juli 16, 2025, 21:08:28 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
På grunn av flytting vil forumet være utilgjengelig 23 Juli.
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
justere tenninga med prøvelampe
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: justere tenninga med prøvelampe (Lest 1198 ganger)
pedalpumper
Nybegynner
Innlegg: 30
Bosted: Vartdal
-69 roadster ford kuga 99jdm titan
justere tenninga med prøvelampe
«
på:
mai 18, 2012, 21:54:02 pm »
får halv spenning på prøvelampa når stiften er i åpen posisjon,er coilen kaputt da ? har lampa mellom dynamo+ og coil -..full spenning når stiften ligg i hop.fjusker som f. etter15-20 minutts kjøring.nye pluggledninga, tennhuslokk, rotor, stift, kondensator.
«
Siste redigering: mai 19, 2012, 00:19:12 am av pedalpumper
»
Loggført
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: justere tenninga med prøvelampe
«
Svar #1 på:
mai 19, 2012, 00:32:43 am »
sett klemmo på coil negativ og spissen til gods i blokke. so skal du sjå da vert andre bollar
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg
SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!
Sv: justere tenninga med prøvelampe
«
Svar #2 på:
mai 19, 2012, 09:32:13 am »
prøs sån so Tistlo sier
men............. når den begynner å fuske, er coilen glovarm da ? hvis den er det kan det være et brudd i coilen som åpner når den blir varm, den skal ikke bli varmere en att du kan ta på den, utrolig skjeldent att coiler ryker men det hender jo
Loggført
åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
pedalpumper
Nybegynner
Innlegg: 30
Bosted: Vartdal
-69 roadster ford kuga 99jdm titan
Sv: justere tenninga med prøvelampe
«
Svar #3 på:
mai 19, 2012, 23:36:52 pm »
Sitat fra: Tistlo på mai 19, 2012, 00:32:43 am
sett klemmo på coil negativ og spissen til gods i blokke. so skal du sjå da vert andre bollar
ja de blei de
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...