mars 28, 2024, 14:49:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva mener dere om Scc DVD 2011....  (Lest 8184 ganger)
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2423
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« på: desember 19, 2011, 18:29:33 pm »

Fikk filmen her om dagen og gledet meg til å sitte å se alle som kjørte på stripa i år, inkludert meg selv.
Resultat litt skuffet. Her har de i 80% filmet de store kanonene, de kunne kanskje fått med seg litt av de andre og...
Hvor mange biler får vi sett et helt run på? Ser vi noen i det hele tatt varme dekk, stage inn, dra avgårde og få en slutt tid på?
Bla gledet jeg meg til og få se Mr JEE`s drifing`s bravader som alle snakket om, men nei....
Draget til to av norges raskeste gate bobler (Trond og Kalle) nei...
Hva med Show shine, bare noen få glimt + premieutdeling.
Filmen er ikke noe jeg setter meg ned og koser meg med mange ganger i løpet av vinteren, det har jeg gjort tidligere år.
Dette minner meg om en Promo video for treffet, ikke en mimre film til å kose meg med.
Disse film gutta må jo sitte på masse ekstra matriale så mye som de filmet, hvor er det? Kunne kanskje lagt til litt extra matriale til slutt, både fra Show Shine området og Drag Racingen......
Dette er hva jeg mener om filmen, er det andre synspunkter på filmen? Eller er det bare meg som er vanskelig.......

Mvh Svein.
« Siste redigering: desember 27, 2011, 12:45:41 pm av Svein. » Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #1 på: desember 19, 2011, 19:43:22 pm »

Smaken er som baken Svein Glad For jeg synes faktisk denne filmen er den beste SCC-filmen så langt. Jeg synes filmmakerne har tatt kritikken fra tidligere år da det var nesten bare racing og veldig lite rundt. I år synes jeg det var en mye bedre mix.

Jeg synes intervjuene med mange sentrale racere var et stort pluss denne gangen, det samme at også liv og røre rundt treffet var med. Pluss endel detaljer fra noen av utstillingsbilene og det var ikke rent få kjente fjes og biler som dukket opp. De fikk til og med plass til en liten snutt fra Slackers-festen, da er det ikke rart jeg er fornøyd Osteaktig

Jeg er enig i at det kunne vært enda mer racing, men det ville fort gått på bekostning av det andre stoffet. Da måtte man eventuelt ha laget en dobbelt-DVD.

Jeg har også veldig lyst til å se Jees snurr, men hvis ingen av de tusenvis som møtte opp fikk filmet det, så synes jeg ikke det er så rart at en enslig kameramannen ikkr fikk det med seg heller.

Det er umulig å gi alle nok av det de er interessert i på én dvd, men jeg synes årets DVD har lykkes med å gi oss litt av alt.

For øvrig håper jeg alle støtter opp om SCC ved å kjøpe dvden, så det blir økonomi i prosjektet og *krysse fingre* kanskje en dobbelt-dvd til neste år Glad

Terningkast fem fra meg Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 19, 2011, 19:56:35 pm »

Jeg synes den var helt ålreit. Er litt ening med Svein, og neste år kan man kanskje få med noe mer kjøring av "mannen i gata". Evt legge det på slutten (en DVD takler mye mer enn 1t2min.
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #3 på: desember 19, 2011, 19:57:46 pm »

Har kjøpt SCC DVD siden 08, men bestemte meg for å kutte ut det i år. Grunnen er at SCC filmen har vært kun for drag race fans. Nesten ingenting materiale for VW entusiaster (ikke ta meg feil, det går nok ann å være både drag fan og vw entusiast samtidig) Gliser

Men i år er det altså ganske 50/50 show'n'shine/drag?
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4050
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #4 på: desember 20, 2011, 13:23:28 pm »

Tror sagtens du kan købe denne uden at blive skuffet du Lobo  Blunker
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #5 på: desember 20, 2011, 14:32:05 pm »

Gleden var stor når denne dukka opp i posten, men ble veldig kortvarig....
Etter 3 dager med vw fest forventet jeg litt mer en en liten times oppsummering. Ingenting å si på selve kvaliteten og innhold, men for meg ble det veldig mye premieutdeling i forhold til resten.
Mitt forslag til produsenten er en scc2011 del2. En form for jubileumskavalkade kanskje?
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #6 på: desember 20, 2011, 18:04:55 pm »

Filmen var moderne klipt, og innholdet helt fint om man skal se på den som en reportasje fra treffet. De viktigste personene var dekt og atmosfæren var godt gjenfortalt.

...MEN, jeg har brukt disse filmene som en oppsummering av hva som har skjedd i løpet av helgen. Da man som sjåfør går glipp av veldig mye. Og dette funket ikke denne filmen til dessverre.

Men som Svein sier så må det jo være masse råmatriale som ligger ubrukt. Hva med å bare slenge det sammen og over på en DVD, så blir alle fornøyde :-). Trenger ingen råflott redigering for å få dette til å funke.
Loggført

holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #7 på: desember 20, 2011, 20:13:43 pm »

Håper den eller de som sitter på dette råmaterialet hører på hva Jee sa nå.
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: Åsgårdstrand


SCC EVENT


Vis profil
« Svar #8 på: desember 20, 2011, 20:54:39 pm »

Synes filmen er bra jeg, synes den fanger opp stemningen og atmosfæren fra scc.
Tidligere har det hvert klager på for mye racing og nå er det for lite, alle kan ikke bli fornøyde. Persolig ville jeg sett en dvd med kun racing men tror det ville blitt kjedelig for 70% av de som var på treffet og som kjøper filmen etterpå. Det er jo masse fine biler som ikke kjører på stripa også og ikke minst mange blide folk, For filmen bør jo fange litt av alt. En extra dvd med kjøring hadde hvert morsomt det men hvor mye ville vi hvert villige til og betale for en film? tipper den hadde havnet på det dobelte og færre ville kjøpt den. Er  det noen av dere som faktisk hvet hva det koster og produsere en slik film? og hvor mange det må selges for at det i det hele tatt skal gå i 0?
Har sett filmen sammen med flere som ikke er så interesert i hverken vw eller drag racing men alle sa etter og ha sett filmen at det så ut som et kjempetreff og dit ville de til neste år! og er det ikke litt det vi vil? at flere kommer så SCC kan bestå?

Men dette er mine tanker

Hilsen
Tommy 
Loggført

Make a long story short. Don't tell it.

http://www.sccevent.com/
http://www.telehiv-jumpers.com/
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #9 på: desember 20, 2011, 21:25:10 pm »

Det koster flesk å produsere en slik film. Og jeg vet den aldri betaler seg. Er alltid et tapsprosjekt.

Men det å spytte ut en til, uredigert. Koster ikke mye når råmatrialet allerede er filmet. Kall den gjerne drivers edition. Jeg betaler gledelig det samme for denne.. som for den redigerte. Er som sagt det å oppleve kjøringen på nytt som er det viktige.
Loggført

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #10 på: desember 20, 2011, 21:38:55 pm »

Enig med Tommy her.
Generelt fornøyd, en bra film!
Får aldri nok av de tingene vi subjektivt liker. Derfor er jeg også villig til å betale mer for mer materiale
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #11 på: desember 20, 2011, 21:42:53 pm »

Veldig godt sagt Tommy. En ting er at det må selges ganske så mange filmer for å gå i null og at det skal la seg gjøre å lage en neste film.
Men en helt annen og mye viktigere ting du er inne på er at flere må komme på SCC for at treffet skal gå rundt og bestå.
Vi hadde nok overlevd uten film, men mer i tvil når det gjelder treffet  Tvilende

Dette er ikke propaganda men harde facts. Selv ildsjeler sliter i det lange løp med å jobbe gratis hele året for så å dekke tapet til slutt. Så folkens, engasjer dere! Kjøp filmer og få alt som kan krabbe og gå av VW-entusiaster på treff til neste år!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
HB4596
Supermedlem
*****
Innlegg: 922
Bosted: Sandefjord


...de kunne servert en kebab.


Vis profil WWW
« Svar #12 på: desember 21, 2011, 09:16:18 am »

Jeg syntes filmen innholder det den burde gjøre, og det er at den viser bredde. Kjempe treff og kjempe film. Vi gleder oss til neste år Glad
« Siste redigering: desember 23, 2011, 21:38:04 pm av HB4596 » Loggført

Mvh
Pål Thomas Carlsen
Veteran VW Klubben  - Folk&Vogn, veldig hyggelig
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #13 på: desember 21, 2011, 09:22:44 am »

Har ikke DVD men kjøper selvfølgelig filmen allikevel. Det sier litt om hvor lite innholdet betyr.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
bay crewcab
Seniormedlem
****
Innlegg: 374
Bosted:



Vis profil
« Svar #14 på: desember 21, 2011, 19:34:13 pm »

Knall film  Kult . Men , det er jo bare min personlige mening Blunker. Samtidig som man støtter en god sak.
Loggført

Member of mandagsklubben
Member of Ultimate Street Bays
Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #15 på: desember 23, 2011, 00:11:53 am »

Fikk filmen idag. Jeg synes den var super!!!
Loggført
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2391
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #16 på: desember 25, 2011, 22:32:57 pm »

Det er stort sett bare én ting jeg har å utsette på produksjonen og det er lyden på intervjuene. Når man gjør intervjuer i lineup kan man ikke bruke PA-anlegget som lydkilde. Jeg skal ikke innlede en diskusjon om dette PA-anlegget her, men å bruke det som lydkilde når man gjør opptak er rett og slett håpløst. Jeg hadde nok også håpet at de hadde brukt mikrofoner og ikke en mygg da de gjorde intervjuene i depotene, men men, det kan jeg leve med.

Ellers er jeg veldig godt fornøyd med filmen. Jeg synes det er en av de bedre, om ikke den beste, filmen fra SCC til dags dato. Bedre klipping, bedre kameraføring, bedre flyt og kontinuitet enn tidligere produksjoner. For min del var det en fin blanding av det som foregikk på stripa og det som foregikk ellers rundt på treffet.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at denne produksjonen har kostet veldig mange penger og ikke minst veldig mye tid. Utover de dagene de filmet, har nok denne produksjonen tatt veldig mye tid i "klipperommet". Det vet jeg av erfaring fra TV- og filmproduksjoner jeg selv har vært med på. Det er på ingen måte lett å tilfredsstille alle når det gjelder slike filmer, og det er lov å ikke være fornøyd med innholdet, men til syvende og sist er faktisk alle vi som drar på SCC som har ansvaret for at det blir noe interessant å vise på film.

Det er nok mange som ønsker enda mer, gjerne et par DVDer til, men det kommer til å koste skjorta hvis ikke SCC skal gå med et durabelig minus i regnskapet, uten at jeg vet mer enn at SCC er et treff som ikke tjener så forbaska mange penger. At en slik DVD ville kostet deg og meg et sted mellom 500 og 600 kroner for å ikke gå i minus, tror jeg ikke er så langt unna sannheten. Dette burde man kanskje tenke på før man klasker i vei på tastaturet.

God jul og godt nytt år!

-"JonB"
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #17 på: desember 25, 2011, 22:50:29 pm »

Kan jo se Herbie istedet.Det skal jeg.
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #18 på: desember 26, 2011, 11:26:04 am »

Uvær = innevær = filmtid.

Bra film men jeg irriterer meg over "amatørmessig" presentasjon. Feks: intervju med Johan hvor han tydelig sier at han håper å kjøre fortere en 9.57. Så filmer dem starten men glemmer å vise ET tavlen som viser at han kjører 9.44 og ny PB første gang ut. Skulle vært fulgt opp med et raskt intervju igjen. Og hva med stripe og ET tavle i samme bilde? Det skinner igjennom at de kan filme men aner ikke hva dragracing er.

Fortsatt god jul.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #19 på: desember 26, 2011, 11:53:53 am »

Jeg vil vel tro at intervjuer går videre og fortsetter å intervjue folk, og har ikke så dedikert fokus på racing at de får med seg det.
Slikt hadde jeg og forventet dersom dette var en ren race film...
Så den for andre gang i går og koste meg jeg
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
ALIEN
Supermedlem
*****
Innlegg: 749
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #20 på: desember 26, 2011, 13:36:58 pm »

Det som overasker meg er hvor flinke vi er til å sitte på hver vår tue og klage....

Har ikke kjøpt filmen enda, men gleder meg virkelig til den er hjemme i stua..

Alien
Loggført

SCREWDRIVERS  #3

www.screwdriversnorway.blogspot.com

hvor er hobbysjela til folket blitt av??  mi er til salgs, gi bud!!!
vw1961
Supermedlem
*****
Innlegg: 626
Bosted: birkeland


Originalnostalgiker


Vis profil
« Svar #21 på: desember 27, 2011, 03:10:47 am »


se heller youtubetråden:Ø)
« Siste redigering: desember 27, 2011, 03:27:25 am av vw1961 » Loggført

Praise the aircooled

Kjøreglede, det er å ta for seg hele alfabetet i steden for  A til B:=)
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #22 på: desember 27, 2011, 09:34:09 am »

Ja hva skal man si egentlig...

Det rare med det å øke kvaliteten på noe, er at det forlanges bare enda mer kvalitet. Jeg har et ordtak som jeg ofte bruker; "Alt er motsatt", og det gjelder jaggu her også. Man går rundt og tror at hvis man gjør ting enda litt bedre, ja da blir alle fornøyd. Men det er faktisk det motsatte som skjer, det stilles flere krav, flere blir misfornøyd, færre stiller opp, færre støtter oppunder og interessen daler.

Som Tommy var inne på, er det store kostnader inne i bildet for å lage denne filmen. Det å løfte filmen fra "Kurt kvalitet" (all ære til Kurt for hva han fikk til med små midler), til den kvaliteten den har i dag, har kostet mye mer enn selve kvalitets spranget. Så man kan si, prisen er ikke linegjær med kvalitet. Men volumet når det gjelder salg har ikke økt noe særlig, så det skal ikke mye mattekunnskaper til å forstå at dette ikke er god business.
Så med det i tankene kan man spørre seg hva er så formålet med filmen? Jo, den skal dekke mange formål. Den skal dokumentere for ettertiden et av Europas desidert beste folkevogntreff, den skal gi et ekstra minne til de som var der, den skal være underholdende, den skal øke entusiasmen i miljøet vårt, og (det aller viktigste) den skal være en reklame for SCC!! For den eneste måten vi kan bevare SCC på, er å få folk til å komme på treffet. Og det blir stadig vanskeligere, dessverre. Ergo trenger vi mest en film som er god reklame.
Så man kan si at markedet for filmen kombinert med treffets utvikling, bestemmer hvordan filmen skal bli.

I 2007 satt jeg på tribunen på SCC, hadde ingen rolle i styret, jeg var publikum som de fleste. Det var den gangen SCC var en liten bit av NDRG`s arrangement, og ble konstant prioritert sist av raceleder. Det året var det mye saneringer og stopp, og folkevognene ble hele tiden satt på vent. Jeg var til slutt så sinna der jeg satt på tribunen at det kokte i toppen. Jeg tenkte, "ikke faen om det skal være sånn her ett år til!"
Etter treffet tok jeg kontakt med Jon Hroar og tilbød meg å hjelpe til. Jeg hadde et sterkt ønske om at SCC skulle bli et treff som sto på egne ben. Som sagt så gjort, og vi kokte i hop en plan om hvordan vi skulle få det til, og hoppa i det. Etter uhorvelig masse jobb, fikk vi løftet treffet slik at det i 2008 ble selvstendig, og det fungerte! Vi fikk det til å gå rundt! Det ble ikke mye til overs, men det var heller ikke intensjonen, vi ønsket bare å skape en opplevelse som alle ville huske som positiv for ettertiden. 2009-2011 har vi kjørt på det samme konseptet som i 2008, med noen små justeringer. Men det er fortsatt uhorvelig masse jobb!! Det er ingenting av dette arrangementet som gjør seg selv, alt må gjøres på nytt, hvert år. Og dette gjøres på fritid, av bare noen få personer....
Jeg føler at for min del har det vært noen ekstreme år. At jeg fortsatt er gift er et under....
2011 ble et tungt SCC år arrangementsmessig, med en økonomi som bare så vidt holdt hodet over vannet, sviktende publikum og sviktende sponsorer. Min motivasjon er nå dessverre brukt opp, jeg svidde rett og slett av resten av kruttet mitt i 2011 og jeg har nå sagt fra meg min plass i SCC styret.

Men jeg håper inderlig at det finnes noen flere i folkevogn Norge som har krutt igjen, som kan trå frem og ta en økt. SCC trenger det, og vi trenger SCC!!

Fortsatt God Jul!      
« Siste redigering: desember 27, 2011, 10:09:07 am av BERGER » Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #23 på: desember 27, 2011, 11:29:32 am »

Tusen hjertelig takk for din innsats Berger, uten deg hadde SCC aldri kommet opp på dette nivået det har hatt de siste tre årene.
Du har rett i at alt er motsatt, om ting ser proft ut så kan man kreve mer, mye mer. Det topper seg for meg når man får høre om at visse sniker seg inn.
Da begriper man virkelig ikke hvor på håret det er at SCC finnes, om man har noe utbytte av treffet i det heletatt, så må man være med på spleise laget!
SCC har for lenge siden begynt å koste mer enn det smaker for meg. Jeg har brent krutt og hobbytid i 11 år nå så motivasjonen er på en alltime-low. Litt kjedelig ettersom timingen ikke kunne vært dårligere.

SCC finnes bare i hodene våre, med mindre ALLE kommer så går det ikke engang rundt. Den største verdien SCC har er goodwill hos besøkerne, og det tror jeg de fleste burde tenke mer på. Loose lips sinks ships events  Øyerulling

Samme med denne filmen, den treffer innertieren for 70% prosent av besøkerne på treffet. Og burde dermed ha muligheter for å gå i NULL om 2 av 3 på treffet kjøper den.
Da er det rimelig trist å lese at den er tidenes dårligste to dager etter at den kommer i salg. Selv om den LANGT i fra er dårlig, saken er bare det at den promoterer treffet bra... men viser ikke nødvendigvis alle 15 sekunderstidene på stripa.

Kjipt å gi en kald dusj sånn midt i jula, men realiteten er slik at om ikke filmen går i null, blir det ingenting å klage på neste år.

Gjort er gjort, terningene er kastet, nå er alt vi har igjen håp....  håp om et godt 2012!

Godt nytt år!

Loggført

Speed is no substitute for direction
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #24 på: desember 27, 2011, 11:48:26 am »

Da er den bestilt og jeg gleder meg til å se hvordan den egentlig er Glad Er vel ikke veldig lett å lage møkkafilm ut av et bra treff.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #25 på: desember 27, 2011, 13:37:52 pm »

Kjøpte komplett samling i år jeg. For min del kunne dvd'en inneholdt bare stillbilder! Fikk SCC feelingen bare av å se på coveret!  Glad
Loggført

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #26 på: desember 27, 2011, 21:37:30 pm »

Så filmen i går jeg, bra film.

Stå på
Loggført

1961 T1 - Custom
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #27 på: desember 27, 2011, 21:54:44 pm »

Jeg syns filmen var knall bra, akuratt som de pleier å være. Vi skal være glad for at det er noen som gidder å stå på å lage en sånn film og ikke minst et så stort treff. Jeg syns ikke det er noe å klage på her, da syns jeg de som klager kan lage en bedre film neste år hvis de klarer det. jeg vil heller gi en stor takk til alle som har gjort Scc treffet mulig og til de som har laget filmen.
Loggført

FOLLO VW KLUBB
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #28 på: desember 27, 2011, 23:11:27 pm »

Vi har mulighet til å få laget en RACING DVD fra SCC 2011

se : http://www.vwnorge.no/index.php/topic,41368.0.html
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #29 på: desember 27, 2011, 23:12:24 pm »

Jeg prøver normalt å ungå banning, men jeg må si det er JÆVLIG når klagingen og de høye forventningene til de som kun deltar på treffet tar motet og lysten fra de som arangerer treffet....

Kansje vi heller burde takke trådstarter for at han fant et punkt som fikk pådriverene av SCC til å åpne seg å dele litt av sine egne følelser og frustrasjoner med oss andre? Kansje vi lærer?

Mvh:
Han som garantert har gitt driverene av dette forumet lignende følelser MANGE ganger, men som prøver å oppføre seg.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!