april 16, 2024, 15:02:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW rod på gang  (Lest 3993 ganger)
Bagge65
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Tananger



Vis profil
« på: desember 31, 2010, 10:08:11 am »

Hei
Vi gygger nå en VW rod
8 cm taksenkt og 14 cm seksjonert.
Snudd forhjulsstillinda.
Dette skal bli et kuult prosjekt.
Loggført
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #1 på: desember 31, 2010, 10:19:20 am »

Bilder takk  Blunker
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Bagge65
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Tananger



Vis profil
« Svar #2 på: desember 31, 2010, 10:25:32 am »

Hei
Vi gygger nå en VW rod
8 cm taksenkt og 14 cm seksjonert.
Snudd forhjulsstillinda.
Dette skal bli et kuult prosjekt.

* WV tomm.jpg (66.83 KB. 800x691 - vist 332 ganger.)

* WV tomm.jpg (66.83 KB. 800x691 - vist 332 ganger.)

Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #3 på: desember 31, 2010, 10:32:31 am »

ser kul ut, blir morro og se flere volksroder i norge og.  hvor i landet holder du til. står ikke noe bosted i profilen din. Blunker
Loggført
Bagge65
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Tananger



Vis profil
« Svar #4 på: desember 31, 2010, 10:36:32 am »

Holder til i Stavanger
Loggført
Bagge65
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Tananger



Vis profil
« Svar #5 på: desember 31, 2010, 10:40:57 am »

Bilde

* Rod 1.jpg (83.69 KB. 1040x780 - vist 287 ganger.)


* Rod 1.jpg (83.69 KB, 1040x780 - vist 342 ganger.)
Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #6 på: desember 31, 2010, 10:46:34 am »

Tøft prosjekt Kult
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #7 på: desember 31, 2010, 11:06:51 am »

hva slags modell er den bygd på.
Loggført
jalokoey
Supermedlem
*****
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest


low and slow...


Vis profil
« Svar #8 på: desember 31, 2010, 11:12:11 am »

tøft se pm.Glad eg har rod extender til deg så sløipper du og snu forstillinga.. om du skal bruke linkpin forstilling.
Loggført
Bagge65
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Tananger



Vis profil
« Svar #9 på: desember 31, 2010, 11:45:41 am »

hva slags modell er den bygd på.
70 modell
Loggført
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #10 på: desember 31, 2010, 13:05:36 pm »

artig det der Glad 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
rubenthorsen
Gjest
« Svar #11 på: desember 31, 2010, 16:32:45 pm »

Tøft prosjekt.  ;DFortsett å ta bilder etterhvert som prosjekter går fammover. Kult Kult
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #12 på: desember 31, 2010, 17:55:32 pm »

Genialt å snu forstillingen da! Har tenkt på det selv, det er den eneste konfigurasjonen som gir mykere fjæring jo mer dere senker. Dere bør flippet spindlene side for side, det er viktig pga ackerman vinkelen. Ellers vil den bli tysen å holde på rett kjøl.
« Siste redigering: desember 31, 2010, 17:57:34 pm av JHU » Loggført

Speed is no substitute for direction
Del
Medlem
***
Innlegg: 185
Bosted: -


Vis profil

« Svar #13 på: desember 31, 2010, 19:20:32 pm »

edit
« Siste redigering: januar 24, 2011, 21:55:19 pm av Del » Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #14 på: januar 01, 2011, 11:43:31 am »

Bagge65 = Morten ?
Loggført

1961 T1 - Custom
Bagge65
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Tananger



Vis profil
« Svar #15 på: januar 01, 2011, 13:56:27 pm »

Stemme nok d
Loggført
Del
Medlem
***
Innlegg: 185
Bosted: -


Vis profil

« Svar #16 på: januar 01, 2011, 14:39:48 pm »

edit
« Siste redigering: januar 24, 2011, 21:54:40 pm av Del » Loggført
Del
Medlem
***
Innlegg: 185
Bosted: -


Vis profil

« Svar #17 på: januar 01, 2011, 14:55:01 pm »

edit
« Siste redigering: januar 24, 2011, 21:54:11 pm av Del » Loggført
Kid-A
Seniormedlem
****
Innlegg: 441
Bosted: Ytre Øst


Hotshopper


Vis profil
« Svar #18 på: januar 01, 2011, 15:31:34 pm »

Er snudd forstilling liksom kuulere enn I-beam hot rod-forstilling?
Eller er det "bare" enklere og billigere?

Bare spør av uvitenhet...

Tøft prosjekt!   Kult
Loggført

My religion is kindness
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #19 på: januar 01, 2011, 21:57:24 pm »

Er snudd forstilling liksom kuulere enn I-beam hot rod-forstilling?
Eller er det "bare" enklere og billigere?

Bare spør av uvitenhet...

Tøft prosjekt!   Kult

Er vel mange som vil at det skal brukes vw-deler i bilene.
Loggført

Mob:92245040
Kid-A
Seniormedlem
****
Innlegg: 441
Bosted: Ytre Øst


Hotshopper


Vis profil
« Svar #20 på: januar 01, 2011, 22:01:55 pm »

da er det altså "liksom kuulere"  Kult
Loggført

My religion is kindness
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #21 på: januar 01, 2011, 22:10:14 pm »

Synes det var en kul løsning jeg. Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #22 på: januar 01, 2011, 22:48:23 pm »

Uavhengig fjæring, og deler som kan ta påkjenningene de får kan vel også være formidende hos biltilsynet.

Loggført

Speed is no substitute for direction
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!