mars 28, 2024, 13:49:40 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Are's 1300s prosjekt.  (Lest 43190 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #60 på: april 11, 2016, 14:18:43 pm »

Det der blir gode greier  Glad
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #61 på: april 11, 2016, 14:27:30 pm »

Kult. Må vel fjerne fordeler..  Øyerulling

Og du bør prøve å flytte wastegate-uttaket til kollektoren. Nå har du alt utslipp fra én sylinder..
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Are
Medlem
***
Innlegg: 197
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #62 på: april 11, 2016, 17:12:37 pm »

Tenker å kjøre trykkrøret rundt på baksiden av fordeleren i første omgang  Blunker Skal ikke se bort ifra at det plutselig blir fordelerløs tenning heller, det avhenger litt av hvor kjørbart det blir med magneto Glad

Hadde egentlig tenkt å ha wastegaten der flensen står nå, men siden den kommer i konflikt med oljefilteret skal den flyttes til kollektoren. Så da slipper jeg å bekymre meg for boostcreep også  Glad Skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er laget slik i utgangspunket.
Loggført

Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!