Da har jeg vert en tur på verkstedet i dag også. ble litt sent da det å fikse eksos ikke var bare enkelt. Jeg har faktisk brukt av det gamle buggianlegget, tror faktisk (til min stor overaskelse) at det kan bli fint, med det gamle, planen var egentlig bare å se på forskjellige løsninger, men kan virke som jeg kommer til å bruke det som jeg laget i dag
. Her er uansett noen bilder:
samling for stempel 1 og to, kommer til å gå et to tomms rør under kassa (håper ikke dette slår nedi, hva tror dere?) til turbo på venstre side.
slik blir det seende ut hvis man legger seg på bakken og ser under bilen. som dere ser lekker motoren litt overalt, blir fint med en ny en når jeg har fått denne til å virke
motoren bakfra, skeiv eksos på venstre side, men det er fordi den ikke er festet
legg merke til motor opphenget mitt
kommer vel sikkert til å fikse noe bedre snart. Noen som har cluch hus til buss liggende, som de vil selge til en billig penge? da kan jeg lage meg et stativ som det går ann å starte i:)
Pakken med MS ligger på gardemoen og er fortollet, er en liten kjangs for at jeg for den på lør, men tror nok jeg må vente til man.