Stive opp bobla mye foran er ikke veldig mye vits. Selv for banekjøring har mange av Käafercup-boblene std. stab.stag. Har prøvd selv + snakket en del med Käafercup-folka i bla. sverige. Resultat er et fremhjul i lufta, og som de fleste skjønner , gir ikke et hjul i lufta mye veigrep..
Stiv opp det du trenger bak og prövd deg frem foran etterhvert. Stivere stabstag foran gjør ikke bare at den vifter med fremhjulet i lufta, men den blir VELDIG sporete ved ujevn vegbane les grusomme kjøregenskaper + at det vil føre til ujevn bremsevirkning foran.
Litt stivere dempere og fjørier er ok.+ urethan-foringer og eventuellt fjørbeinstag, men .. men.. du kan godt prøve selv
Bak derimot er det viktig med stivere stabstag og noe stivere torsjonsfjører. Det sier seg selv at det er her det er viktig , da som kjennt bobla har tyngda si bak. Bilstein sine dempere er gull bak , eventuellt gule koni.Har prøvd boble med uni-ball-løsning bak, og jeg kan ikke si at jeg merket den helt store forbedringen ved bruk av det. Synes det koster mer enn det smaker.
944-bakstilling med stabstag fra turbo-utgaven er bra bak. En ting er HELT sikkert, at hvis du bare har stivere stag foran og null bak blir bilen HELT grusom! Det har jeg prørvd.