april 24, 2024, 13:55:02 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: -65 Rat  (Lest 14786 ganger)
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #30 på: august 24, 2010, 10:20:55 am »

hehe! Har mistanke om hvem det kan være ja  Gliser Joda, skal fikse opp kjærra og da blir det innkorta puma var planen. Har bare 2,5" droppspindler nå.
Loggført

T1-63 Zero
bugwelder
Nybegynner
*
Innlegg: 20
Bosted: Storsteinnes.



Vis profil
« Svar #31 på: august 24, 2010, 13:42:50 pm »

Han er gift med dattera til min mors bror!
Lettere komplisert. Fikk dilla på luftkjølt igjen etter at vi bodde hos ham noen dager i sommer. Vi gikk forbi bilen din en kveld når vi var på vei opp til det de "lokale" kaller OK (statoil). Tøff sak!
« Siste redigering: august 24, 2010, 13:44:50 pm av bugwelder » Loggført
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #32 på: august 26, 2010, 13:00:37 pm »

Det Er vel Empiboy du mener da.Går stadig forbi bobla hans også, den er bare rå!  Gliser
Takk for skryt, er endel å gjøre før jeg blir førnøyd selv.Men det er jo planen.
« Siste redigering: august 26, 2010, 16:35:09 pm av keito » Loggført

T1-63 Zero
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #33 på: august 26, 2010, 13:24:10 pm »

Da har jeg endelig kjøpt meg min første type 1  Gliser Så det blir mitt første boble prosjekt!
Var helt orginal og urørt når jeg kjøpte den, hentet den i Sarsborg og fint puttra meg hjem.
Nye bremsesko,lager, dropspindler +++ var kjøpt inn fra Hot Shop. Så da var det bare å brette opp skjorte armene og hive seg rundt Gliser
Bytta ut div deler og fikk montert droppspindlene og senket bilen bak. Den er fortsatt ikke lav nok! Blir innkorta puma neste! Satt på nye felger og dekk som jeg hadde blåst og lakket opp, blei riktig så fornøyd Gliser  Ribbet bilen innvendig for sjekk av rust. rustsveising og sandblåsing for vi begynne med til høst/vinter Tvilende  
Da var det tutt og kjør i sommer, så blir det å fortsette til høsten Osteaktig
 
Da bilen var "ferdig" måtte den innvies med en camping tur. Jeg og kompisen pakket opp boblene for tur, telt,grill og iskald pils  Gliser (se bilder). Utrolig  hvor mye oppmersomhet mann for med en boble gitt! hehe! Moro! Flere turer venter i tiden fremover  Gliser


Vi kan sveise framvogn til deg, bare å komme med donorvogn, så fikser vi det.
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
bajas
Seniormedlem
****
Innlegg: 272
Bosted: Grimstad


Let the bottom taste the highway!!!


Vis profil WWW
« Svar #34 på: august 27, 2010, 00:01:46 am »

tøøøøøøff  Gliser liker....
Loggført

Jo lavere jo bedre Rekker tunge
 Low And Slow Wrenches Glad
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #35 på: august 27, 2010, 18:55:46 pm »

Må innrømme jeg syntes det er trist å se denne nydelige bilen har blitt en ratlooker. Hadde gleden av å kjøre henne i 2004 hvis jeg ikke husker helt feil, da var hun en strøken og flott bil med bare noen små skjønnhetsflekker her og der. Legger ved et bilde jeg tok den gangen.

Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #36 på: august 27, 2010, 19:56:27 pm »

Må innrømme jeg syntes det er trist å se denne nydelige bilen har blitt en ratlooker. Hadde gleden av å kjøre henne i 2004 hvis jeg ikke husker helt feil, da var hun en strøken og flott bil med bare noen små skjønnhetsflekker her og der. Legger ved et bilde jeg tok den gangen.



er ikke noe å syte over, eneste han har gjort er jo å sleppe den nedpå..skifta litt bremser rundt om, nye felger, å stasha litt opp med takgrind å diverse på den... han har jo ikke begynt å pusse, gnikke, å herje med den originale lakken for å få den mer ratty..
Å som han selv skriver helt i begynnelsen av tråden er jo att rustveising å diverse skal han begynne på nå i vinter...

Så det er jo fortsatt en flott bil Glad
Loggført
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #37 på: august 27, 2010, 20:24:42 pm »

syter ikke, sier bare at jeg syntes bilen var utrolig fin for noen år siden. Er ikke min bil, så jeg har ingenting med hva eieren gjør med bilen sin. Fin å kjøre var den også, selv om jeg så litt dårlig....6-voltslyktene er jo ikke all verden....
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #38 på: august 27, 2010, 20:26:51 pm »

syter ikke, sier bare at jeg syntes bilen var utrolig fin for noen år siden. Er ikke min bil, så jeg har ingenting med hva eieren gjør med bilen sin. Fin å kjøre var den også, selv om jeg så litt dårlig....6-voltslyktene er jo ikke all verden....

hehe.. 6 volts lykter er ikke det beste på litt mørke kvelder å kanskje i tillegg våt & mørk vei Blunker
Loggført
Andersen VW56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1986
Bosted: Østfold


Min urestaurerte 66 1300


Vis profil
« Svar #39 på: august 27, 2010, 21:02:32 pm »

Må innrømme jeg syntes det er trist å se denne nydelige bilen har blitt en ratlooker. Hadde gleden av å kjøre henne i 2004 hvis jeg ikke husker helt feil, da var hun en strøken og flott bil med bare noen små skjønnhetsflekker her og der. Legger ved et bilde jeg tok den gangen.



Var jeg som eide denne da bildet ble tatt av Manics, bilen var god og kjøre men fryktelig dau, gubben jeg kjøpte den av hadde nesten bare kjørt rundt der han bodde så den var nok helt igjensotet i motoren,
Har alderig kjørt noen bil med 6 volt som hadde så svake lys som denne, forige eier hadde montert et rele til frontlyktene like over der jekken sitter, lurer på om det var noe galt med dette for det ble glovarmt om man kjørte langt.
Loggført

Dette er bilparken min, alle er kjørbare og registrert
1959 VW 1200 boble, Resadagrønn (arvegods fra oldeforeldrene mine)
1966 VW 1300 boble, sjøblå.
1965 Fiat 1100D beige.
1972 Simca 1100 LS, turkis.
1973 Simca 1100 LS, Rød.
1971 Daf 55, brun
1973 Lada 1500S beige
1983 Mazda 323 automatic lysblå.
bajas
Seniormedlem
****
Innlegg: 272
Bosted: Grimstad


Let the bottom taste the highway!!!


Vis profil WWW
« Svar #40 på: august 27, 2010, 23:49:06 pm »

Må innrømme jeg syntes det er trist å se denne nydelige bilen har blitt en ratlooker. Hadde gleden av å kjøre henne i 2004 hvis jeg ikke husker helt feil, da var hun en strøken og flott bil med bare noen små skjønnhetsflekker her og der. Legger ved et bilde jeg tok den gangen.



Var jeg som eide denne da bildet ble tatt av Manics, bilen var god og kjøre men fryktelig dau, gubben jeg kjøpte den av hadde nesten bare kjørt rundt der han bodde så den var nok helt igjensotet i motoren,
Har alderig kjørt noen bil med 6 volt som hadde så svake lys som denne, forige eier hadde montert et rele til frontlyktene like over der jekken sitter, lurer på om det var noe galt med dette for det ble glovarmt om man kjørte langt.

er d generelt så dårlig lys?? som te lys asså!!!! synes min er ILLE!!!!!!
Loggført

Jo lavere jo bedre Rekker tunge
 Low And Slow Wrenches Glad
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #41 på: august 28, 2010, 08:24:55 am »

bilde tatt på brygga i Holmestrand gitt. foresten er bilen feiter nå  Gliser
Loggført
Rexirab
Medlem
***
Innlegg: 147
Bosted: skien



Vis profil
« Svar #42 på: august 28, 2010, 15:16:13 pm »

konge med rat da:)
« Siste redigering: august 30, 2010, 11:13:58 am av Rexirab » Loggført
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #43 på: august 28, 2010, 15:31:25 pm »

Mye meninger om bilen min her Glad Var nok hel og pen ut der på bildet i 2004. Men når jeg kjøpte den i sommer var det tydelig at den hadde mistet mye av skjønnheten sin, trur ikke forrige eier var så nøye med å holde den vedlike....(Da mener jeg ikke manics eller andersen,men eieren etter de) Skulle ønske den hadde vært like fin når jeg kjøpte den! Derfor har jeg tenkt å fikse den opp (teknisk og div sveising). Men den skal få beholde patina. Som trøst kan jeg jo nevne at det med tida blir en rat/resto looker  Glad
(PS: Takk for dere som støtter meg  Gliser )
Loggført

T1-63 Zero
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Lutvann, Oslo


Fartsblind så langt det går


Vis profil
« Svar #44 på: august 28, 2010, 18:04:42 pm »

Grattis med kul bil.
Bredda stål er aldri feil Osteaktig
Loggført

Old Volkswagens don't drip oil,                    1302 for the win!         
they just mark their spot!                                Käfer-Cup
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #45 på: august 29, 2010, 11:34:15 am »

Mye meninger om bilen min her Glad Var nok hel og pen ut der på bildet i 2004. Men når jeg kjøpte den i sommer var det tydelig at den hadde mistet mye av skjønnheten sin, trur ikke forrige eier var så nøye med å holde den vedlike.... Skulle ønske den hadde vært like fin når jeg kjøpte den! Derfor har jeg tenkt å fikse den opp (teknisk og div sveising). Men den skal få beholde patina.
 
Loggført

T1-63 Zero
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #46 på: august 29, 2010, 17:43:43 pm »

Grattis med kul bil.
Bredda stål er aldri feil Osteaktig

Takk for det Gliser
Loggført

T1-63 Zero
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #47 på: august 30, 2010, 10:30:30 am »

+ Da har jeg fått skaffet noe stæsj ! gult tåkelys, ekstra ryggelys og senkefester til frontfanger  Gliser
Er på jakt etter bambus hylle og tunnelkurv, noen som har  Hæ
« Siste redigering: september 10, 2010, 16:30:09 pm av keito » Loggført

T1-63 Zero
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #48 på: august 30, 2010, 10:34:27 am »

[ Da var rotta solgt Gråter Men Har noe nytt på gang  Gliser sjekk ut t1 63 gråtass
« Siste redigering: september 18, 2010, 22:09:04 pm av keito » Loggført

T1-63 Zero
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!