mars 28, 2024, 11:57:51 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 72
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Softis på torvet i Brevik  (Lest 457797 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #390 på: september 19, 2011, 16:07:03 pm »

hehehehehe TAKK for støtten NOStaliga Osteaktig
Tipper at alle innerst inne skjønner at det er stas å få oppmerksomhet for hjertebarnet sitt  Blunker
PS: du får IKKE jalapenosene mine i år Mr Empi BOY !

Siden jeg ikke får de, ønsker jeg å kjøpe de
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #391 på: september 22, 2011, 15:22:40 pm »

Siden vi spiste jalapenos i Skien i fjor, er det vel på sin plass å spise jalapenos i Porsgrunn i år ?  Gliser
Hva med Osebro? ..der har de god mat og koslig bar/pub vi kan sitte i resten av natta?
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #392 på: september 22, 2011, 17:21:00 pm »

Siden vi spiste jalapenos i Skien i fjor, er det vel på sin plass å spise jalapenos i Porsgrunn i år ?  Gliser
Hva med Osebro? ..der har de god mat og koslig bar/pub vi kan sitte i resten av natta?



Og hva med en liten cruising snart? Jeg skal snart sette min "trailer queen" inn for vinteren og det måtte jo vært stas for dere andre å få muligheten til å speile seg i lakken på bilen min en siste gang før vinteren? En kveld til uka kansje? Hva med Dolly i Porsgrunn eller Peppes i skien?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #393 på: september 22, 2011, 19:13:39 pm »

Jippiii jah jeg er med på cruuuzing Kult Drømte om cruzing i natt og det første jeg gjorde når jeg våkna var å purre på turplanleggeren i BKA, som foreslo oktober, før dere putter hjertebarna deres i dvale Glad Bare finn ut tid og sted dere, så er det stor sannsynlighet for at jeg dukker opp  Gliser
Loggført

Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #394 på: september 22, 2011, 21:08:20 pm »

Skrål ut , så dukker jeg også opp, om jeg er velkommen.
Loggført

Seaside VW Klubb
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #395 på: september 22, 2011, 21:14:41 pm »

Klart du er  Gliser Gleder meg allerede  Gliser
Loggført

Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #396 på: september 22, 2011, 22:01:51 pm »

Har tett program til uka inkl. tur til Bergen 27. - 28, så jeg får bare følge med i tråden og se om det passer. Skulle gjerne ha blåst støv av trailerbabyen jeg også.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #397 på: september 23, 2011, 06:50:16 am »

Tirsdag 27/9 klokken 19.30? Vår interne turplanlegger er jo helt på kjøret så jeg lufter denne datoen og klokkeslettet fordi det er eneste mulighet jeg har til uka....
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #398 på: september 23, 2011, 14:27:20 pm »

Tirsdag 27/9 klokken 19.30? Vår interne turplanlegger er jo helt på kjøret så jeg lufter denne datoen og klokkeslettet fordi det er eneste mulighet jeg har til uka....

Neste uke da ?
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #399 på: september 23, 2011, 14:36:18 pm »

Ja da har jeg bedre tid på å få igang bobla igjen.... Nå nekter den å starte....
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #400 på: september 23, 2011, 19:33:13 pm »

Og nå er gjengene til pluggen i den ene toppen borte.... Men jeg kan altids stille på cruising i fruens newbie.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #401 på: september 23, 2011, 21:07:30 pm »

Og nå er gjengene til pluggen i den ene toppen borte.... Men jeg kan altids stille på cruising i fruens newbie.

Hvordan forsvinner gjengene til pluggen, sånn plutselig ? Seriøst, har dama di en newbie !?  Gliser
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #402 på: september 23, 2011, 21:25:46 pm »

Gjenger slites gradvis ut hvis man belaster de feil/ for hardt over mange år. Blir ikke bedre av at det er snakk om aluminium Glad

Fruen har en Beetle ja. Blå og fin med 17" Audi TT felger og SVÆRE skraper langs høyre side etter at en som øvelseskjørte skjøt blink på en parkeringsplass i sentrum. Han rygget inn B stolpen, døra, A stolpen, speilen, forskjermen, høyre felg foran og ripet opp fangeren foran. Bilen skal inn til plastisk kirurgi førstkommende tirsdag.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
bObLeFrIk
Supermedlem
*****
Innlegg: 917
Bosted: Skien



Vis profil WWW
« Svar #403 på: september 23, 2011, 21:26:52 pm »

Slikt kan skje når man skrur ut å bytter plugger støtt og stadig.... Ikke gjengene på pluggen, men de i toppen altså..Blunker da må hele motoren ut og demontere halve motoren...      Jeg kan ikke på cruiding til uka dessverre....
Loggført

1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #404 på: september 23, 2011, 21:28:55 pm »

Da blir det crusing neste uke der igjen da ? nå er bobla mi kvitt 2-3 kg rust (sjekk bloggen min) så jeg er klar Glad
Loggført

66 Cab
Supermedlem
*****
Innlegg: 619
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos


Vis profil
« Svar #405 på: september 24, 2011, 00:12:33 am »

Henger meg sikkert på når dere finner en dag Blunker Bloggen er sjekket Lene, hva har du tatt på gulvet? Hadde ett sånt røsk på mitt gulv her for ett par år siden. Brukte da Owatrol og begalakk...
Loggført

http://www.typ15.com/                      

Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #406 på: september 24, 2011, 07:04:40 am »

Vis det blir bra vær, så har det jo vært snakk om en tur bort til sems-grillen og treffe flere luftkjølte der. Nå kommer snø og kulde i mot oss og skal vi gjøre dette bør vi vel gjøre dette snart. Sems-grillen har oppmøte 18.00 på tirsdager og der kan man sikkert få i seg både varmt og kaldt.

Noen som kunne tenke seg dette da?

Gullik er jo mentor i denne saken, så Lars .... kan DU på tirsdag?  Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #407 på: september 24, 2011, 13:55:46 pm »

Jeg er med på tirsdag! Såfremt jeg har penger til bensin  Rekker tunge
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #408 på: september 24, 2011, 15:31:49 pm »

Har satt bort bilen..... Fordeleren er gåen. Den tar inn olje samtidig som at delen der stifta er festet er løs... Så har forgasseren mistet atomatchoke funksjonen sin. Og sist men ikke minst må jeg fikse gjengene til pluggen i den ene toppen.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #409 på: september 25, 2011, 09:23:03 am »

Om dette været holder seg så tar jeg en tur til brevik i dag 13.00, håper andre også dukker opp til litt dekksparking vissvass prating Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #410 på: september 25, 2011, 09:53:48 am »

Tar vel en tur i dag vi også , tirsdagene på Sem fremover nå er nok ganske væravhengige.
Men vi kan godt prøve å få til en tur bortover, da bør vi møtes på Moheim ca kl 17.
Snakker nærmere om dette i Brevik i dag tenker jeg..
Loggført

Seaside VW Klubb
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #411 på: september 25, 2011, 10:33:52 am »

Sees  Blunker frisk og rask som et lyyyn !
Loggført

Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #412 på: september 25, 2011, 19:39:03 pm »

Jah..... hva ble vi enige om egentlig?
Klokken 17.00 på Moheim førstkommende tirsdag, så kjører vi sammen og plukker opp Andreas i Larvik ?
Hvem er med?
Hvis noen mangler luftkjølt så sitt gjerne på med meg, hyggelig med selvskap i bilen  Glad
Loggført

Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #413 på: september 25, 2011, 20:25:03 pm »

17 på Moheim ja , jeg har også plass til en ekstra om det skulle være behov.
Loggført

Seaside VW Klubb
Dag L
Supermedlem
*****
Innlegg: 3481
Bosted: Skien


Vis profil

« Svar #414 på: september 25, 2011, 21:58:03 pm »

Jah..... hva ble vi enige om egentlig?
Klokken 17.00 på Moheim førstkommende tirsdag, så kjører vi sammen og plukker opp Andreas i Larvik ?
Hvem er med?
Hvis noen mangler luftkjølt så sitt gjerne på med meg, hyggelig med selvskap i bilen  Glad

Da får dere kose dere på treff, så får vi andre dra på jobb..... Hæ...... Rekker tunge
Loggført

59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red
65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green
74' 1300S L31 A Senegal red
74' 1303S L96 M Marathon met.
75’ 1303 L61 H Lofotengrün
86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D
86’ T3 Club Joker wbx Bronze met.
90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D
90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #415 på: september 25, 2011, 22:51:48 pm »

Jeg forstår at du er avhengig av den lukta i bilen din, Lene. Blei jo helt dopa ned bare av å kjøre bak deg  Rekker tunge

Blei vi, forresten enige om når (og kanskje hvor) vi skulle møtes/plukke opp meg i Larvik?
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #416 på: september 26, 2011, 06:14:30 am »

God tur.
Så tidlig er da ikke vi med barn (og kone som er på jobb) ledige Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #417 på: september 26, 2011, 18:19:32 pm »

Jeg forstår at du er avhengig av den lukta i bilen din, Lene. Blei jo helt dopa ned bare av å kjøre bak deg  Rekker tunge

Blei vi, forresten enige om når (og kanskje hvor) vi skulle møtes/plukke opp meg i Larvik?

 Sjokkert Ryker det så fælt ?

Vi kjører fra Moheim 17.00, og det tar ca 20 min til Larvik ? Så ca kl da en gang ?
Hvor vet jeg ikke... der du kan hoppe ut på e18 ?
Loggført

Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #418 på: september 26, 2011, 20:45:47 pm »

Byttet ut softis med pølse i skogen (Rustan). Kona og jeg var på tur og traff på Johan's transportable pølsebod. Takk for god service Gliser
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #419 på: september 27, 2011, 14:35:27 pm »

Ikke lenge til avreise nå Glad
Loggført

Seaside VW Klubb
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 72
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!