april 29, 2024, 06:15:46 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC 2012 takkeliste!  (Lest 5354 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« på: august 21, 2012, 16:10:03 pm »

Da har årets viktigste helg kommet og gått. Mange motganger har det vært, men det ble treff!

Her kommer noen forskjellige personer og firma/foreninger som fortjener en takk! Dette er de jeg har hatt med å gjøre, så det finnes mange jeg ikke får nevnt.
Disse er ikke rangert etter viktighet eller innsats, resultatet bærer heller preg av en sliten hjerne...

Fjorårets treff gikk baklengs og vi ble sittende med regningen, heldigvis stilte Karl Fredrik Skjæggestad opp å kjøpte de usolgte varene våres. Uten denne hjelpe hadde vi vært ille ute fra før vi startet. Tusen takk Unneberg bil!

Dere kan også takke Øystein Asphjell for at han har maset hull i hode på meg om at treffet måtte fortsette etter at Øyvind Berger trakk seg tilbake i fjor høst. Og selvfølgelig for knakende speakertjeneste/sponsorjakt og proff møteledelse! Du er one-of-a-kind #2

Så må vi takke alle som møtte opp på SCC møte i Januar for å hjelpe til! Uten dere var dette helt umulig å få til!

Takk til Trond Ilbråten for kjempe innsats med arena og for all tid han brukte på telefoner og møter med cateringen næringen. Vi fikk tilslutt en kjempe partner selv om de ble tatt på sengen når trykket kom. Men neste gang blir det andre boller. Og takk for at du sponset kjølehenger og hjalp til med å henge opp veiskiltene!

En kjempe takk til Arne "Kreosot" Enger som dukket opp i etterkant av Januarmøtet og tok på seg å jobbe med de frivillige, der gjorde han en kjempejobb både før og i helgen. Han skaffet også nattevakter og diverse forbruksutstyr!

Takk til Thomas "LilleHjelper" Johanson for å runne shopen pluss produksjon av klesplagg, skilt og klistremerker og skilt innhenting

Takk til Erik og Ulf for å organisere Jessheim ligan til effektiv opp og ned rigging. Pluss plakathenging og sponplate kjøping.

Takk igjen til Karl Fredrik på Unneberg for å stille opp gratis på å håntere både billetter og annen SCC postgang/ pluss Web Shop gjennom hele året! Slike velgjørere bør folk vite å sette pris på.

Veteranklubben gikk i år inn som med-arrangør og gjorde risikoen lettere å bære, tusen takk! Det betyr mye for oss at dere er der!

Takk til Tommy Halvorsen for betjening av info@sccevent.no eposten, pluss olje lekkasje tetting på SCC bussen. Han er kanskje også en av de i Norge som er flinkest til å mase på Unneberg kundene om SCC  Gliser

Takk til Erlend Stavnes som håndterte depo bookingen på en mesterlig måte

Så må vi takke Folke Vogn Haug Pettersen... uten han hadde vi vært nødt til å avlyse for en måned siden. Norsk bilsport forbund hadde funnet ut at treff som SCC var uønsket, de hadde gjort hva de klarte for at man ikke skulle kunne kjøre biler med skilt sammen med lisensierte racebiler, så valget var  enten bare gatebiler eller bare verstinger. Har man fått med seg dynamikken på SCC, så skjønner man at dette var et umulig valg. Til slutt fant Folke et smutthull i reglene, i tillegg til at vi arrangerte to separate løp samtidig. Han fikk drept NBF dragen som ingen andre i Dragrace Norge hadde ork til å fighte!
Og selv NDRG går på tå rundt han nå Glad I tillegg var han han høyt og lavt under hele helgen. Topp mann!

Roar ADAX Christensen skal ha takk for at han ordnet spons på A3 plakater til opphenging før treffet, og han jobbet også overtid og betalte selv A2 plakater, Tusen Takk! Vi kommer tilbake neste gang!

Vi må rette en stor takk til Dino Biscevic fra Hamar som lånt ut sin Volvo XC90 til SCC taxi, dette er hans privatbil, TAKK!
Bilen ble fraktet ned på Torsdag av Egil Baumann og Rune Weea. Tusen takk gutter!
Rune hjalp også til på treffet under premie utdeling og som støttespiller til SCC gutta når trykket var høyt!

Svein Sander holdt i år igjen i porten med jernhånd med hjelp av Pål Hansen og jentene TUSEN TAKK FOR INNSATSEN!

Vi må også takke Pål A Fredriksen som hadde kontakten med NDRG om det tekniske på plassen, dette ordnet han så greit at det virkes om det gikk av seg selv. Han hadde med seg sin sønn og Per Fosse som håndtlangere, og vi skylder dere alle en STOR TAKK!

Takk til Slackers for festen og for den geniale leiebilen!

Takk til Eskild Traagstad for lån av speaker anlegg til lastebil scenen + musikk til speaker tårnet

Takk til Øyvind Berger for opparbeiding av dokumenter og systemer, pluss skaffing av kort terminaler og billettsystem! Og for skriving av knakende gode rumble saker! Og seff sponsing/aggregat! Og for at du har tatt telefonen når jeg har lurt på noe! TUSEN MILLIONER TAKK!

NDRG fortjener en ekstra takk for utlån av kjøler til Screwdrivers burgerne og bra pris på ekstra tribune til SCC.

Vil også takke min samboer Linda Johansen for tråling av platesjapper på ellevte året ++++++++++++, TUSEN TAKK!

En viktig faktor i det vellykkede vintage village/ veteran VW klubb området var uten tvil Morten Lund med medhjelpere som med årelang erfaring fikk tingene på stell, også deleområdet var fint tilrettelagt. Tusen takk!!

Takk til Saulius Viburys som hadde ansvaret for barneaktivitetene, gikk helt knirkefritt!

Kaj Løland har vært vår ekspert på medie eksponering og det resulterte i et antall avisoppslag og også live sending på P1. Bra jobba Kaj! Takk!

En stor takk til Gard Seterløkken som tok med sin private bergingsbil og satt parat inne i den hele helgen! Tusen takk!

Tusen takk for kopp og premie skilt produksjon Espen Glesne! Takk!

Takk til senterlederen på Jessheim som sperret av parkeringsplasser i hovedgata og lot oss ha bilutstilling på Lørdag!

En stor takk til Anders Letmolie som har vært sparringpartner på design og slogans sammen med Folke og Johnny, Letmolie har også jobbet som jury leder og premie montør. Han tok tok også for seg SCC bussen slik at den ble sjekket opp vasket og polert før treffet, Lars Aksel Tingelstad hjalp til med å få fraktet den opp fra Tønsberg.  TAKK & TAKK

Ennå en gang hentet Anders Widgren de ferdige treff programmene på trykkeriet, tusen takk!

Jørn Tangen stilte opp igjen med sin fantastiske kaffemaskin, og vedlikeholdt den hele helgen! TUSEN TAKK, den er det mange som er helt avhengige av!

Martin Lønn har kjempet som en man i hele år for å få til konsert på Lørdagskvelden, ikke bare fikk han det til  med sponsorer og alt, men hele greia ble KJEMPE bra!! Takk Martin! Takk til Mandagsklubben, Paals garage, Salong Elisabeth, lucky 7 tattoo og Angles Speed equipment som sto for sponsingen!

Geir Sæbø fortjener en stor takk for alle ideene han kom med i forkant av denne sesongen, en av ideene var lotteriet på forhåndssolgte billetter, en kjempe ide!!

Jens-Ole Møgelmose skal ha stor takk for oppdateringer på webshop og facebok gjennom vår & sommer!

Takk til Kristian Bleken som fikset lotteriloddene på forhåndssalget

Takk til Pål Bryng som skaffet oss to Kenwood hovedenheter til de frivillige, varene kom fra Kvikkservice Tønsberg

En stor takk til Per Larsson som stilte opp i år igjen, kjempe flott at du tar deg tid til dette her!

Vi må takk Ronny Dragset som donerte sin nyvunne steinsprutbeskytter til SCC!

Takk til Błażej Chlaszczak som pinstripet både plater og stingere for oss i år igjen! TUSEN TAKK

Magne Bævre stilte opp som line-up-gud, fikset spons og kjørte også SCC taxi på Fredagen, TAKK!

Alf Bjørnstad kjørte SCC taxi på slutten av Søndagen og hjalp til med å ta ned skiltingen, TAKK!

Lars Aksel Tingelstad
kjørte SCC taxi på Lørdag, takk for det Lars!

Roger Iversen stilte opp og tok bilder på kort varsel, tusen takk!

Jeg vil også takke Line Nordbotten for vaffel steking!

Takk til Anders Lien og resten av 'driversan for bra burger og bakkemanskap!

Takk til Thomas "Lowlife" Seim som kjørte SCC taxi på Søndagen

En stor takk til Finn-Erik Stensrød & Johnny Steiro som laget premier og rammer!

Jeg vil og takke T3 Janne som gjorde en knakende jobb bak miksepulten til Slackes, og som roet alt ned klokken 0100.

Takk til Richie Webb som satte i gang med å veie motstanderne sine på Lørdag, bra tiltak! Thanks!

Takk til Christian "Kreutzie" Kreutzmann for trekking av vinnere på forhåndssalget!

Takk til Dekorima for skiltplater og innkjøpspriser på klær.

Ellers vil jeg takke alle sponsorer, frivillige, NDRG og selvfølgelig dere... de besøkende/kjørende  TUSEN TAKK!!

Men nå begynner kampen på nytt, håper alle er med videre?  ...er du klar Folke??

Mvh
Jon Hroar Ulstad
Head organiser SCC
Loggført

Speed is no substitute for direction
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #1 på: august 21, 2012, 16:22:45 pm »

Du glemte en:

Takk til JHU  Gliser
Loggført
Splitboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Mysen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 21, 2012, 16:36:24 pm »

Du glemte en:

Takk til JHU  Gliser

x2!!  Glad

Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #3 på: august 21, 2012, 17:39:55 pm »

Jon Hroar:  Kysser

Tusen takk for alt, alle sammen!

Jeg er med til 2013!
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #4 på: august 21, 2012, 19:03:11 pm »

Takk til deg i særdeleshet, JHU. Kan vanskelig se for meg at vi ikke kommer til neste år også, og er det behov kan jeg stille frivillig igjen.
Loggført

Seaside VW Klubb
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #5 på: august 21, 2012, 19:22:27 pm »

Det er mange som fortjener takk og de aller fleste ser ut til å være nevnt.
Når det gjelder JHU selv tror jeg få fatter hvor mye jobb han legger ned i dette. I tillegg til jevnt og trutt arbeid hele året har det gått hardt for seg den siste tiden for å nøste opp løse tråder og få alt klart. For å få det til har han hatt fri den siste uka og gått og lagt seg etter at normale folk har dratt på jobb!
Du finner'n i ordboka under "ildsjel". TAKK!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #6 på: august 21, 2012, 19:47:12 pm »

takk til JHU for at jeg fikk æren av og ordne live musikken, en STOR ære, takk tim mine kamerater shotgun whalers for at dere stilte opp.
takk til samboeren min Elisabeth (Salong Elisabeth) for sponsing av de kr vi manglet til bandet.
takk til Robert Hajosi for banner laging så sponsorene fikk opp litt reklame foran scene.
takk til alle.

The-Martin
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #7 på: august 21, 2012, 20:51:38 pm »

Det er mange som fortjener takk og de aller fleste ser ut til å være nevnt.
Når det gjelder JHU selv tror jeg få fatter hvor mye jobb han legger ned i dette. I tillegg til jevnt og trutt arbeid hele året har det gått hardt for seg den siste tiden for å nøste opp løse tråder og få alt klart. For å få det til har han hatt fri den siste uka og gått og lagt seg etter at normale folk har dratt på jobb!
Du finner'n i ordboka under "ildsjel". TAKK!

Enig! I bunn og grunn er Jon Hroar alt for beskjeden. Men han får til utrolig mye alikevel! Han er svært insprerende å prate med, har godt humør og en ståpå vilje som man skal lete etter hos mange andre. Tusen takk for at du ikke gav deg, og takk for de positivt smittende samtalene vi har hatt i løpet av vinteren!

Den som gir seg.... SCC 2012 viser at det er liv laga med folkevogtreff i Norge.

Hilsen en av de som ikke har noe interesse av dragrace, men som alikevel klarer å kose seg med alt det andre på SCC.
Jeg glemmer ikke starten på Vintage village, da vi måtte skriftlig invitere eiere av gamle og spesielle biler - nå kommer de av seg selv, og parkerer bilen sin etter gammel vane! Morten Lund og Svein Olav Grønvold stod for driften i år; godt jobbet gutter!
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Kid-A
Seniormedlem
****
Innlegg: 441
Bosted: Ytre Øst


Hotshopper


Vis profil
« Svar #8 på: august 21, 2012, 21:32:03 pm »

Når jeg ser her hvor mange som bidrar føler jeg at jeg må støtte opp litt ekstra jeg også Glad

Tidligere år har jeg fått et honorar av SCC for at de skal ha frie rettigheter bruk av treffbildene mine i markedsføring, på nett osv.

Heretter vil SCC få disse bildene gratis!
Dette gjelder selvsagt også bildene fra årets treff  Blunker

Pga helseproblemer ble det dessverre ikke like mange og like bra bilder i år som tidligere Tvilende
(F.eks turte jeg ikke å bøye meg ned, for da hadde jeg kanskje blitt liggende på flekken)
Men til neste år satser jeg selvsagt på å være tilbake for fullt Kult

Takk til alle kuule folk som kommer med fete biler slik at det er noe å ta bilder av  Glad

Takk til Ingvild på Aktiv Helse Bryn som fiksa kroppen såpass at jeg i det hele tatt var gangfør!
Takk til bruttern som lånte meg en moderne og komfortabel bil slik at kroppen klarte turen til Gardermoen!
Og takk til Håvard Johnsen som hadde ferdig oppblåst luftmadrass i beredskap!


(Det blir treffreportasje fra meg i Gatebil Magazine i oktober.
Dessuten blir det forhåpentligvis noe i Sverige og England også.
Etter det jeg forstår var det en tysk kollega som lagde treffreportasje og separatreportasjer på diverse biler til VW Scene)


* _MG_2852.Ww.jpg (120.1 KB. 600x381 - vist 275 ganger.)





« Siste redigering: august 21, 2012, 23:40:57 pm av Kid-A » Loggført

My religion is kindness
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #9 på: august 21, 2012, 22:05:28 pm »

Takk til værgudene som lot oss få noen timer med racing på søndagen!
Takk for at så mange er med og får i stand et så flott arrangement!

Jeg er garantert med som frivillig neste år også Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #10 på: august 21, 2012, 22:12:10 pm »

Æ sier bare Takk Jonny Fox
Dæven hva skulle vi gjort uten dæ Glad

Og lite tips prøve å bruke Lynet litt mere han kan så mye Blunker
Magne
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #11 på: august 21, 2012, 22:19:29 pm »

Stor takk til Jhu og alle de tidligere nevnte. Det krever mye av mange av oss å gjennomføre en slik helg.

Mener noen flere av Jessheimligans hooligans trenger navnet sitt på trykk. Det er de som er igjen når alle andre har dratt.

Pål Myrum, som alltid går på uansett motgang.
Rolf Eivind, med sitt alltid gode humør. Beklager at du fikk tidtagningen i år. Men det var "din" tur.
Mini Ole, som alltid stiller opp. Bare vi får han ut av senga.
Jokke, flere skulle vært så hjelpsomme som deg. Av med hatten.
Kormi, Som ble litt lei seg i år. Da en NDRG kar tok søppelbilen han hadde gledet seg til å kjøre.
Eivind, Stor i kjeften. Og skal alltid fort hjem. Men han får da gjort en hel del alikevel.
Ulf, tok seg tid til SCC forberedelser, selv om bilen stod så og si startklar på verksted etter 5 års dvale.
Jim, som i en alder av 40 år klarer å jobbe hardt! Selv om han er fyllesjuk på krabbenivå.
Svoger'n til Jim, som ble igjen og rev telt som om han aldri har gjort annet.
Beate, som lar meg leke, til tross for at jeg aldri er hjemme pga to jobber.

Vi er en fin gjeng om jeg kan få si det selv. Takk for hjelpen Torsdag,Fredag og Søndag
Loggført

Anders
Seniormedlem
****
Innlegg: 341
Bosted: Oslo


Hårda Tider


Vis profil
« Svar #12 på: august 22, 2012, 11:34:11 am »

Takk til dere alle som stiller opp og gjør dette treffet til årets happening!! En ekstra stor takk til deg JHU som ofrer så mye av din egen fritid for at vi andre kan komme til dekket bord! Det settes umåtelig stor pris på!
Loggført



Christmas only comes once a year... Unless you have a time machine!
Kormi
Seniormedlem
****
Innlegg: 368
Bosted: Oslo/Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #13 på: august 22, 2012, 12:06:21 pm »

Stor takk til Jhu og alle de tidligere nevnte. Det krever mye av mange av oss å gjennomføre en slik helg.

Mener noen flere av Jessheimligans hooligans trenger navnet sitt på trykk. Det er de som er igjen når alle andre har dratt.

Pål Myrum, som alltid går på uansett motgang.
Rolf Eivind, med sitt alltid gode humør. Beklager at du fikk tidtagningen i år. Men det var "din" tur.
Mini Ole, som alltid stiller opp. Bare vi får han ut av senga.
Jokke, flere skulle vært så hjelpsomme som deg. Av med hatten.
Kormi, Som ble litt lei seg i år. Da en NDRG kar tok søppelbilen han hadde gledet seg til å kjøre.
Eivind, Stor i kjeften. Og skal alltid fort hjem. Men han får da gjort en hel del alikevel.
Ulf, tok seg tid til SCC forberedelser, selv om bilen stod så og si startklar på verksted etter 5 års dvale.
Jim, som i en alder av 40 år klarer å jobbe hardt! Selv om han er fyllesjuk på krabbenivå.
Svoger'n til Jim, som ble igjen og rev telt som om han aldri har gjort annet.
Beate, som lar meg leke, til tross for at jeg aldri er hjemme pga to jobber.

Vi er en fin gjeng om jeg kan få si det selv. Takk for hjelpen Torsdag,Fredag og Søndag

Du fortjener en en real klapp på skulderen selv også, Mr. Organizer! Godt jeg fikk kjøre lastbilen din litt da. Skal ikke så mye til å glede en bygutt  Glad
Takk for nok et strålende SCC til alle involverte, ikke minst de som satser det utstyret tåler og litt til på stripa for å lage et kjempeshow!
SCC gir meg fortsatt gåsehud..
Loggført
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #14 på: august 22, 2012, 13:56:01 pm »

Takk til ALLE som har stått på hele året og på selve treffet.
SCC er og blir en helt unik opplevelse.

STOR TAKK!



Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #15 på: august 22, 2012, 14:01:30 pm »

Takk til alle som er nevnt og de som gjør noe som ikke så mange legger merke til og ikke minst takk til publikum også  Blunker
Loggført

GamleNydal
Supermedlem
*****
Innlegg: 659
Bosted: 2335 Stange


93011499


Vis profil
« Svar #16 på: august 22, 2012, 14:55:07 pm »

Takk til alle som står på! Og ikke minst drifterne av forumet. Tror ikke SCC ville det samme uten et godt forum.  Tør ikke tenke på hva som ville ha skjedd med luftkjøltmiljøet uten SCC og forumet.

ALL ÆRE!!!
Loggført

Bergrenner

93011499
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #17 på: august 22, 2012, 20:27:44 pm »

Kjempetakk til JHU som får dette treffe til å bli kjent også utenfor landets grenser ( på høyde med det beste fra utlandet).

Ellers så må vi ikke glemme de som virkelig gjør dette treffet til en realitet, de besøkende! Welcome VWFans!!!!
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Gaute 1/2 Z
Medlem
***
Innlegg: 182
Bosted: Sandefjord Vestfold



Vis profil WWW
« Svar #18 på: august 25, 2012, 14:31:23 pm »

Tusen takk til den røde bussen med det hyggelige paret fra halden som stoppet i rushen på E6 og hjalp oss når bussen ville ha en pause.
Og en kjempe takk til hele gjengen som gjør SCC mulig. Har hatt en kjempe helg.
Gleder oss til neste år.
Loggført

Jøtul
1302
Folk & Vogn
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!