mars 28, 2024, 12:22:21 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 68
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Turboroadster -Snekkermesteren selger bilen med 500+hk boblemotor.  (Lest 581012 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1680 på: juni 22, 2016, 07:46:57 am »

Hva er det med dere og disse tåpelige reim strammer ordningene? Viften kaviterer ved høyt turtall og derfor er det viktig med slur!

-BB-
Derfor: http://www.offroadvw.net/tech/wes/fan.html
Kavitasjon har med væske å gjøre. Min far er skipsingeniør for Det Norske Veritas.
Men som det står i artikkelen:
Those serpentile style belts will transmit more power and be able to drive the fan faster.
But all you will notice is a loss of top end HP and possibly an exploding fan.
Så det er sikkert en fordel med V beltet sin svakhet og  Glad
« Siste redigering: juni 22, 2016, 07:56:37 am av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1681 på: juni 22, 2016, 08:06:09 am »

TAKK for en interessant link.

So in basic English, using a power pulley will on average lead to a 11.2% loss of cooling. It also means that doubling the fan speed does not double the cooling. As you keep increasing the air flow, the relative increase in cooling gets smaller.

Og selv om jeg tok feil om kavitasjon så konkluderer han med det samme som jeg gjør:

It's quite simple really. The Vee belt driving the fan can only transmit a certain amount of HP. The fan power drawn increases cubically with fan speed. So you will reach a certain point where the belt can't transmit enough power to spin the fan any faster.

It's probably a good thing, as you don't want to keep driving the fan faster. All you will do is make the fan explode. You also won't see much improvement in cooling at those very high fan speeds.

Those serpentile style belts will transmit more power and be able to drive the fan faster. But all you will notice is a loss of top end HP and possibly an exploding fan.


-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1682 på: juni 22, 2016, 08:09:15 am »

Vær så god :-)
Jeg konkluderte det samme FØR deg:)
Jeg får bare kjøre litt roligere..
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1683 på: juni 22, 2016, 08:10:42 am »

Vær så god :-)
Ser du skrev det samme som meg  Glad

Ja... men i motsetning til deg så innser jeg at det er INGEN fordeler med serpentine belter  Glad
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1684 på: juni 22, 2016, 08:14:49 am »

Vær så god :-)
Ser du skrev det samme som meg  Glad

Ja... men i motsetning til deg så innser jeg at det er INGEN fordeler med serpentine belter  Glad
Det ser pent ut!
Men fra spøk til revolver: Jeg kjøpte dette settet for å bruke på kompressorombyggingen til råtta. Jeg solgte den før jeg kom så langt.
Så jeg gjenbrukte den til dette prosjektet. Får se om jeg gjør endringer. Eller ikke.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1685 på: juni 22, 2016, 08:21:47 am »

Men fra spøk til revolver: Jeg kjøpte dette settet for å bruke på kompressorombyggingen til råtta. Jeg solgte den før jeg kom så langt.
Så jeg gjenbrukte den til dette prosjektet. Får se om jeg gjør endringer. Eller ikke.

Jeg har sett skadene som følge av en eksplodert vifte og tro meg.... du ønsker ikke å oppleve det samme! Få driten bort!

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1686 på: juni 22, 2016, 08:23:16 am »

Men fra spøk til revolver: Jeg kjøpte dette settet for å bruke på kompressorombyggingen til råtta. Jeg solgte den før jeg kom så langt.
Så jeg gjenbrukte den til dette prosjektet. Får se om jeg gjør endringer. Eller ikke.

Jeg har sett skadene som følge av en eksplodert vifte og tro meg.... du ønsker ikke å oppleve det samme! Få driten bort!

-BB-
Litt nysgjerrig på hvem du greier under en kam, når du sier "dere" :-D
Eksplodert vifte er aldri gøy, men nå skal vi vel ikke utelukkende skylde på for stram vifte eller serpentin? Vil anta det også i noen tilfeller skyldes vifta i seg selv?
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1687 på: juni 22, 2016, 08:36:29 am »

Litt nysgjerrig på hvem du greier under en kam, når du sier "dere"  Glad
Eksplodert vifte er aldri gøy, men nå skal vi vel ikke utelukkende skylde på for stram vifte eller serpentin? Vil anta det også i noen tilfeller skyldes vifta i seg selv?

Eksplodert vifte = totalhavari! Og alt dette pga av det "ser bra ut"? Sorry..da velger jeg å si ifra hva jeg mener UTEN å legge noe i mellom. Så kan du/dere deretter lure på om motivasjonen min for å si ifra er for å kunne få gleden av å peke finger, glise og si... I told you so. (NEI, DET ER IKKE GRUNNEN)

Hvorfor dere... sorry.. jeg hang meg opp i at dere var flere på besøk og bildet du postet. Men det sagt... hvor mange viftereimer kastet du av før du til slutt fant ut at det var en god ide å høre på meg når jeg tipset deg om power pulley?  Blunker

-BB-



Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1688 på: juni 22, 2016, 08:45:00 am »

Litt nysgjerrig på hvem du greier under en kam, når du sier "dere"  Glad
Eksplodert vifte er aldri gøy, men nå skal vi vel ikke utelukkende skylde på for stram vifte eller serpentin? Vil anta det også i noen tilfeller skyldes vifta i seg selv?

Eksplodert vifte = totalhavari! Og alt dette pga av det "ser bra ut"? Sorry..da velger jeg å si ifra hva jeg mener UTEN å legge noe i mellom. Så kan du/dere deretter lure på om motivasjonen min for å si ifra er for å kunne få gleden av å peke finger, glise og si... I told you so. (NEI, DET ER IKKE GRUNNEN)

Hvorfor dere... sorry.. jeg hang meg opp i at dere var flere på besøk og bildet du postet. Men det sagt... hvor mange viftereimer kastet du av før du til slutt fant ut at det var en god ide å høre på meg når jeg tipset deg om power pulley?  Blunker

-BB-

Haha noen har ikke fått frokost i morges :-D
er vel ingen som har satt spørsmålstegn ved motivasjonen din så jeg forstår ikke helt hvorfor du reagerer slik du gjør nå.
Angående viftene jeg kastet så skyldtes det viftens plassering i reimhjulet. Den lå bedre der den skulle i power pulleyen.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1689 på: juni 22, 2016, 08:49:43 am »

Flott!

Da har vi lært noe i dag alle sammen og hvis dette kan bidra til at flere innser hvor idiotisk det er med serpentine system og dermed ikke kjøper noe slikt så har det vært en vinn/vinn.

Neste produkt: TRUSS BAR / TRACTION BAR. Kjør diskusjon.

Og bare slik at det sagt... havregrøten ble spist i dag også.

-BB-

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1690 på: juni 22, 2016, 09:04:49 am »

Flott!

Da har vi lært noe i dag alle sammen og hvis dette kan bidra til at flere innser hvor idiotisk det er med serpentine system og dermed ikke kjøper noe slikt så har det vært en vinn/vinn.

Neste produkt: TRUSS BAR / TRACTION BAR. Kjør diskusjon.

Og bare slik at det sagt... havregrøten ble spist i dag også.

-BB-
Det er mange måter å bidra til læring på. Ser du har din måte...

Kommer innom i kveld og jeg Jan Olav. Når er du der?
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1691 på: juni 22, 2016, 14:46:45 pm »

Jeg satser på å være der fra rundt kl 19. Oppdaterer på SMS gruppa vår.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1692 på: juni 24, 2016, 12:00:32 pm »

Fikk montert hardlines til oljefilteret. Mye klatt med å få vinklene greie, det var så mye i veien så rørene måtte smyges med odde vinkler.
Men jeg synes det ble bra.

Fikk ikke komt så langt jeg hadde planlagt, men har DKL sveiseren på jobb i garasjen mens jeg gifter meg & sånn. Han fortsetter med trykkrør, IC og eksos, han har gjort en kjempejobb så langt.
Fant frem hullsag og vinkelsliper og kappet livskiten ut av karosseriet i går kveld for å få plass til BOV. Nå står den i helhet ut forbi karosseriet og blåser fuglene av trærne når jeg lukker spjeldet. Bilder kommer, var så travel i går..

Får ikke gjort mer med bilen nå. Mandag setter jeg på hjul, og laster den i hengeren og parkerer den i hagen til DKL bremsemann som skal lage ledningsnett.
Så rett hjem å hive Speedo og tannbørste i kofferten. (Er planen)


* IMG_7442.jpg (109.33 KB, 800x600 - vist 344 ganger.)
« Siste redigering: juni 24, 2016, 12:08:38 pm av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1693 på: august 03, 2016, 07:07:54 am »

Ja, det har heldigvis skjedd litt de siste 5 ukene etter jeg oppdaterte her sist :-)
Har vært en del saker å ordne opp i, orker ikke forklare alt nå. Vises noe mer på FB..

Alt som skulle til for å starte motoren er ordnet, og motoren har startet.
Ingen lekkasjer, ingen ulyder. Oljetrykk stabilt på 6 bar.
Men under innkjøring av kammen stoppet motoren etter ca 10minutter.  Sjokkert
De 1600cc dysene jobber helt i nedre grense, og kombinert med ny dynamo som ikke ville lade, fikk de for lite strøm (Ga seg på ca 10v) og bilen stoppet.
Mens bilen sto i ro hørte jeg en metallisk lyd, men regnet med det var eksosen som knitret, så gadd ikke sjekke.
Etter å ha koblet på div. batteri ville den ikke starte. Det ble da oppdaget at triggerhjulet hadde løsnet og spant på innsiden av reimhjulet.

Dette var krympet på, og er helt sikkert godt nok. Men da begge eksosrørene mine passerer kloss inntil dette, utvidet det seg nok til at det ramlet ut.
Så nå har jeg krympet det på plass igjen og sikret det med 6stk M3x15 forsenkte skruer. Skal også lage en form for ekstra varmeskjold.

I dag må jeg fikse lading, sjekke ventilklaringer og olje, gjenge opp til ny tempsensor i spacer til toppdeksel og kjøre inn kammen på nytt.

Har mange andre ting jeg må ordne før bremsing på søndag.  Tvilende


* IMG_7713.jpg (75.98 KB, 800x600 - vist 245 ganger.)

* IMG_7716.jpg (79.39 KB, 800x600 - vist 250 ganger.)

* IMG_7726.jpg (55.58 KB, 800x600 - vist 263 ganger.)

* IMG_7768.jpg (47.93 KB, 800x600 - vist 250 ganger.)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1694 på: august 03, 2016, 07:15:39 am »

Litt flere bilder..


* IMG_7685.jpg (73.58 KB, 800x600 - vist 248 ganger.)

* IMG_7615.jpg (71.44 KB, 800x450 - vist 276 ganger.)

* IMG_7614.jpg (101.43 KB, 800x600 - vist 265 ganger.)

* IMG_7726.jpg (55.56 KB, 800x600 - vist 249 ganger.)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1695 på: august 03, 2016, 07:23:23 am »

Dette er søndag klokken 09:00

* IMG_7764.jpg (89.63 KB. 800x600 - vist 301 ganger.)



Dette er søndag klokken 14:00

* IMG_7771.jpg (62.88 KB. 800x600 - vist 287 ganger.)

* IMG_7770.jpg (60.75 KB. 800x600 - vist 297 ganger.)

* IMG_7769.jpg (69.44 KB. 800x600 - vist 306 ganger.)

Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1696 på: august 03, 2016, 08:01:07 am »

Jeg sto ikke med henda i lommene og satt på stolen HELE dagen altså! :-D
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1697 på: august 03, 2016, 08:03:19 am »

Jeg sto ikke med henda i lommene og satt på stolen HELE dagen altså! :-D
Nei. Du funderte og planla hvordan du skulle få henta marsvinet ditt.  Gliser

Men det var faktisk du som gav meg håp om å få startet motoren på den planlagte søndagen  Blunker Godt med hjelp.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #1698 på: august 03, 2016, 10:09:24 am »

Godt å se fremgang!  Kult
Men som vi sier på godt norsk; Video or it didn`t happen!  Osteaktig Osteaktig
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1699 på: august 03, 2016, 10:19:56 am »

Seff :-)
https://www.facebook.com/turboroadster/videos/1068320436577566/
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #1700 på: august 03, 2016, 10:30:08 am »


Veldig bra!  Kult Kult
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1701 på: august 03, 2016, 10:35:45 am »

Takk :-)
Ble jo noen issues som må sorteres ut, men når jeg tenker på alt som kunne gått galt, må jeg si at Snekkermester Hansen er rimelig fornøyd.

Fremdeles ting jeg ikke har kontroll på, vet ikke hvordan jeg skal løse det heller, men som en kjent administrator sa:
"Du må ikke la totalen av problemene overvelde deg. Du må løse ett problem om gangen"  Osteaktig

Men er et stykke til igjen før jeg kan sette meg i sofaen med ei pils og kikke ut på bilen som står ferdigpakket i hengeren dagen før SCC ja.

Men, DEN visjonen hjelper og  Gliser
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #1702 på: august 03, 2016, 10:46:55 am »

Et hav av tid igjen!  Blunker
Og så kan man ha Jussi sin style fra 2011 i bakhodet, han kom med en halvferdig bil til SCC, skrudde som en gal og fikk til slutt kjørt litt selv om alle odds var imot Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #1703 på: august 03, 2016, 12:03:13 pm »

Ser ut som jeg får sterk konkurranse om å ha den raskeste roadstern iår. Men jeg gleder meg big time til å bli slått ned i støvlene !!
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1704 på: august 05, 2016, 15:07:43 pm »

Ser ut som jeg får sterk konkurranse om å ha den raskeste roadstern iår. Men jeg gleder meg big time til å bli slått ned i støvlene !!
Det blir bremsing på søndag!
(Om jeg rekker alt som må gjøres på lista)

Og kløtsjen fungerte fint!

Mulig at jeg har den raskeste roadsteren i år, men det skal kjøres også.
Har aldri kjørt dragrace før, så jeg er rett og slett nervøs for disse fakta:
Uerfaren sjåfør(i dragrace) kjører en bil han har laget selv, med en supersterk motor han har bygget selv, med kun solid yrkesfaglig bakgrunn som snekker.  Øyerulling
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #1705 på: august 05, 2016, 15:18:41 pm »

Husk at du skal kose deg bak rattet  Glad
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1706 på: august 09, 2016, 07:08:01 am »

Ble litt trang start på bremsing, de to første timene gikk med på å sette opp bilen, spacere måtte tilpasses/lages og muttere måtte skaffes.

* IMG_7826.jpg (52.84 KB. 800x600 - vist 232 ganger.)


Ble en liten produksjons og test benk for spacere..

* IMG_7827.jpg (66.16 KB. 800x600 - vist 251 ganger.)


Men vi fikk det til

* IMG_7828.jpg (65.47 KB. 800x600 - vist 231 ganger.)


Og vi er i gang.

* IMG_7830.jpg (63.49 KB. 800x600 - vist 238 ganger.)

Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1707 på: august 09, 2016, 07:15:29 am »

Hadde noe krøll selvfølgelig, men ikke noe alvorlig.
Glemte å sette strips på mansjetter, så fløy en del grease rundt.
Liten oljelekkasje fra bunnplugg.
For mye fett på inngående aksling som ble slynget ut i clutchplata.
Viftereima er sikkert både strukket, smurt og oppvarmet, slurte så fikk mye varme og lite strøm.

Reiste hjem og tok ut motoren, renset trykkplate og svinghjul, venter på ny clutchlamell.
Neste bremsing blir natt til lørdag.


* IMG_7834.jpg (47.51 KB, 800x600 - vist 231 ganger.)

* IMG_7839.jpg (53.8 KB, 800x450 - vist 244 ganger.)

* IMG_7847.jpg (75.69 KB, 800x600 - vist 253 ganger.)

* IMG_7822.jpg (107 KB, 800x600 - vist 248 ganger.)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1708 på: august 09, 2016, 11:29:10 am »

Disken kan du redde ved å blåse den med glass eller sand. Been there - done that. Så ikke kast den.

Og grattis med oppstart! Imponerende fremdrift.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1709 på: august 09, 2016, 11:37:14 am »

Takk  Glad

Har gjort den temmelig ren og merket den med max 400nm Gliser

Og dama (Jo Clifford) til Richie Webb sendte meg en ny som kom på kontoret mitt i dag, så jeg blekker den i, slenger inn motoren og tar tidlig kveld  Kult


* IMG_7861.jpg (32.19 KB, 450x600 - vist 236 ganger.)
« Siste redigering: august 09, 2016, 11:41:00 am av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 68
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!