april 26, 2024, 08:33:59 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Cruzing?  (Lest 2043 ganger)
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« på: juni 18, 2012, 23:41:19 pm »

Først og fremst. Takk for et supert treff i helga som var! Osteaktig Men videre til sakens kjerne; på roadtripen jeg planlegger her:http://www.vwnorge.no/index.php/topic,41756.30.html ser jeg ut til å kjøre igjennom Rogaland den 7. og 8. juli (se kartet). Det hadde vært formann om noen ville vise oss litt rundt i form av en cruzing. Også angrer jeg bittert på at jeg ikke rakk å ta i mot tilbudet om å sitte på med Dalland på Revebanen  Tvilende Tar gjerne en nærmere titt på den bilen om jeg kan Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #1 på: juni 20, 2012, 20:41:48 pm »

Jeg starter ferien min den helgen (tror jeg). Har ikke bestemt enda, men vi har planer om å reise nordover til Etne og det hadde jo vært kult å slå følge gjennom Ryfylke med camperen. Har ikke kjørt den veien med bussen enda.
Blir travelt frem mot ferien, så vi må nesten se når det nærmer seg.

Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
vegaro4
Seniormedlem
****
Innlegg: 491
Bosted: sandnes



Vis profil
« Svar #2 på: juni 20, 2012, 20:55:05 pm »

hei takk for sist .det som me har snakka om her borte er og treffa dere mandag den 9 juli ein gang på dagen .den 7 og 8 er vel nesten halle klubben i danmark på mib mvh rune
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!