april 19, 2024, 18:13:10 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: scarbug - 1303s '74  (Lest 137577 ganger)
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #210 på: februar 25, 2014, 20:54:36 pm »

Tilbake i tiden:

her er motor motert i benken



Slik så hengeren på vei hjem fra Jee Glad Relativt mange hester her...



Så var transport hjem igjen. Passet perfekt i Passat Osteaktig

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #211 på: februar 25, 2014, 21:12:09 pm »

I kveld var det planleggingsdag i garasjen.

Koblet girkasse mot motor og for min stor glede så roterer alt pent. Så med en sen girkasse og en 215 klutsj så går det fint uten sliping i bjellhus! Bra  Glad Glad





Så satt jeg girkasse i bilen for å se på mye rom har jeg til disposijon for oljekjøler... Nå forstår jeg hvorfor kjøler settes for det meste forran på 1302 og 1303 - til slutt så er det er ingen plass bak der! Jeg tenker på ferdig avstivet bil. Stabstag mellom dempertårn bryter rom over girkasse. Jeg har en kjøler på 20x28cm og med vifte på så er det ingen sjans at den kan sitte under bilen (i område over girkasse).
Jeg har ikke lyst å bore gjennom kamei spoiler forran for å lede luft til kjøler så det er ikke aktuelt for meg å montere kjøler forran.

Andre alternativer:
 - bruke en lang og slank kjøler rett under girkasse der girkasse treffer motor.
 - gå Porsche vei og sette kjøler på inneskjerm. Riktig nok ligger den forran på en Porsche men jeg tanker venstre bakskjerm. For bedre gjennomstrømning kunne jeg åpne nedre del av skjermen...
 - andre forslag mottas med stor takk Glad

Har notert det jeg fant som må gjøres med motor, girkasse, pumpe osv.. før jeg kan kjøre ut på veien. Liste er lang men ikke umulig. Det mest krevende er å finne budsjet for siste innkjøp  Tvilende Men det ordner seg sikkert vi er fortsatt i februar Blunker
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #212 på: februar 25, 2014, 21:48:47 pm »

Spennende dette her!!!!
Kjenner det kribler voldsomt i 03 fingrene nå. Må få ferdig -63'en slik at jeg kan gyve løs på 03'en! Veldig kjekt å følge med på hvordan du gjør ting, lettere å få til noe bra sjøl og da! Jeg har masse planer samt en del deler liggende klar for å transformere min 03. Alltid godt å ha et prosjekt som ditt å støtte seg på når en går igang selv.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
N F
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Jessheim



Vis profil
« Svar #213 på: februar 26, 2014, 07:35:14 am »

Motoren ser veldig bra ut Glad
Ang montering av oljekjøler, vil ikke den bli veldig utsatt for steinsprut hvis den er montert bak bakhjulet i innerskjermen? Kanskje du kan montere den fremme på motsatt side av der hovedbremsesylinderen og bensinpumpa di sitter?
Loggført
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #214 på: februar 26, 2014, 08:29:10 am »

Steinsprut tenker jeg at det går å bygge beskyttelsesrist for. Jeg er mer bekymret for sand og leire som kan pakke radiator tett. Null gjennomstrømning=dårlig kjøling...

Skal sjekke litt med plass der du nevner, kan være en mulighet der ja.

Jeg kar kjøler som er 20x28 men jeg ser at en på 20x20 kunne vært mye lettere å finne plass for, eller 20x15 enda bedre. Men blir det stort nok da for å kjøle olje ordentlig. En original kjøler er ikke så stor den? Men det var det at motor er ikke helt original lenger heller Glad
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #215 på: mars 04, 2014, 22:19:18 pm »

Jeg monterte kjøleren  ved bakhjulet på den forrige motoren. laget et steinsprutdeksel over den. Det bremser nok litt ned på luftgjennomstrømning men jeg hadde ikke noe problemer med det. Hvis du ikke skal kjøre i masse leire og søle så er det nok ikke noe problem. eventuelt kan jeg lage en kanal som leder luften opp til kjøler hvis du lager en mal. Da kan du få lagt kjøleren et annet sted.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #216 på: mars 05, 2014, 09:00:01 am »

Takk for innspill 1302;) Jeg skal senke senke bilen på bakken med hjul på for å inspisere rom bak under skjermer. Det blir enten det eller en MB oljekjøler på tvers av bilen under girkasse...

Jeg har flere girkasser så her var det litt å velge. Jeg skal bygge litt tøffere girkasse etter hvert men foreløpig må jeg bruke det jeg har. Jeg setter inn original girkasse som stemmer fra bilen og den jeg har til overs skal jeg bruke for å bygge ut.

Tømte olje, den var mørk og grønnaktig...





regner med at det var ikke farlig:) Nå trenger jeg tips om type girolje jeg skal bruke, gjerne noe jeg få tak hos Torshovbil.no

Monterte ny bøyle under girkasse med forstarket urethan foringer. Blir mye stivere enn med originalbøyle og gummiforinger...

Så ble det ryggelysbryter samt nytt mansjett forran på nese. Legg merke på ondingshull på senterlinje på toppen forran på girkasse Glad Sjekket at det var ikke tett.



Mangler bare giroljepåfylling før girkasse skal inn. Ellers må jeg finne en måte å behandle litt under bilen der varmt luft gikk inn i bilen. En av foringsrør var knust fra før og jeg kjører uten varmepotter så jeg fjernet begge to. Det som er kjedelig er at de kan ikke fjernes eller remonteres uten å splitte bilen. (mine var ødelagt så jeg knuste de ut.)





Har googlet litt om kobling av drivstoffpumpe. Nå har jeg rele, bryter, og litt  annet på handleliste...

Litt tøffere avstiving er i plan, men det få vente til jeg har bygd nytt girkasse og alt må ut igjen. Ikke sikkert at det må ventes lenge men jeg vil ha bilen på veien så fort så mulig. Vinter er jo over!
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #217 på: mars 10, 2014, 08:49:43 am »

Er i gang med å godkjenne motor og få dette innskrevet i vognkort.
Sendte inn mail/søknad til vegvesen og etter telefonprat med saksbehandler (jeg valgte samme man som sist, siden det gikk så bra den gangen...) er jeg velkommen til å bestille visningstime. Motorbåt skal ikke være problem.

Nå setter jeg enda mer press på å få motor inn i bilen. Skal ikke haste for mye men ASAP gjelder for min del.

Det jeg skal ha til visning var:
- dokumentert motoreffekt. Dvs. en dokument med signatur/stempel fra verksted som gjennomfører efektmåling. Her får jeg mulighet å sjekke en gang til hva effekten ligger på tror jeg, om ikke Jee kan hjelpe her. Bremsing var gøy så jeg ser ingen problem å kjøre en runde til:)
- kvittering på kjøp av motor/deler... Her har jeg en utfordring  Hæ
- lydnivå som ikke skremmer vegvesenet Glad var ikke noe konkret krav her sa han så det blir sunnfornuft vurdering hallen. Regner med at CSP potta gjør jobben Glad

Nå skal jeg bestille time. Satser å få motor godkjent før Påske... Om køen er ikke for lang.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #218 på: mars 10, 2014, 09:43:50 am »

Angående motoreffekt. Ville jeg latt de avgjøre hvem de aksepterer papirer fra. Tviler på at de tar hobbypapirer fra meg. Selv om jeg har sett biler godkjent med håndskrevne kurver fra Kvikk service tidligere  Osteaktig  (noe sier meg at dette ikke går i dag)

Kvittering på kjøp ser jeg ingen utfordring med. Det er både lov og kjøpe en motor brukt, og sette den sammen selv. Denne motoren kjøpte du jo brukt og delvis sammensatt. Og resten monterte du jo selv. En lapp fra selger om kjøpesum og kvittering på delene du har montert selv skal være dokumentasjon god nok.

Lyden kan lett strupes med Innsatskon fra CSP om du er i tvil. Fjerner det værste brølet. Og blir permanent fremfor jukseløsninger som stålull og stålnetting.
Loggført

scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #219 på: mars 10, 2014, 13:28:43 pm »

Angående motoreffekt. Ville jeg latt de avgjøre hvem de aksepterer papirer fra. Tviler på at de tar hobbypapirer fra meg. Selv om jeg har sett biler godkjent med håndskrevne kurver fra Kvikk service tidligere  Osteaktig  (noe sier meg at dette ikke går i dag)

Kvittering på kjøp ser jeg ingen utfordring med. Det er både lov og kjøpe en motor brukt, og sette den sammen selv. Denne motoren kjøpte du jo brukt og delvis sammensatt. Og resten monterte du jo selv. En lapp fra selger om kjøpesum og kvittering på delene du har montert selv skal være dokumentasjon god nok.

Lyden kan lett strupes med Innsatskon fra CSP om du er i tvil. Fjerner det værste brølet. Og blir permanent fremfor jukseløsninger som stålull og stålnetting.

Takk for kommentarer Jee. Jeg er helt enig med deg. Jeg spurte saksbehandler om hva ville han anbefale av verksted som er godkjent og han mente at de har ingen liste hvem som er godkjent eller ikke å drive effektmåling. Men det måtte være en godkjent verksted som kan skrive ut et dokument som viser motoreffekt. Kvittering der fra var også behov for. Jeg kommer tilbake til ønske om tips med verksted som kan måle effekten. Blir spennende å se hva det blir til...
Det med kvitteringer har jeg tenkt å løse med å skrive et notat til vegvesen og synligjøre hvordan ting havna hos meg. Skal ikke gå i detalj men en grov oversikt.
Lyden skal ikke være et problem. Om jeg forsto det riktig at det var ikke krav på lyd i '74 og dermed er det ingen spesifikk grense jeg må forholde til. Det viktigste at det blåser ikke porten i hallen tenker jeg Glad Om det blir noe trøbbel så skal jeg bruke tips du nevner!

Det eneste jeg håper nå er at effekten holder seg rundt 155hk som målt hos Jee. Her har jeg grense på 160HK...
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #220 på: mars 10, 2014, 19:21:25 pm »

Ringstad har vel levert slike papirer tidligere vil jeg tro.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Andersen Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg


Vis profil

« Svar #221 på: mars 10, 2014, 19:42:54 pm »

Hei
hvorfor måtte biltilsynet vite hva motoren koster ? det er vel hk som teller?
tror ringstad gjør dette for 1500-2000 ring han grei kar

Mvh Kåre
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #222 på: mars 10, 2014, 20:08:37 pm »

Hei
Tror Ringstad gjør dette for 1500-2000,- ring han grei kar

Mvh Kåre
Anders Ringstad
Båstadveien 556, 1866 Heiås
Tlf: 922 98 438
Hvis du er på Face: https://www.facebook.com/pages/Anders-Ringstad-Produkter/168243350035960
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #223 på: mars 10, 2014, 20:29:42 pm »

Hei
hvorfor måtte biltilsynet vite hva motoren koster ? det er vel hk som teller?

Mvh Kåre

Riktig det Kåre at de er opptatt av hk. Kvittering var kun for å vise hvordan du har fått tak i motor. Bevis på en måte at du har ikke stjålet en... Så jeg skal gjøre som Jee nevnte. Må bare forklare så går det sikkert bra.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #224 på: mars 10, 2014, 20:32:28 pm »

Hei
Tror Ringstad gjør dette for 1500-2000,- ring han grei kar

Mvh Kåre
Anders Ringstad
Båstadveien 556, 1866 Heiås
Tlf: 922 98 438
Hvis du er på Face: https://www.facebook.com/pages/Anders-Ringstad-Produkter/168243350035960

Takk for kontakter Svein. Jeg har hørt om Ringstad bde her og der i fra før. Flere vet jeg har også brukt de.
Jeg lurer om det kunne vært morsomt å prøve noen andre i market rett og slett for å få erfaring... Glad Men om det viser seg at de er rimligste så havner jeg hos de tror jeg uansett Osteaktig
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #225 på: mars 11, 2014, 07:26:50 am »

Satt bilen ned på bakken igjen. Jeg må vaske litt motor- rom og se litt nærmere på hvor mye plass har jeg til disposisjon for oljekjøler...

Alt er så tørt under bilen så jeg blåste alt med trykluft for å begynne med. Satser på å vaske mer etter hvert. Skal behandle overflaterust jeg har.

Tok aluminiumsplate og lagde deksler for åpninger under baksete (der varmluft ledes gjennom inn til kanaler).







Og det var så deilig å mekke ute igjen...

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #226 på: mars 11, 2014, 09:58:20 am »

Husk å snu bakhjula da Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #227 på: mars 11, 2014, 10:25:37 am »

Husk å snu bakhjula da Gliser

Takk for tips  Kysser
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #228 på: mars 17, 2014, 21:16:25 pm »

To steg frem og en bak...  Tvilende

Fikk sprøyte bunnen over girkasse og motorhus generelt med Owatrol. Gikk fint det. Nå lar jeg det stå i 24 timer og skal male litt med bengalakk før jeg sprøyter noe bunnstoff  der over girkasse. Brannvegg skal lyddempes osv, men jeg er snart klar for girkasse montering i hvert fall...





Så var et steg bak da jeg skulle fjerne tildekking. Biltema sølvteip ville ikke gi seg... Prøvde å varme opp med pistol men det hjalp lite... "Gleder meg" til limfjerning... Noen effektive tips?

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #229 på: mars 17, 2014, 21:22:25 pm »

To steg frem og en bak...  Tvilende

Så var et steg bak da jeg skulle fjerne tildekking. Biltema sølvteip ville ikke gi seg... Prøvde å varme opp med pistol men det hjalp lite... "Gleder meg" til limfjerning... Noen effektive tips?


Kaller du litt lim på en felg for et steg tilbake? Skjerpings! En liten dusj med sitronspray som du lar virke ca 1 minutt så tørker du det enkelt bort. Sitronspray får du kjøpt overalt.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #230 på: mars 17, 2014, 21:31:46 pm »

Jepp, sitronspray selger de hos Mekonomen, Biltema og lignende steder, funker som bare det Glad
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #231 på: mars 18, 2014, 07:29:29 am »

Ok, ok. Skjerpings fra min side...  Rekker tunge En ny tur til Mekonomen i dag.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #232 på: mars 18, 2014, 17:20:16 pm »

Sitrusrens er tingen å ha i skapet ja.
Et annet triks er å bruke maskeringsteip Gliser

Ellers så det jo veldig pent ut over girkassa der Blunker
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #233 på: mars 20, 2014, 12:58:38 pm »

Hei
Tror Ringstad gjør dette for 1500-2000,- ring han grei kar

Mvh Kåre
Anders Ringstad
Båstadveien 556, 1866 Heiås
Tlf: 922 98 438
Hvis du er på Face: https://www.facebook.com/pages/Anders-Ringstad-Produkter/168243350035960

Takk for kontakter Svein. Jeg har hørt om Ringstad bde her og der i fra før. Flere vet jeg har også brukt de.
Jeg lurer om det kunne vært morsomt å prøve noen andre i market rett og slett for å få erfaring... Glad Men om det viser seg at de er rimligste så havner jeg hos de tror jeg uansett Osteaktig

Med Ringstad er du i alle fall sikker på at papirene blir akseptert ved visning. Han gjør mange effektkontroller for bilimportører blant annet.
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #234 på: mars 21, 2014, 07:14:12 am »

Takk for innspill Berger! Jeg nærmer meg timebestilling Glad

Litt action fra garasjen:

Brukte bengalakk  og owatrol blanding (ca 10:1 blanding) for å male områder med overflaterust.



Samt testett sitronspray. Kanksje mest behagelig lukt jeg har hatt i garasjen Glad



Limrester ble det borte også Glad Takk fr tips!



Mens hekken tørket/hardet løftet jeg front for å jobbe litt med drivstoffpumpe.





I mellomtid fikk girkasse ny olje og var klar for montering.





Før jeg monterte girkasse så gikkjeg over en gang til med Owatrol. Jeg bestemte å droppe sprøyting med bunnstoff. Flere ting som gjorde det. Først så blir det pent å se på men ingen anelse hva som skjer under. Og skal jeg fikse ytteliggere så blir det et helvetes jobb å fjerne det.

Skrudde deksler av aluminium over de to hull etter varmluftkanal og smørte Tek7 rundt over for å få de tett.

Så rom rundt girkasse var ferdig behandlet og jeg kunne montere girkasse på plass.



Mangler fortsatt leding for reverslysbryter, men har sett at det går annen å koble på mens girkasse er i/under bilen.

Ble også en ny foring rundt girvelgerstagkobling Glad



Så gjorde jeg en liten prøve - kjøpte balsamterpentin fra Biltema og pensla over bunnstoff i hjulsbuen. Lukter like ille som alt anet men bunnstoff ble mykt etter 2 min. En bra middel dersom bunnstof skulle fjernes. Min mening var å reaktivere bunnstoff. Vel, kanskje litt for mye å håpe at bunnstoff fra 1973 skal komme 100% i livet men den er ikke så tørr og oppsprukket som før i hver fall...



Har inspisert akslinger. De må jeg vaske og smøre på nytt. Gummimansjett så bra ut. Lurer bare hva skal jeg vaske de med slik at gummimansjett blir ikke ødelagt. Eller kjøpe nytt med en gang?

Nå kan jeg gå over til det mest spennende - motormontering...
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #235 på: mars 21, 2014, 07:22:19 am »

Ja, drivstofpumpe var montert på plass også. Fikk forlenge begge ledninger slik at jeg kan føre de den veien jeg vil. Hadde par alternativer for slange. Hadde en fra Torshov og en annen fra Mekkonomen. Den siste var armert så eg valgte den. Har montart avstikker til varmeapparat og jeg sliter med at slangen er så stiv som den er. Kjente på den fra Torshov i den tiden jeg var ferdig med opplegge og fant ut at den var mye mer fleksibel... Ville egentlig brukte slags fasterør og bende de slik jeg trenger. Jeg må bøye i 180 grader etterhvert da pumpe og filter til Eberspacher skal kobles.



Forresten, her er en tråd jeg har begynt vedr. min Eberspacher BN2 luftvarmer: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,59320.0.html
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #236 på: mars 21, 2014, 07:22:34 am »

Kjekk tråd å følge med på :-)
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #237 på: mars 23, 2014, 20:04:38 pm »

Kjekk tråd å følge med på :-)

Hyggelig med bekreftelse i ni og ne at noen er der ute som følger Blunker
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #238 på: mars 23, 2014, 20:12:05 pm »

Action i garasjen:

Satt på plass gammel isolasjon på brannvegg men siden den var ikke såpen å de på så tok jeg en tynn bytumplate fra Biltema og limpe på toppen. Ble bra.



Siden jeg hadde besøk så passet det veldig bra med ekstra hjelp og slik ble motor boltet på plass!  Osteaktig





Potte har nok av klaring.



Men det var så vidt det gikk med høyre innsug...



Med filter på så får jeg ikke lukke motorlokk men det er ingen krise tenker jeg. Finner på noe  Kult  Har tenkt om 4 små filtere i steden for...

Måtte ta av tverstag mellom forgassere og ble plutselig noe krøll å få den på igjen. Må tilbake til garasjen for små kos... Blunker
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #239 på: mars 23, 2014, 23:32:20 pm »

Kjekk tråd å følge med på :-)

Hyggelig med bekreftelse i ni og ne at noen er der ute som følger Blunker
Må følge med vettu Blunker
Ser du har snudd hjula riktig vei Gliser

Luftfilter er for pyser Rekker tunge :roll:
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!