hadde glemt karosseriverktøyet hjemme, ble det kun punktet i natt, resten av sveisingen tar vi en annen dag.
Faktisk passet reprodelen utrolig bra. Brukte noe tid på å sette inntil gammel del for å kontrollmåle.


*  (92.94 KB, 576x768 - vist 248 ganger.)

* Etter kapp 1.jpg (72 KB, 768x576 - vist 242 ganger.)

* Etter kapp 2.jpg (94.59 KB, 768x576 - vist 214 ganger.)

* Ny tilpasset 1.jpg (86.89 KB, 768x576 - vist 237 ganger.)

* Ny tilpasset 2.jpg (82.83 KB, 576x768 - vist 209 ganger.)

* Ny punktet.jpg (74.01 KB, 768x576 - vist 247 ganger.)

* Ny punktet forfra.jpg (88.44 KB, 768x576 - vist 240 ganger.)

* Ny punktet forfra 2.jpg (101.29 KB, 768x576 - vist 225 ganger.)
« Siste redigering: november 06, 2011, 08:49:40 am av Ketil S. » Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #77 på: november 06, 2011, 09:00:39 am »

Det der kommer du nok aldri til å trege på. Ser bra ut dette.

Anbefaler som tistlo sier å dra over med en sliperondell eller noe for å fjerne den sorte drittlakken. Biltema har billig 2K epoxy grunning i båtavdelingen. Den er et helvete å slipe men du skal vel ha på annen grunning/filler/sparkel oppå uansett. Eventuellt koster andre 2K epoxy grunninger så utrolig mye de heller.

Husker ikke helt hvordan det så ut før men syntes å huske at bunnen på reservehjulsbrønnen var fikset men så helt jalla ut. Du har brukt 2-3 kvelder på å fikse noe som absolutt så ut til å trenges. Koster penger og tid men man lærer mye og får et bra resultat etterpå.

Produktiv lørdagskveld dette, husk å kjøpe en liten blomsterkvast til kona også nå sånn hun ikke bruker dette mot deg :-)
Loggført

1961 T1 - Custom
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #78 på: november 06, 2011, 09:31:33 am »

Skal slipe over reprodel. Har noe skit god grunning stående, helsefarlig til de grader! Gammelt fronstykke har vært fikset før, fant plater som var sveist utenpå gammel rust osv!
Brukte 3-4 timer på dette! Kona er så grei så, har full forståelse for at jeg bruker lørdagskveld til hobbyen! Heldig der!  Gliser
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #79 på: november 11, 2011, 08:58:22 am »

På an igjen!
Sjekket form på frontstykke igår ved å feste ene forskjerm. Buen på hele frontstykket mot skjerm er fin men skjermfestene passer ikke ! Mangler 5 mm på å treffe boltfeste på repro stykket! Feilen ligger i reprodelen ved at målene ikke stemmer. Målepunktene jeg har brukt stemmer overens med gammel front, slik at reprodel står der den må stå for å passe mot karosserifester + + + +. Fant tilslutt ut at jeg rett og slett må modde hullene i skjerm noe for at det skal passe bra.
Prøvemonterte panserlås og det går rett i, så frontstykke står riktig!
Avsluttet med å punkte meg videre samt modde litt her og der for å få fin søm! Sveiser ferdig i løpet av helgen da det tilslutt ble litt sent igår også!
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Are
Medlem
***
Innlegg: 197
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #80 på: november 12, 2011, 00:36:42 am »

Ser veldig bra ut  Blunker

Jeg har også byttet frontstykke på min bil, og den hadde enda dårligere passform enn din. Bla. feil vinkel på annlegget til bensintanken. Skruehull stemte heller ikke, og buen fulgte skjermene dårlig. Tok lang tid, men den ble grei nok til slutt. Neste gang kjøper jeg avkapp fra en delebil isteden.

Are.
Loggført

Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #81 på: november 17, 2011, 14:59:39 pm »

Må tilpasse panserlås med to nye hull for å få feste i nytt frontstykke. Gjorde det nettopp her på jobb og klarte faa..... meg å prestere å glassblåse skiten. Måtte prøve meg med litt fint sandpapir også og det ble jo blankt !  Øyerulling
Klarer jo ikke å la være å tenke finish !
Fortsetter det slik blir vel hele bilen fornikla tilslutt !
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #82 på: januar 08, 2012, 11:15:43 am »

Frontstykke ferdig sveist, slipt og grunnet sveiseskjøter.
Sidepanel har fått et lag til med sparkel så nå likner det noe. Fortsatt usikker på hvor mye mer penger jeg skal legge i finish.
Ser ut til at bil blir sparklet ferdig og lakkert med billig lakk av noe slag, tja tja tja.........!
Har veldig lyst til å lage den strøken, men til det er ikke lysten helt til stede for tiden. Satster på å gjøre en god jobb med grunnarbeide slik at fin lakk evnt kan påføres senere.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #83 på: januar 13, 2012, 23:24:58 pm »

Blankslipt frontstykke +++ i hele frontområdet. Deretter grunnet. Sparklet litt mer for finishen sin del. Nå begynner videre pussearbeide, ser frem til det.
Går rundt med noen teite tanker mtp taktrekket. Det er jo råttent og jæv....
Får se hva jeg hiver opp istedet! Kanskje blir det ikke noe trekk i det hele tatt!
Må nå hive ut 03`fra garasjen slik at jeg får -63`en hjem. Kjedelig å kjøre 15 min for å pusse. Mye kjekker å gå gjennom vaskerommet og ut i garasjen. En øl og to og god musikk gjør arbeidet kjekkere.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
RIN94
Medlem
***
Innlegg: 209
Bosted: Rogaland- Nærbø



Vis profil
« Svar #84 på: januar 14, 2012, 22:08:05 pm »

med tanke på lakk Ketil. Har noen kompiser som selv har byggd seg lakkboks på Nærbø. og går på lakk skole nå, dem har vist hatt en del arbeid nå og har forstått det som at resultatet ble meget bra! Dem er ikke så dyre, bare og gi beskjed om dette skulle være av intresse! ;-)
Loggført

1300 - 68mod
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #85 på: januar 15, 2012, 13:58:21 pm »

Kunne vært kjekt det, men mine lakkeringskunnskaper holder til prosjektet mitt!
Holdt på fra 20.30 til 02.30 igår kveld!
Pusser og sparkler, lakker og sliper!
Panser passer dårlig på ve.side foran. Hø.side er perfekt så lurer på om panser er skjevt, blir ikke mye bedre av å justere innfestning. Vet at bilen har hatt seg en trøkk en gang i tiden så det kan nok være årsaken. Frontstykke passer perfekt ut fra mål på gammel del. Så?Hæ?
Usikker på lakk! Kanskje blir det matt svart eller noe.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #86 på: januar 31, 2012, 21:40:04 pm »

Fortsettelsen er at begge innerskjermer foran + frontstykke er ferdig slipt til stål, grunnet, sparklet og grunnet. Har tilpasset skjerm hø.side bak samt slipt ned/mattet hele sidepanel. Neste blir finsparkling av noen få området der det var lett lakkrust. Deretter blir det litt retting rundt låsen til motorlokk da stykket her har fått seg en liten trøkk en gang. Deretter rundt til ve.bakre innerskjerm for blanksliping og grunning. Videre nedmatting av sidepanel, motorlokk, panser og tak. Deretter blir det vel lakk.
Lurer på om jeg går for matt svart eller grå. Sysler med tanken på å rive alt av taktrekk ++ da dette er stygt som fanden sjøl, hullete og revnet. Mattslipe alt for deretter å lakke, enten originalfarge eller matt svart el. Lurer på å gå for en clean cupe uten trekk av noe slag.
« Siste redigering: januar 31, 2012, 22:33:44 pm av Ketil S. » Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #87 på: mai 18, 2012, 23:43:53 pm »

Hatt en del økter siden sist innlegg. Det meste av bilen er mattet ned, ruter fjernet rundt om. Sveist noen småhull i nedre renne ved frontruta. Da jeg skulle ta ut bakruta ser jeg at det er noe rart ved trekket under ruta. Tar ut ruta og fjerner trekket som går fra ruta og ned mot motorveggen, hva finner vi da? Jo masse rust grunnet en utett pakning!!!!! Etter en del grubling ble det streket opp og fjernet et stykke på 40X8cm. Et sant helvete å komme til uten å måtte demontere rubbel og bit av paneler.
Idag laget nytt stykke og profiler, sveist inn, men grunnet sein kveld tar jeg resten av sveisingen en annen dag. Ikke alt som er mulig å komme til å få slipt i etterkant, så jeg prøver å gjøre meg flid med sveisesømmen. Det tok litt fyr i taktrekket, så det ryker ut og et eller annet blir hivd opp igjen senere, eller kanskje det ikke blir taktrekk, men lakkering?
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #88 på: mai 28, 2012, 20:47:18 pm »

Ny runde idag. Nytt stykke under bakvindu ferdig sveist. Sømmen som kan sees fra motorrommet ser ikke fin ut, da jeg ikke kommer til med noe som helst slipemaskin! I tillegg var det noe urent da det var vanskelig å få slipt rent, samt klin umulig å få slipt etterpå, så det ser ikke best ut, men det henger som fy.
Nå er det kun lett puss så kan vi fortsette morroa. Dro ned noe mer av taktrekk, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for "rent" tak eller hva. Nå henger det litt her og der.
Slipte og grunnet ellers litt rundt om, litt sluttfinish her og der.
Nå blir det snart gjort siste rest før en eller annen lakk.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #89 på: august 03, 2012, 07:09:00 am »

Nå er bilen ferdig slipt og grunnet! Endelig.
Etter å ha vært i tvil hvor mye jeg ville gjøre ut av dette prosjektet, og ikke minst hvilken stil jeg skulle følge, bestemte jeg meg, etter å ha lest artikkelen om "Luftwaffe" bobla, at pokker ta, slik skal min og bli. Bilen er derfor påført et lag med Ferro farge Bengalakk, som deretter skal toppes med et lag med grå (les flyblå) Bengalakk. Deretter slipes alt ned igjen for å få et slitt utseende. Så en tidlig -60 taller på MIB som hadde gjort noe av det samme, men denne hadde en eller annen nyanse av gusje brun farge. Utrolig stilig. Intet trekk hverken i tak eller sider.
Bilde av bil etter grunning kan sees her, nederst i tråden.
http://www.srvwk.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?428.140
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!