november 23, 2019, 03:04:27 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 11 12 [13]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kidnapper-rægge prosjektet mitt:  (Lest 99112 ganger)
grelland
Supermedlem

Vis profil
« Svar #360 på: september 05, 2019, 18:18:44 pm »

jeg sa vel ikke at de ikke skulle takle det; jeg sa det ikke er optimalt. Det jeg tenker på er at det er vanskelig å oppdage lekkasjer. slangeklemmertrykker ganske hart på små arealer så det er fare for å ødelegge slangen innenfor stål-vevet. Normalt er stålomspunne slanger laget for å brukes sammen med såkalte hose ends, altså koplinger ala an-6 i endene, noe som sikrer tetning og mekanisk styrke.
Loggført
FooZ
Supermedlem

Candy Styled Delicious Bubblelicious

Vis profil
« Svar #361 på: september 05, 2019, 18:34:42 pm »

jeg sa vel ikke at de ikke skulle takle det; jeg sa det ikke er optimalt. Det jeg tenker på er at det er vanskelig å oppdage lekkasjer. slangeklemmertrykker ganske hart på små arealer så det er fare for å ødelegge slangen innenfor stål-vevet. Normalt er stålomspunne slanger laget for å brukes sammen med såkalte hose ends, altså koplinger ala an-6 i endene, noe som sikrer tetning og mekanisk styrke.
Ok, skjønner. Det blir som sagt nye slanger da disse ikke er godkjent for mer enn 5% etanol, så jeg kjøper likegodt vanlige gummislanger fra tess, som er godkjent for utvannet veteranmorder-bensin.  Kult Takker for tips  Glad
Loggført

Bubblelicious & Bubba, getting their filth on Glad
FooZ
Supermedlem

Candy Styled Delicious Bubblelicious

Vis profil
« Svar #362 på: september 06, 2019, 10:29:22 am »

God mekke/råne-helg folkens!
Grei værmelding for lør/søndag, så her blir det videre mekkelering og justeringulering i håp om at bobla kan ta en dag eller to med prøveskilt i kommende uke.  Øyerulling
Har fått fin respons fra de få naboene jeg har, både relatert til motorlyd og utseendet.  Kult
Det lever en boble litt oppi dalen her, så jeg får finne ut hvem som har den,
og kansje stikke en tur innom når prøveskiltene er ordnet.  Glad

* DSCN6822x.jpg (46.18 KB. 512x600 - vist 67 ganger.)

Loggført

Bubblelicious & Bubba, getting their filth on Glad
Sider: 1 ... 11 12 [13]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!