Noen som kan noen triks med linkpin/balljoint forstilling som gir bedre geometri og bedre plass til hjul?
En red9 forstilling er jo klart en veldig god løsning som gir bedre hjulvinkler og bedre plass til å svinge med store hjul, men hva har folk gjort tidligere?
Det må da finnes noen som har kjørt noe annet enn dragrace med bobleforstilling?
Jeg tenker spesielt på de elendige camber- og castervinklene.
Jeg har sett Castershims og jeg har hørt om at man kan få tak i deler som kan gi inntil 2 grader negativ camber uten å låse bærearmene under fjæring.
Shimsing av spindelen er også en mulighet, men gir ikke stort nok utslag.
For å få bedre plass til hjulene kan man bruke spacere, finnes det bremsedeler som kan øke sporvidden litt foran også?
Fyr løs!
Legger opp noen linker her etterhvert som de dukker opp:
Red9 forstillinger
http://www.red9design.com/Mendeola forstilling.
http://dasrestoparts.com.au/suspension-and-steering/beetle-suspension-and-steering/front-suspension-and-steering/mendeola-front-suspension/mendeola-double-wishbone-front-suspension-rhd-link-pin-pan.htmlA-profil bærearmer fra eyeball
http://eyeball-engineering.net/a-arm.htmlDiv info om vinkler og justering
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=400664Smalnet forstilling, kan funke på både boble og buss
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=59762&highlight=narrow+beami hovedsak ønsker man negativ camber og positiv caster.