april 20, 2024, 09:14:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva mener dere om Scc DVD 2011....  (Lest 8346 ganger)
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #30 på: desember 27, 2011, 23:50:30 pm »

Hallo
Synes fremdeles filmen er så der Øyerulling Men men.....
Til de av dere som mener jeg HELLER burde melde meg som frivillig og bidra på treffet, kan jeg opplyse om at jeg la igjen sån ca 40-50 timer som frivillig på året`s treff og fjor årets. Så vær så snill ikke si jeg er en sur snylter. Mener bare at noen ting kanskje kunne vært gjort andeledes.
Men det må da være lov og komme med et synspunt som ikke er 100% positivt.
Jeg er også en av de som håper og få bidra slik at dere får SCC neste år også.
Men nå blir jeg vel kanskje fornøyd, da Karl Fredrik kanskje fikser en RACER video for oss som vil ha det Blunker.

Mvh Svein
PS: Trenger ikke flere mail/pm`er om hvor dårlig gjort det er å dolke Scc i ryggen.
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1567
Bosted: Darbu


Rust is not a crime..


Vis profil
« Svar #31 på: desember 28, 2011, 00:15:35 am »

ja jeg syns vi skal gi de som har stått på for at scc  er våres egen store treff i norden en evig stor takk jeg da..og for min del syns jeg filmen var bra.. så håper alle de som syter og klager , heller kan støtte oppom å bidra til at vi har et sånt treff som trekker så mange fra andre land.. i mange år fremover.
jeg skal ihvertfall gjøre mitt Glad


synd du gir deg Berger Trist  .. du har vært med på å gjøre det her treffet virkelig sammen med John Roar..


Loggført

Erik Andersen 3322 Darbu
tlf: 46813220
----------------------------------------------------------

Røyken og Omegn Aircoolers

Arrangement Ansvarlig




------------------------------------------------------------------------------
1967 Notchback
1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt
1969 Variant Solgt
1956 Oval Solgt
1973 1303S SOLGT
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #32 på: desember 28, 2011, 05:05:08 am »

Klaging blir det alltid, noen ganger usakelig og andre ganger i fortvilelse. Men i motsetning til tisking, visking og baksnakking, er det mer voksent å si sin mening i plenum. Om kritikken blir tatt til etteretning får være opp til de det gjelder. Jeg synes fra mitt eget standpunkt at denne tråden ble relevant. Selv om ønsker om ennå mer High-tech løsning på Filmcrew ikke kommer fra meg. KISS... all the way, er en sikrere løsning økonomisk.

Men nå har ihverfall mine ønsker blitt tatt hensyn til. Og jeg blir en glad laks når den siste DVD'n med kun racing havner i postkassen.

Det å arrangere SCC er utvilsomt en stor oppgave. Og jeg ser ikke helt hvordan ildsjelen(e) klarer å finne inspirasjon til videre drift. Det er for tungrodd uten et godt mannskap i ryggen. Selv bidrar jeg kun selve helgen. Da familie og annen virksomhet tar for mye tid ellers. Men det hjelper da litt det lille jeg gjør. Og hadde flere gjort det samme. Sagt på forhånd at de stiller opp. Og virkelig STILLT opp når tiden kom, uansett vær eller temperatur. Da tror jeg alt hadde gått så mye enklere.

Det florere også noen rykter om at enkeltpersoner tjener gode penger dette treffet. Til dere som tror det. Kyss meg i rævva. Bli heller med i arrangør gjengen. Så får vi se om det drypper noe mer enn blod, svette og tårer på de bidragsytende.

Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #33 på: desember 28, 2011, 16:20:46 pm »

Kanskje ledarane allerede no kan starta ein tråd der me kan melda oss til innsats og få delegert ut oppgåver. for oss som ikkje bur i gardermoen eller austlandsområdet, so er da kanskje likavel oppgåver som me kunne ha hjelpt til med ? "fjernhjelp"
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #34 på: desember 28, 2011, 17:14:24 pm »

.


* statler_waldorf.jpg (22.19 KB, 450x370 - vist 123 ganger.)
Loggført
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #35 på: desember 28, 2011, 17:25:59 pm »


LIKER!
Loggført
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #36 på: desember 29, 2011, 10:20:03 am »

Synes det er en god ide å gi ut to filmer. En med racing og en med alt mulig annet. Man kunne kjøpt den man ville eller fått "pakketilbud" på begge. Filmingen av racingen vil kreve relativt lite redigering, men da ville (nesten:-) alle blitt fornøyd, uansett "leir".

Selv om det er frivillig arbeid, så må arr. og andre skille mellom konstruktive tilbakemeldinger/forslag og "surmaget" kritikk. Å ha mye forslag/innspill å ta utgangspunkt i gjør jo jobben lettere. Vanligvis gidder ikke folk det engang.........så det tyder jo på at mange er engasjert angående SCC Glad.

Som sagt før; Takk til arr. for et fantastisk treff! Til alle andre KJØP filmen, uansett hva dere mener/tror om den. Det må penger inn for å sikre flere treff OG flere filmer Blunker.

Men det må ikke bli slik at det er "forbudt" å kommentere/komme med forslag.
« Siste redigering: desember 29, 2011, 10:24:04 am av StarBugs Geir » Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #37 på: desember 29, 2011, 11:18:11 am »

Det er så klart lov å komme med kritikk, synspunkter, meninger osv. Men det man må ha i bakhodet er at når man forteller i offentlighet at man synes filmen er dårlig, er at det er stor sannsynlighet for at endel ikke kjøper filmen nettopp på grunn av det. Hadde det vært en Steven Spielberg film vi snakket om, og resultatet av dårlig omtale var at man tjente 1,5 milliarder i stedet for 2, så hadde det ikke vært så farlig. Men når man strever med å få inntektene til å gå i null med kostnadene, og tapt salg kan føre til at det ikke blir noen film neste år, bør kritikk tas på tomannshånd.

Jeg skjønner at det ikke er så lett å se det store bildet her, men for å si det sånn, SCC er like mye "deg som meg", og vill du ødelegge for deg selv?
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #38 på: desember 29, 2011, 18:23:25 pm »

Poenget med å komme med forslag til endringer er jo å få ting enda bedre, ikke dermed sagt at noe er dårlig. Hvis mange deler samme oppfatning er det jo mulig å bare takke for innspill og si man tar det til etteretning/vurdering neste gang. Mange gode forslag i denne tråden og i tråden for SCC.

Som Jee skriver er det bedre folk kommer med det her, åpent, så andre kan kommentere/diskutere. Det er jo da ting utvikler seg.

Hvis siste setningen din betyr at alle som har ideer/tanker om SCC kun skal fremheve det positive, og holde kjeft om eventuelle forslag til endringer de måtte ha, så må jeg bare si jeg er uenig. SCC er blitt så stort, at ønsker/forslag som som mange støtter opp om bør tas til vurdering. Den "målingen" av respons er kun mulig ved å dele med sine tanker her, slik trådstarter har gjort.

Mulig det er dårlig reklame, men regner med folks engasjement stikker dypere enn det, slik at filmen selger bedre enn noen gang, og hver enkelt gjør opp sin egen mening. Glad
Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #39 på: desember 29, 2011, 19:09:01 pm »

Har sett den første skiva ett par ganger, synes den er den beste skildringen, fra alt som skjer, i noen kalde magiske høstkvelder i de dype skoger på Gardermoen. Selv om jeg digga de til Kurt( mener han svensken) som laget de forrige.
Av helt personlige grunner ser jeg frem til, og håper at alle drag begge dager, er på den neste skiva som dropper inn i postkassa mi.
Hva klaging angår, noen ganger skal det bare ett kjiping innlegg til, før en vare ikke lenger selges. Og i dette tilfellet er vel det noe av det vi trenger minst.
Synes det er helt utrolig hva få menn klarer å få til denne helgen, at en av de nå gir seg, uroer meg no jævlig.
Så støtt opp, kjøp til det er tomt !! 
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #40 på: desember 29, 2011, 20:45:30 pm »

Fikk filmen her om dagen og gledet meg til å sitte å se alle som kjørte på stripa i år, inkludert meg selv.
Resultat litt skuffet. Her har de i 80% filmet de store kanonene, de kunne kanskje fått med seg litt av de andre og...
Hvor mange biler får vi sett et helt run på? Ser vi noen i det hele tatt varme dekk, stage inn, dra avgårde og få en slutt tid på?
Bla gledet jeg meg til og få se Mr JEE`s drifing`s bravader som alle snakket om, men nei....
Draget til to av norges raskeste gate bobler (Trond og Kalle) nei...

Hva med Show shine, bare noen få glimt + premieutdeling.
Filmen er ikke noe jeg setter meg ned og koser meg med mange ganger i løpet av vinteren, det har jeg gjort tidligere år.
Dette minner meg om en Promo video for treffet, ikke en mimre film til å kose meg med.
Disse film gutta må jo sitte på masse ekstra matriale så mye som de filmet, hvor er det? Kunne kanskje lagt til litt extra matriale til slutt, både fra Show Shine området og Drag Racingen......
Dette er hva jeg mener om filmen, er det andre synspunkter på filmen? Eller er det bare meg som er vanskelig.......

Mvh Svein.
Heisan.........
Ja slik kan det gå når man spør folk hva de mener om en ting. Kan ikke se jeg har omtalt filmen som dårlig, skrev kun at JEG var LITT SKUFFET.
At enkelte (meg selv inkludert) mener at en film har noen mangler,mener jeg man må få lov til. Skulle kanskje ventet til ut i januar, så fler hadde bestilt den først Øyerulling.
Etterlyste også enkelte sekvenser på banen, da min interesse er der også. Er det så galt?
Skrev også at filmen var mer som en Promo film for treffet.
Det er vel ikke så galt skrevet, da dette var noe dere var ute etter og mente filmen skulle være. Lurte også på alt ekstra matriale som ble filmet, dette blir jo nå kanskje en ekstra Racing Dvd.
Har aldrig hatt tanken på å sabotere et salg av Dvd og Scc, som enkelte har skrevet til meg på mail. "ER DET MULIGT".
Til dere kan jeg bare si en ting, neste mail blir lagt ut med mailadr og eventuelt navn. Ikke at det bryr meg, men det er jævligt barnslig å ikke tørre og svare her inne.
Må si det er mange som er flinke til å gjemme seg bak et tastatur.
Legger denne saken død fra min side, men håper flest mulig kjøper Dvd`en.
De fleste som har lest tråden og svart er jo positive til filmen.

Mvh Svein Sander
En hengiven SCC fan, som enkelte mener jeg ikke er.

PS: Håper å tror at det blir et flott Scc 2012 også, og at dere alle kjøper Dvd + Racing dvd´en fra 2011..



Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #41 på: desember 29, 2011, 23:04:58 pm »

Svein   Takk for insatsen på årets SCC og vi håper det gjentar seg !!  SCC trenger folk som deg!!
OG takk for att du dro i gang denne diskusjonen, filmen blir aldrig bra nåkk !!  alle som kjører på stripa vil se segselv kjøre, helt logisk.
Det prøvde de å få til i 2009 filmen, resultat klager på for mye dragracing  Flau   
2010 - litt mindre dragracing = bedre bredde på film og klager fra alle kanter 
2011 dårlig vær, mindre folk = mindre film matriell og klager fra alle kanter som da har resultert i att vi har fått samlet sammen lit racing til en egen uredigert DVD stor jubel  Gliser  men................. det er 20 personer som har bestilt !!   er det meningen att 2012 fillmen må inne holde mye mere racing for at 20 personer skal bli fornøyd  Øyerulling

en film koster MYE penger å få produsert, hvis 2011 filmen ikke selger vesentlig bedre en hva den har gjort hittil så blir det desverre ikke film i 2012, det synes jeg er trist, det er en god reklame for treffet, og det er et godt minne fra årets høydepunkt i VW sammenheng

Karl Fredrik
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #42 på: desember 29, 2011, 23:33:41 pm »

 Gliser Gliser  Nå syns jeg det må bli slutt på all kritikken av den her filmen for den var ikke så dårlig at det er å rope ut om,har sett den flere ganger å jeg ser på det som en repetisjon av treffet å gleder meg VILLT til neste SCC for det er helt topp treff ! Å få laget en sånn film koster masse penger så jeg syns ALLE med interesse for luftkjølt vw bør støtte opp å kjøpe den .


Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #43 på: desember 30, 2011, 12:17:55 pm »

Da er "hoved"filmen bestilt, gleder meg!
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
DVS-RACING
Medlem
***
Innlegg: 146
Bosted: Sørumsand



Vis profil
« Svar #44 på: desember 30, 2011, 12:45:03 pm »

Uansett er det viktig å komme med kritikk. Både positiv og negativ kritikk. Om den negative kritikken formuleres på en måte som gjør at den kan oppfattes positiv som for eksempel med forslag til forbedringer/endringer syns jeg man skal høre etter på hva som blir ment. Det kunne jo tenkes at man ville kunne levere enda bedre produkter. Og hva er feil med det? Forbedres ikke produktet man forsøker å levere stagnerer jo alt. Er det det vi vil? Å proklamere at man ikke skal komme med kritikk hører ikke hjemme i min verden...
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #45 på: desember 30, 2011, 20:08:50 pm »

Da har jeg sett den nye filmen.
For meg som er 2% racing, 50% kjøretur mann, 20% show mann og 28% syk i hodet er denne filmen midt i blinken. Den fikk fram boxer-suget i meg igjen om ikke annet. Motivasjonen til å fikse bilen min er takket være denne filmen tilbake for fult, og det er første skritt på veien til SCC 2012 Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #46 på: desember 30, 2011, 21:21:40 pm »

Jeg synes det er viktig å huske hva man kritiserer, i hvilket forum.
Kritikk på frivillig, nonprofit-arbeid, blir fort veldig personlig, og da kan man kanskje ta kritikken i konstruktive former, med den/de som eventuelt kan ha nytte av den...?
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #47 på: januar 02, 2012, 09:56:25 am »

Jeg så filmen igår.
Hva jeg mener om filmen?
Kvaliteten på filmen er veldig bra!
Den gir et godt bilde av årets treff, og ga meg stor inspirasjon til å gjøre bilene klar til kommende sesong.
Kjempefin film. Løp og kjøp! Osteaktig Osteaktig
Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #48 på: januar 02, 2012, 15:03:23 pm »



Draget til to av norges raskeste gate bobler (Trond og Kalle) nei...[/u][/b]
sett filmen for 3dje gang i dag  Øyerulling
er på filmen de  Blunker
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #49 på: januar 02, 2012, 15:21:55 pm »



Draget til to av norges raskeste gate bobler (Trond og Kalle) nei...[/u][/b]
sett filmen for 3dje gang i dag  Øyerulling
er på filmen de  Blunker

Mesteparten av det ene run'et ja.
Jeg hadde også håpet på en god kvalitets versjon av flere :-) Så jeg skjønner godt de som ønsker mer racing, dog har jeg full forståelse for at det som regel aldri blir sånn vi håper.
Derfor er det tøft at vi nå får kjøpt råmaterialet.
Å studere egne starter er en fin måte å justere på....
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #50 på: januar 02, 2012, 17:03:32 pm »

Såvidt jeg kan se så er det ca fire personer som syns filmen ikke er vledig bra her i denne tråden, mens det er over 50 innlegg i tråden. Få er nøytrale, og dette skulle bety at: et overveldende flertall syns filmen er bra!

Så da er det bare å bestille seg en film for å:
- støtte en god sak
- sikre framtidige filmutgivelser
- holde engasjementet og vw-interessen oppe gjennom vinteren
- vise på kompiskvelder, klubbkvelder, egotripper osv
- ha for å dokumentere at man selv var der Blunker
- ..........(<fyll inn selv her)

Løp og kjøp!
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #51 på: januar 02, 2012, 17:04:40 pm »

- vise på kompiskvelder, klubbkvelder, egotripper osv
Løp og kjøp!
Men fremdeles oppfordre alle på fellesvisningen til å kjøpe en kopi selv! :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #52 på: januar 02, 2012, 17:39:21 pm »

- vise på kompiskvelder, klubbkvelder, egotripper osv
Løp og kjøp!
Men fremdeles oppfordre alle på fellesvisningen til å kjøpe en kopi selv! :-)

Selvsagt, Trond! Glad

OG: Nå får jo Drag-folket sin egen dvd, så da er det vel 100% som er fornøyde!
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #53 på: januar 02, 2012, 19:05:16 pm »

Jeg synes vi er heldige som får mulighet til å "se tilbake" til SCC i meget god kvalitet, og håper inderlig vi får den gleden hvert år.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #54 på: januar 02, 2012, 20:20:07 pm »

Begge DVDer kjøpt. Jeg har trua og håper det blir SCC i år også Glad
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
bay-vatndal
Nybegynner
*
Innlegg: 18
Bosted: Gjerdrum i Akershus



Vis profil
« Svar #55 på: januar 12, 2012, 16:49:15 pm »

Synes at dvd'en er veldig bra og får med seg det meste som har skjedd. Og setter de som har lagd litt mer show enn flesteparten i fokus. Men kan jo alltid være mer med  Gliser
men må innrømme at jeg gleder meg til Drag-dvd'en også Osteaktig
Loggført

72'Doka
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #56 på: januar 13, 2012, 19:55:29 pm »

Den må jo være jævlig bra! Dette skjedde hjemme hos meg i kveld:

Min datter på 4 år skulle få se en film mens hun spiste kveldsmat.

Mor sier: Hvilken film vil du se?
Datter sier: Den med bobla på!
Mor sier: Neeeei, vil du ikke heller se en tegnefilm?
Datter sier: NEI, jeg VIL se den med bobla på!
Mor gjemmer scc filmene mine, og sier at hun ikke finner den.
Mor og datter krangler til mor gir seg og datter får se scc filmen.

Far gliser under hele seansen, og er meget fornøyd med datteren sin.  Gliser
Loggført

SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #57 på: januar 13, 2012, 21:23:15 pm »

Den må jo være jævlig bra! Dette skjedde hjemme hos meg i kveld:

Min datter på 4 år skulle få se en film mens hun spiste kveldsmat.

Mor sier: Hvilken film vil du se?
Datter sier: Den med bobla på!
Mor sier: Neeeei, vil du ikke heller se en tegnefilm?
Datter sier: NEI, jeg VIL se den med bobla på!
Mor gjemmer scc filmene mine, og sier at hun ikke finner den.
Mor og datter krangler til mor gir seg og datter får se scc filmen.

Far gliser under hele seansen, og er meget fornøyd med datteren sin.  Gliser

Hehehe, jævli bra  Gliser
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
LOBOPAPPA
Supermedlem
*****
Innlegg: 798
Bosted: Bolsøya, Møre og Romsdal


Senkepøbelens far.


Vis profil
« Svar #58 på: januar 13, 2012, 23:06:04 pm »

Sånn skal det være! Herrrlig historie fra virkeligheten, det er håp for den oppvoksende slekt Gliser
Loggført

California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #59 på: januar 25, 2012, 21:43:21 pm »

Da har jeg sett filmen og må si dette fikk meg til å lengte etter sommeren. Kult

En bra film som gir et bra bilde av hele treffet. Tommel opp!

Jeg personlig synes SCC burde være et dragrace treff i all hovedsak. Det fins nok av "titte på parkerte biler treff"
Det er dette som er  SCC!
Og som holder oppe VW-dragrace hobbien i Norge.

Fikk en skikkelig godfeeling av å se filmen og håper SCC også blir å krysse av i kalenderen i årene fremover.

Så får jeg sette av en dag for å se den uklipte ræserbil filmen. Gleder meg Kult

Stor takk til alle som bidrar til at SCC eksisterer
« Siste redigering: januar 31, 2012, 14:37:57 pm av California Blue » Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!