april 29, 2024, 23:52:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Arvet Vw 1303s, lurer på diverse..  (Lest 22178 ganger)
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #90 på: juli 19, 2011, 10:36:38 am »

Det er helt riktig som Freddy sier her, og det lurer ingen  Blunker Bare å se på markedet om dagen, de flotteste bilene bare ligger der. Ingen som kjøper Blunker
Det er kjøpers marked, og ønsker man seg mer... så vell da må man vente til markedet endrer seg Blunker

så det at prisen kan ligge fra 1500-50.000 er sånn det er Blunker Og med å si det har man ikke "taksert" bilen, bare forklart at det kan variere enormt Blunker
Man kan se etter lignende biler på Finn, AutoDB etc og der ligger de sånn rundt 15.000-30.0000, men ja de ligger der og blir ikke solgt Blunker
Man kommer ingen sted med "selgers krav" når ingen vil kjøpe Blunker

Om du vil selge ville jeg lagt ut bilen til den prisen du selv syns er passende, også får du se Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #91 på: juli 19, 2011, 11:36:28 am »

Fair svar Freddy.

Så later det til at Freddy og jeg ihvertfall har én ting til felles: Vi betaler for oss uten å sitte å prute og telle kroner og øre!

Er ikke rart at de fine bilene ligger ute for evig tid, når så få i det miljøet vi er i nekter å betale noe for noe som helst. Og en kan krangle så mye en vil på utsagnet mitt, men det er bare å face at trenden er slik for øyeblikket I VW-miljøet i Norge.
Reis til Danmark og sjekk markedet der... Der ligger prisene relativt høyt i forhold til her hjemme.
Mulig årsaken er at det fortsatt eksisterer mange biler og mye deler rundtom i riket vårt. Eller er det kanskje det at Nordmenn generelt er kjipere og kaldere jevnt over? Jeg har sett flere eksempler på denne "problematikken" den siste tiden, og jeg blir skikkelig trist inni meg... Gråter

1500,- for den bilen syne jeg fortsatt var på bærtur, men klart, det var nok ikke Freddys poeng i utgangspunktet.
Du ville vel bare gi et eksempel på at det er kjøpers marked, ikke en SPESIFIK pekepinn på den gitte bilen?


Bottom line: Jeg skal ikke selge noe som helst, og godt er det, og second: Godt at ingen blir lurt til å selge for skambud. Det er faktisk det eneste jeg var opptatt av med denne diskusjonen. Jeg blir bare liggende med vond magefølelse for vedkommende som ikke "visste bedre" når sånt skjer innimellom.
« Siste redigering: juli 19, 2011, 11:45:26 am av tmbryhn » Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!