mai 03, 2025, 00:19:51 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
How-To: Karosserivugge til boble
Sider:
1
2
[
3
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: How-To: Karosserivugge til boble (Lest 87767 ganger)
T-ONE
Nybegynner
Innlegg: 27
Bosted: sør-trønderlag
Sv: How-To: Karosserivugge til boble
«
Svar #60 på:
februar 26, 2012, 20:20:33 pm »
ja, glemte å si at det utgjør en svært stor del
Loggført
Så lenge den ruller i nedoverbakke
California Blue
Supermedlem
Innlegg: 1013
Bosted: Oslo
Sv: How-To: Karosserivugge til boble
«
Svar #61 på:
oktober 03, 2012, 14:56:08 pm »
Fin fin tråd Tistlo.
Er igang med å lage en jeg også.
Spørsmål til dere som har laget slik.
Hvor høyt må det være fra bunnstanga og opp til festepungtet/støtfangerfeste for å kunne dreie karoseriet rundt?
F.
«
Siste redigering: oktober 03, 2012, 16:56:01 pm av California Blue
»
Loggført
12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
mags
Supermedlem
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen
Sv: How-To: Karosserivugge til boble
«
Svar #62 på:
oktober 03, 2012, 15:12:41 pm »
ca 30cm
Loggført
Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags 90508914.
California Blue
Supermedlem
Innlegg: 1013
Bosted: Oslo
Sv: How-To: Karosserivugge til boble
«
Svar #63 på:
oktober 03, 2012, 16:55:36 pm »
Takkar.
Loggført
12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
KDF Type 60
Seniormedlem
Innlegg: 311
Bosted: Bodø
Sv: How-To: Karosserivugge til boble
«
Svar #64 på:
april 03, 2019, 14:12:29 pm »
Hei Tistlo.
Forstår jeg deg rett når du sier at røret for festepunktet bare skal være ca 15cm over støtfanger/festepunktene.
Og at man da kan senke hele karosseriet i snurren med ca 30cm? (Altså kutte høyden opp til der rotasjonspunktet/rørene er)
Har du kanskje noen bilder av nyere og modifisert snurre?
MVH
Anders Fiva.
Loggført
Member of the split cruisers.
If you can`t fix it with gaffa tape...... you have not used enough !
Afi
Sider:
1
2
[
3
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...