april 25, 2024, 20:24:49 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: .
. - 1 (33.3%)
. - 2 (66.7%)
Stemmer totalt: 3

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 39
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dewil's 56 Oval ragtop  (Lest 294691 ganger)
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #270 på: august 01, 2012, 00:05:11 am »

Gliser Nytt førersete, rattstamme og ratt på plass.
Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har gjort dette tidligere, for dette var helt konge!

Nye justerbare koni-dempere er på vei inn bak og motor'n er på vei ut.


* _conv_IMAG0800.jpg (39.78 KB, 800x600 - vist 563 ganger.)
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #271 på: august 02, 2012, 01:55:21 am »

Fremdeles i siget. Detta går fortere og lettere enn jeg hadde trodd med tanke på at jeg er i feriemodus.
Jeg har sitti og prompa, preka, drekki kaffe, klødd og surra i garasjen. Jeg har jo ferie, så effektivitet er vel ikke noe som eksisterer.
Jeg har fått ut motorn, rivd av svinghulet, pusset litt på det nye svinghjulet, funnet en "ny" clutch, montert nytt svinghjul med muttertrekker og justert plassering av motor og gir da de flyttet seg under kræsjen.

Motoren fikk en lett vask med det samme den var ute.

Nå er motoren på plass igjen, så nå gjenstår bare montering av gassere, kjøling, lading og anskaffelse+skifting av bremsetromler og retting/skifting av bærearmer.

Gleder meg til å se om jeg får kjærra til å svi noe gummi!

Dessuten var svinghjulsidéen jeg fikk her på forumet ganske så snedig. Type3 svinghjul fra 1962-1965 har 6V krans og plass til 200mm clutch. Så da slapp jeg å bygge om 6V starterens drev til 12v type og slipe ut plass til 12V svinghjul i girkassa mi. Mange timers jobb og hodebry er spart.

Det nye svinghjulet er også noe lettere enn det gamle. Jeg har ingen vekt, så jeg fikk ikke målt, men jeg vil nok merke en bedre respons i motoren.


* _conv_IMAG0808.jpg (42.14 KB, 800x600 - vist 398 ganger.)

* _conv_IMAG0809.jpg (41.7 KB, 800x600 - vist 464 ganger.)

* _conv_IMAG0810.jpg (41.72 KB, 800x600 - vist 399 ganger.)
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #272 på: august 02, 2012, 20:43:35 pm »

I dag har jeg forsøkt å rette bærearmene på venstre side for å få en bedre camber.
Etter slegging, jekking, shimsing og mye måling så ble camberen omsider sånn ca like elendig på begge sider Gliser
Ikke værst til å ha klart å miste bilen i bakken to ganger på grunn av ivrig jekking og banking med slegge for å få retta et par skjermer. Dæven så moro Gliser
17" felger er på foran, subber som en ass på innfestingen av bærearmene, men det ække så nøye, skal ikke svinge på dragstripa uansett.

Motorn er starta opp, clutchen er justert og nå mangler jeg kun et par tromler bak så er jeg klar for litt kjøring!
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #273 på: august 05, 2012, 20:08:58 pm »

I dag har jeg forsøkt å rette bærearmene på venstre side for å få en bedre camber.
Etter slegging, jekking, shimsing og mye måling så ble camberen omsider sånn ca like elendig på begge sider Gliser
Ikke værst til å ha klart å miste bilen i bakken to ganger på grunn av ivrig jekking og banking med slegge for å få retta et par skjermer. Dæven så moro Gliser
17" felger er på foran, subber som en ass på innfestingen av bærearmene, men det ække så nøye, skal ikke svinge på dragstripa uansett.

Motorn er starta opp, clutchen er justert og nå mangler jeg kun et par tromler bak så er jeg klar for litt kjøring!



Hvis du mener at den subber på settskruen og kontramutteren som holder fast bærearmene til fjærene så tror jeg dette er orginalt på bobler. Se fleste orginale pre-65 bobler jeg har skrudd på har hatt den ene siden av disse mutterene delvis nedslitt. Og dette på biler som aldri har sett annet enn orginalhjul og standard høyde.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #274 på: august 05, 2012, 22:03:06 pm »

Det stemmer det ja, er innfestingen og mutterene som får juling, men det er mer på venstre enn høyre side.
Jeg skal ta en 4hjulskontroll og sette på noen spacere foran så jeg får litt mer klaring til bærearmen under sving.
Skulle gjerne sett at dette ikke hadde vært et problem Gliser

Nå har jeg fått på nye bremsetromler bak, nye bakdekk er på vei og endel andre småting er på plass. Jeg må stive opp motorfestene og legge om hjul bak, så nå er jeg snart klar for SCC Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #275 på: august 06, 2012, 10:08:05 am »


Har endel karosseriskader også, men de er nedprioritert enn så lenge...

Sånn kan det gjøres:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=341641&highlight=roll

 Blunker
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #276 på: august 06, 2012, 12:59:48 pm »

Ingen dum idé Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #277 på: desember 06, 2012, 22:15:23 pm »

Jeg er i gang igjen!  Øyerulling

Ny sesong krever nye tiltak.
I Sesongen 2012 fikk jeg endelig testet litt dragracing og jeg må si at det ga mersmak Gliser
1600 original type3 motor med doble 40mm, 6V svinghjul fra type3 og sinterlamell var drit artig! Men etter SCC begynte motoren å melde fra (igjen) om et hardt liv med store slitasjer. Svinghjulet er dekket i olje, motoren lekker som en sil, bankelyder og skikkelig stygg eksos, denne motoren er moden for utskifting.
Den gamle girkassa i ovalen synger også på siste verset, bokstavlig talt så synger den Gliser
Det romler, skraper og hyler i kassa, så den er også på tide å få ut. Synkroringene er nok totalt utslitte for kassa inneholder endel spon.

Så nå har jeg startet å demontere ovalen for å oppgradere litt...



En 1300s kasse med lange aksler er på plass på garasjegulvet, den fikk jeg hentet hos Raaen i helga for en grei slant.
Den skal tømmes for olje, demonteres, vaskes, sjekkes og monteres sammen igjen med nye pakninger og tetninger.
Om noen har innspill om hva som er lurt å gjøre når man først har den oppe så er det bare å hyle ut. Er vel ting som pleier å sveises og slikt inni der?

Motoren begynner også å ta form, en 1910cc (96x66mm) Type4 med en web 163/86B. JPM har overhalt og justert et sett med 1800 topper som jeg kjøpte i fjor.
Toppene har fått litt porting av eksoskanalene, nye ventiler, ventilstyringer, fresing av setene, doble Oteva 75 fjører, titan-retainers og litt fresing for høyere komp.

Fikk en estimering ang flow som er 160-170 cfm i innsuget og 130-140 cfm på eksossiden, så dette kan bli ganske så moro.
Alt over 100 gamp er jo bonus Gliser

Rådene fikk jeg sent avgårde til honing av krysspinner og sjekk.
Nå er det ikke lenge igjen til det blir vektjustering av råder og stempler Gliser

Her har jeg fått flyttet motordelene ut i garasjen.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 4033
Bosted: Moss


Vis profil

« Svar #278 på: desember 06, 2012, 22:18:01 pm »

Liker
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #279 på: desember 06, 2012, 22:22:12 pm »

Må jo prøve å holde følge med de store gutta Gliser
Skal kjøre fort på Herbie memorial i år!
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #280 på: desember 07, 2012, 06:37:00 am »

Gleder meg vilt!
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #281 på: desember 07, 2012, 07:00:39 am »

Blir morro og se hva du får ut av denna nå, gikk jo greit med motoren du hadde i.
Og med en skipper som har horna ut av raggtoppen når han kjører, så må detta ende på taket igjen Osteaktig Rekker tunge
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #282 på: desember 07, 2012, 09:47:46 am »

Haha Gliser
Nu jävlar! Nå skal det kjøres!
Fikk skrudd av hjula foran i går Gliser Forstilling neste!
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #283 på: desember 07, 2012, 22:22:50 pm »

Blir morro og se hva du får ut av denna nå, gikk jo greit med motoren du hadde i.
Og med en skipper som har horna ut av raggtoppen når han kjører, så må detta ende på taket igjen Osteaktig Rekker tunge


Fort skal det gå, men jeg må minne om utkjøringsforbudet jeg har pålagt deg, Anders.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
johanlien
Medlem
***
Innlegg: 167
Bosted: Molde


Vis profil

« Svar #284 på: desember 07, 2012, 22:59:53 pm »

tøff bil følger med her:)
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #285 på: desember 07, 2012, 23:11:50 pm »

Blir morro og se hva du får ut av denna nå, gikk jo greit med motoren du hadde i.
Og med en skipper som har horna ut av raggtoppen når han kjører, så må detta ende på taket igjen Osteaktig Rekker tunge


Fort skal det gå, men jeg må minne om utkjøringsforbudet jeg har pålagt deg, Anders.
Det er notert. Hadde gått litt i glemmeboken. Godt at du minner meg på det Gliser

Hyggelig å høre, johanlien! Gliser

Det blir en tur ut i garasjen i morgen for å dra av forstillinga og justere den litt med vinkelsliper! Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #286 på: desember 16, 2012, 02:43:47 am »

Har endelig funnet tid til å demontere forstillingen.
Nå trenger jeg noen triks for å få camberen foran på rett plass.
Først og fremst skal jeg skifte til senkespindler og så skal det monteres castershims.

Grunnen til demontering var for høy positiv camber på venstre forhjul. Etter mye titting, rævkløing og synsing med vinkelsliper fant jeg til slutt hovedgrunnen til den elendige camberen. Spindelen er skjev...


* spindel.jpg (38.47 KB, 816x612 - vist 461 ganger.)
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #287 på: desember 16, 2012, 23:21:33 pm »

Sitter og lurer litt på forstilling her hjemme.

Først tenkter jeg å få sammen kingbolt forstillingen min og se hvor optimal jeg kan få den. Men man vil jo alltid ha mer. Jeg ser at jeg kunne laget til noen bedre hjulvinkler om jeg hadde hatt kuleforstilling, men da må jeg bygge om fronten til nyere forstilling. Er det noen som har gjort dette før?

Andre alternativer som frister er RED9, men på de forstillingene står tannstangen temmelig ugunstig plassert. Ser for meg om jeg kjøper en sånn så må jeg flytte tannstanga bak bjelken. Prisen er ikke avskrekkende og monteringen er helt konge, men jeg føler som sagt at jeg må flytte tannstanga Gliser
Finnes det noen her som har montert en sånn og har erfaringer å dele?
http://www.red9design.co.uk/wishbones.htm

Det neste alternativet er litt mer drastisk og innebærer at man må kappe fronten av bilen og prisen er det dobbelte av en RED9, nemlig en Mendeola forstilling.
http://dasrestoparts.com.au/suspension-and-steering/beetle-suspension-and-steering/front-suspension-and-steering/mendeola-front-suspension/mendeola-double-wishbone-front-suspension-rhd-link-pin-pan.html
Denne ser veldig riktig ut, men tror nok ikke jeg vil kappe fronten av bilen for å montere denne. Noen her som har en sånn tro?

Her er det beste alternativet jeg har funnet:
http://eyeball-engineering.net/
« Siste redigering: februar 03, 2014, 17:40:08 pm av Dewil » Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #288 på: desember 17, 2012, 21:42:12 pm »

I dag ramla det inn hentelapp fra JPM i postkassa Gliser
Der lå det et vakkert sett Type4 topper med VW-nummer 021-101-371S
Johannes har gjort endel jobb og av deler finnes Titanretainers, Oteva 75 fjærer, rustfrie ventiler, freste forbrenningskammer, portet eksos, nye styringer osv...

Skal måle forbrenningskammerene litt senere i tråden.






Så nå begynner motoren å ta form, jeg mangler kun rådene som er på tur til litt finpuss.

Type4 motoren er en 1800cc forgassermotor med 41x34mm ventiler.
Den har motorkode AT, kommer fra en 1974 412 med forgassere. Originalt hadde den ca 7.3:1 i komp og 75hk!

I dag blir den litt større og forhåpentligvis dobbelt så kraftig Gliser
Den blir på 1910cc 96x66mm med WebCam 163/86b og hydrauliske racingløftere med "SLR Treatment"
Kompressjonen blir tatt opp fra  stusslige litt over 7 og opp til ca 10.5:1, så skal det på 44mm idf og bas eksos.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #289 på: desember 17, 2012, 21:52:17 pm »

Håper mine topper ser like bra ut  Kult
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 4033
Bosted: Moss


Vis profil

« Svar #290 på: desember 17, 2012, 22:03:17 pm »

Rett og slett nydelig!
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #291 på: desember 17, 2012, 22:49:27 pm »

Håper mine topper ser like bra ut  Kult
Mest sannsynlig Kult

Eivind, ja dette ble nydelig. Vi får se om det blir noen bas eksos på meg via Ebay... Gliser Hater at budene er automatiske
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 4033
Bosted: Moss


Vis profil

« Svar #292 på: desember 17, 2012, 22:50:38 pm »

Håper mine topper ser like bra ut  Kult
Mest sannsynlig Kult

Eivind, ja dette ble nydelig. Vi får se om det blir noen bas eksos på meg via Ebay... Gliser Hater at budene er automatiske

Toppene fortjener et skikkelig eksosanelgg. Så det er bare å få lagt inn et vinnende bud Blunker
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #293 på: desember 17, 2012, 23:45:52 pm »

Jau. Men blir nå litt teit å by nypris Gliser

I helgen fikk jeg også ny frontrute og bakrute til Ovalen av en kompis! Helt konge Gliser
Så til våren blir det sprekkfri frontrute i bilen Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #294 på: desember 18, 2012, 08:50:41 am »

Håper mine topper ser like bra ut  Kult
Mest sannsynlig Kult

Eivind, ja dette ble nydelig. Vi får se om det blir noen bas eksos på meg via Ebay... Gliser Hater at budene er automatiske

En skikkelig eksos får du ikke kjøpt over disk, de må du lage selv. Her har du den praktiske artikkelen jeg noengang har sett på emnet! Etter å ha lest den ser man for att de lages ikke skikkelig eksos til vw motorene... Jeg kjenner bare til en vw tuner som gjør jobben...

http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/hardcore/0505em_exh/viewall.html
Loggført

Speed is no substitute for direction
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #295 på: desember 18, 2012, 09:47:18 am »

Takk for tipset JHU. Får lese litt på artikkelen i kveld.
Kanskje jeg ender med å lage et anlegg selv til slutt.

Har fått noen tips av JPM ang eksos også, så vi får se hva jeg gjør.

Har med meg toppene på jobb i dag. Et par av plugghullene er litt lurvete, så her skal jeg sette inn timesert gjenger.

Må også ha ut boltene i eksosportene, så de skal jeg varme litt og få skrudd de ut.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Tomaso
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Harstad/Fjelldal


61 L380 T1


Vis profil
« Svar #296 på: desember 18, 2012, 10:44:48 am »

Angående forstilling... hva med å prøve Offset Camber Bushing Set fra http://www.sracing.com/Store/FV_Stuff/FV_Stuff.htm  ?  Skal gi intil 2 grader neg camber. Se ca midt på siden under Front Beam / Wheel /Suspension Components.

Instruksjon: http://www.sracing.com/OffSet_Bushings.jpg

Kunne tengt meg dette selv, men hadde vert fint med erfaringer fra andre først  Gliser
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #297 på: desember 18, 2012, 20:35:54 pm »

Hadde jeg bare funnet noe informasjon om disse "camber bushings" så.
Jeg har vurdert det tidligere, sammen med Caster shims som man setter mellom torsjonsrørert og forstillinga.
http://www.kustom1warehouse.net/ProductDetails.asp?ProductCode=page145

Edit:
Etter litt tenking og titting på kryptiske bilder er ikke dette veldig vanskelig å fatte. Man presser ut foringene som de horisontale pinnene sitter i og presser inn de nye foringene fra "offset bushing" settet.

Om man ser på tegningen er det snakk om at man bytter ut foringen (oppe og nede i spindelen) som er til venstre for shimset nummer 12 peker på. Hullet inni hylsa er skråstilt slik at spindelen også blir skrå.


I følge tegningen skal man bruke "link pin spacers" for å oppnå inntil 2 grader camber.
http://www.sracing.com/Store/FV_Stuff/SRA-SWB-BEARING.jpg
« Siste redigering: desember 18, 2012, 22:36:15 pm av Dewil » Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #298 på: desember 19, 2012, 21:53:05 pm »

Nå går det unna Gliser

I dag har jeg fiksa to dårlige plugghull i T4 toppene og tatt ut et par knekte pinnebolter fra eksosportene.
Time-sert er det beste man bruke for å få nye plugghull.

Her er noen bilder av den enkle og geniale prosessen:

Det hele startet slik:

Ikke akkurat vakkert eller godt hold på pluggen...

Så var det bare å bore og gjenge opp et nytt hull, forsenke hullet...


og tre inn en hylse:


Fra innsiden av forbrenningskammeret:


Et genialt sett for å friske opp gjengene. Hylsene fåes i forskjellige gjenger og dimensjoner for å passe det meste.
Link til flere bilder av hele operasjonen jeg utførte i dag finnes her:
http://www.flickr.com/photos/dewil/sets/72157632289472888/
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #299 på: desember 20, 2012, 22:57:57 pm »

I dag har jeg startet å samle litt deler.
Målte akslene til vippearmene mine og de var slitt ned med 2 hundredeler, så de er ikke noe å montere på nytt.
Så det blir å bestille nye aksler og swivel feet adjusters.

Fiksingen av rådene kom til å ta litt tid fikk jeg høre i dag. Så da må jeg nok vente litt utpå nyåret før jeg får de.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 39
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!