mars 28, 2024, 13:02:11 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Det er jo ikke pent!  (Lest 92348 ganger)
OldBug
Seniormedlem
****
Innlegg: 386
Bosted: Bergen


74mod 1303s


Vis profil
« Svar #30 på: oktober 26, 2012, 08:30:40 am »

UFF! Den der var fæl geir!!  Osteaktig
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #31 på: oktober 26, 2012, 08:43:20 am »

er vel ingen stil som har ødelagt flere bobbler en cal look stilen, en resto bil er jo bare og heise igjen så er den orginal


Kan du ikke forklare oss som ikke har greie på, eller bryr seg særlig om, dette med stilarter. Hva et det med en cal looker som ikke er like reversibelt som på en såkalt resto?




Det er nok fordi det ble "ødelagt" utallige bobler på 80 og 90 tallet med å gjøre større inngrep i karoseriene ved å sveise igjen listehull, fjerne takrenner, bytte til andre bakvinduer på nyere biler, fjerne dørhåndtak, bygge skjulte dørhengsler etc. Slike ting er ikke videre gøy å reversere hvis en ønsker å føre bilen tilbake til dens opprinnelige stand.
Dagens cal lookere derimot er jo nesten som restobiler, bare uten innkorting, litt mindre senk generelt og større motor. Disse bør det nødvendigvis ikke være mer vrient å reversere enn en resto.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #32 på: oktober 26, 2012, 08:46:50 am »

er vel ingen stil som har ødelagt flere bobbler en cal look stilen, en resto bil er jo bare og heise igjen så er den orginal


Kan du ikke forklare oss som ikke har greie på, eller bryr seg særlig om, dette med stilarter. Hva et det med en cal looker som ikke er like reversibelt som på en såkalt resto?
Det er nok fordi det ble "ødelagt" utallige bobler på 80 og 90 tallet med å gjøre større inngrep i karoseriene ved å sveise igjen listehull, fjerne takrenner, bytte til andre bakvinduer på nyere biler, fjerne dørhåndtak, bygge skjulte dørhengsler etc. Slike ting er ikke videre gøy å reversere hvis en ønsker å føre bilen tilbake til dens opprinnelige stand.
Dagens cal lookere derimot er jo nesten som restobiler, bare uten innkorting, litt mindre senk generelt og større motor. Disse bør det nødvendigvis ikke være mer vrient å reversere enn en resto.

Også kjent som restocal, du har helt rett :-)

Men hvorfor er vi så sykt opptatt av at ting skal kunne settes tilbake? Ingen gjør det i praksis allikevel, så er det bare for å rettferdiggjøre det man gjør ovenfor originalpolizeien?
Jeg setter også godt pris på en originalbil, men alle må ikke være det :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #33 på: oktober 26, 2012, 08:50:32 am »

Helt enig Trond. Det virker som det er mangel på vw, noe som ikke er virkeligheten.
Loggført

Mvh

Marius
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #34 på: oktober 26, 2012, 09:04:33 am »

er vel ingen stil som har ødelagt flere bobbler en cal look stilen, en resto bil er jo bare og heise igjen så er den orginal


Kan du ikke forklare oss som ikke har greie på, eller bryr seg særlig om, dette med stilarter. Hva et det med en cal looker som ikke er like reversibelt som på en såkalt resto?
Det er nok fordi det ble "ødelagt" utallige bobler på 80 og 90 tallet med å gjøre større inngrep i karoseriene ved å sveise igjen listehull, fjerne takrenner, bytte til andre bakvinduer på nyere biler, fjerne dørhåndtak, bygge skjulte dørhengsler etc. Slike ting er ikke videre gøy å reversere hvis en ønsker å føre bilen tilbake til dens opprinnelige stand.
Dagens cal lookere derimot er jo nesten som restobiler, bare uten innkorting, litt mindre senk generelt og større motor. Disse bør det nødvendigvis ikke være mer vrient å reversere enn en resto.

Også kjent som restocal, du har helt rett :-)

Men hvorfor er vi så sykt opptatt av at ting skal kunne settes tilbake? Ingen gjør det i praksis allikevel, så er det bare for å rettferdiggjøre det man gjør ovenfor originalpolizeien?
Jeg setter også godt pris på en originalbil, men alle må ikke være det :-)

Det med å kunne sette tilbake gjøres vel som du sier nesten aldri i praksis, men det har nok noe med alt gnålet som er nå for tiden om at en bil må være orginal for å holde sin verdi.

Personlig liker jeg godt den veien "kravene" går. Enten bilen bygges/ restaureres som en orginalbil, så legges det ofte ned mye timer i å perfeksjonere feks rustsveising slik at det ikke synes at bilen er reparert. Standarden er på mange måter hevet og skal jeg kjøpe en bil kommer nok standarden på utført jobb langt foran orginalitet.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kheiron
Supermedlem
*****
Innlegg: 521
Bosted: Risør-Norge



Vis profil
« Svar #35 på: oktober 26, 2012, 09:04:40 am »

Jeg syntes den fortjener litt cred, den kjører jo sin stil maks. Og det har jeg sansen for, at noen virkelig tar steget fullt ut.  MEN dere ser aldri min boble med et sånt stuk Glad
Jeg har 2" korta forsilling, men har tenkt å bruke dropspindler og skiver, så da blir det nok tilnærma orginalt. Og bak blir det nok orginal højde (kanskje et ørlite hakk ned)

Er i utgangspuntet ikke mot senking, men det er noe med  camberen jeg ikke helt har sansen for.
Tror jeg hadde sett annerledes på det om dekka hadde stått rett, men stadig lav bil. Om dere skjønner, litt som å skamsenke en buss. rette hjul men LAV. Da snakker vi Glad

Ellers så er denne diskusjonen også het her nede i Danmark, hvor en journalist fra Veteranposten ertet på seg en god del av VW folket med sine "friske" uttalelser om senking og denne uskikk Glad
http://vwnettet.dk/topic/184196

Loggført
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #36 på: oktober 26, 2012, 09:31:11 am »

Her er en som kjører sin egen greie, iallefall når det gjelder utgangspunkt. Synes det funka overraskende godt. Hekken kan definitivt diskuteres......Men jeg liker når dekka "slikker" hjulbuene. Godt vi er forskjellige! Glad



« Siste redigering: oktober 26, 2012, 09:33:14 am av StarBugs Geir » Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #37 på: oktober 26, 2012, 09:43:10 am »

En liten høyere antenne og jeg hadde trodd det var en RC bil :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #38 på: oktober 26, 2012, 09:57:10 am »

T-bars...... Ler så jeg griner! Har lest litt rundt historien men greier fortsatt ikke å se hvorfor noen putter noe så "rart" på bilene sine. De er jo verken fugl eller fisk Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #39 på: oktober 26, 2012, 11:21:54 am »


Takgrind...... Ler så jeg griner! Har lest litt rundt historien men greier fortsatt ikke å se hvorfor noen putter noe så "rart" på en "custom"-bil. De er jo lagd for funksjon, ikke looks. Gliser
Loggført

SCREWDRIVER #2
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #40 på: oktober 26, 2012, 12:15:34 pm »

Den er akkurat som jeg har planer om å bygge 68 min. Synes den var fet og så for folk like det eller ikke. Headturner blir det uansett. Om folk snur seg for å se eller for å spy.  Osteaktig
Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #41 på: oktober 26, 2012, 13:23:05 pm »

Senk, bøy, vreng, sveis, bulk, stasj, crome ikke crome, osv...... Gjør det du vil. Det er din bil, dine meninger og så lenge du er fornøyd, bør andre være det på dine vegne.

Har selv blodsenka boble, men den skal heves i vinter. Nå er det prøvd, og det er slitsomt å kjøre...
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #42 på: oktober 26, 2012, 13:30:29 pm »

Her er en som kjører sin egen greie, iallefall når det gjelder utgangspunkt. Synes det funka overraskende godt. Hekken kan definitivt diskuteres......Men jeg liker når dekka "slikker" hjulbuene. Godt vi er forskjellige! Glad


Ja Geir, der har du en gutt som følger "stanceworks" forumet antar jeg....  dvs han følger en hel hærskare med bilentusiaster som vil att felger og dekk skal ligge flush med skjermkanter.... jo færre mm klaring jo bedre er det...
Dette er selvfølgelig vanskelig, da det er flere ting som spiller inn... som dempere felgbredder og dekk..  veldig vanskelig å få rett....
Våre resto gutter er seff like opptatt av dimensjoner... hvor nære innerskjermen kan dekkene være.... kanskje like vanskelig... men du må ha jekk for å bedømme resultatet...
Loggført

Speed is no substitute for direction
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #43 på: oktober 26, 2012, 14:00:33 pm »

Kanskje like greit at jeg har kjøpt vannkoker(e) litt friere til å gjøre som jeg vil..  Blunker
Loggført
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #44 på: oktober 26, 2012, 14:56:46 pm »

Jeg synes forsåvidt senking er pent i mange tilfeller...men alt med måte. "less is more", som vi si.....og det er mange som går alt for langt.

Trenden med kortet forstilling og brutal senking er slett ikke "bærekraftig" etter min mening, og jeg tenker at vi en dag kommer til å humre av biler som denne brazilianeren, på samme måte som vi humrer av triste glassfiberPorscheLookere nå om dagen...

Det er virkelig ikke pent...ei heller kult....og ikke funksjonelt...og ikke trygt....og ikke slitesterkt;



Når man veit hvor fin en splitt kunne vært original eller med mer moderat senk og mer normal forstilling, så blir det som å servere cognac til svin....   Blunker

Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #45 på: oktober 26, 2012, 15:51:08 pm »

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe bilen din, Splitman.. Om ingen føler for å "redde" den!  Gliser Gliser
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #46 på: oktober 26, 2012, 16:19:53 pm »

Kanskje like greit at jeg har kjøpt vannkoker(e) litt friere til å gjøre som jeg vil..  Blunker

Nei, du må bare lære deg å drite i hva andre synes :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #47 på: oktober 26, 2012, 18:00:31 pm »

Kanskje like greit at jeg har kjøpt vannkoker(e) litt friere til å gjøre som jeg vil..  Blunker

Nei, du må bare lære deg å drite i hva andre synes :-)

Har vel stort sett gjort det siden jeg begynte med boble for snart 20 år siden. He he.
Loggført
lunninj
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Horny Island.



Vis profil
« Svar #48 på: oktober 26, 2012, 18:22:58 pm »

bilde ga blod på tann...her skal d senkes, og kappes forstilling i vinter...knalltøfft Gliser
Loggført

66mod t1
66/67mod t1 wbx..solgt...
67mod t1...rotta.
72 "custom" variant solgt
83mod autohomes camper
Horny Island Aircoolers #2
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #49 på: oktober 26, 2012, 18:48:50 pm »


Takgrind...... Ler så jeg griner! Har lest litt rundt historien men greier fortsatt ikke å se hvorfor noen putter noe så "rart" på en "custom"-bil. De er jo lagd for funksjon, ikke looks. Gliser

Spligutt da..... Grinda har en funksjon på en ellers upraktisk bil. Jeg innrømmer lett at bilen min ser best ut uten grind, men hvordan skal jeg få med stort telt på tur eller materialer fra byggevarebutikken? På T-bars?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #50 på: oktober 26, 2012, 18:53:45 pm »


Takgrind...... Ler så jeg griner! Har lest litt rundt historien men greier fortsatt ikke å se hvorfor noen putter noe så "rart" på en "custom"-bil. De er jo lagd for funksjon, ikke looks. Gliser

Spligutt da..... Grinda har en funksjon på en ellers upraktisk bil. Jeg innrømmer lett at bilen min ser best ut uten grind, men hvordan skal jeg få med stort telt på tur eller materialer fra byggevarebutikken? På T-bars?

T-Bars har også en åpenbar funksjon: Etter at man har kjørt på stripa, uten viftereim for å få maks effekt, tauer man bilen tilbake til depoet og fester tauet i.....en T-Bar så klart  Rekker tunge
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 635
Bosted: kodal


Vis profil

« Svar #51 på: oktober 26, 2012, 19:01:22 pm »

aaaa  tow-bar Øyerulling
Loggført
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #52 på: oktober 26, 2012, 20:14:43 pm »

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe bilen din, Splitman.. Om ingen føler for å "redde" den!  Gliser Gliser

Be my guest....! Man gjør hva man vil med sin egen bil - men man må tåle at man kan mene hva man vil om andres bil også...


Jeg tok feks denne;


* Foer.jpg (91.88 KB. 800x600 - vist 841 ganger.)



Og bygde denne;


* VoWo Wiger 01.jpg (50.15 KB. 640x512 - vist 896 ganger.)


...og det er ikke alle som synes det var en god ide.

Loggført

SCREWDRIVER #2
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #53 på: oktober 26, 2012, 20:26:33 pm »

 Osteaktig jeg syns som deg,at det var en god ide, jeg digger den bilen din. Mer enn jeg liker denne splitten her, det er litt overdrevet.  Øyerulling
Loggført
T2man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog


Termos er bra


Vis profil
« Svar #54 på: oktober 26, 2012, 20:28:57 pm »

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe bilen din, Splitman.. Om ingen føler for å "redde" den!  Gliser Gliser

Be my guest....! Man gjør hva man vil med sin egen bil - men man må tåle at man kan mene hva man vil om andres bil også...





En liten kommentar her, eller visdomsord som vi sier: Husk at det er ikke DIN bil, du som har denne bilen bare forvalter den for den stunden du "eier" den Glad
Loggført

Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #55 på: oktober 26, 2012, 21:18:19 pm »


Takgrind...... Ler så jeg griner! Har lest litt rundt historien men greier fortsatt ikke å se hvorfor noen putter noe så "rart" på en "custom"-bil. De er jo lagd for funksjon, ikke looks. Gliser

Spligutt da..... Grinda har en funksjon på en ellers upraktisk bil. Jeg innrømmer lett at bilen min ser best ut uten grind, men hvordan skal jeg få med stort telt på tur eller materialer fra byggevarebutikken? På T-bars?

T-Bars har også en åpenbar funksjon: Etter at man har kjørt på stripa, uten viftereim for å få maks effekt, tauer man bilen tilbake til depoet og fester tauet i.....en T-Bar så klart  Rekker tunge

Fest heller tauet i en støtfanger og det pinlige øyeblikket hvor bilen faktisk må taues (grunnet at motoren ikke er trimmet nok....) vil for en utenforstående oppfattes som litt mer stilfult Glad
« Siste redigering: oktober 27, 2012, 08:13:27 am av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #56 på: oktober 27, 2012, 08:19:02 am »

Det står forøvrig i siste Volksworld at "everyone just loves it" om en ganske lav oval med 8" innkorting og fuchs felger. Da er vi vel ferdig snakket? Alle liker det jo, da betyr det at dere som mener noe annet enten ikke vet bedre eller sier at dere ikke liker det KUN med hensikt å provosere "everyone"?

Hi hi.... Glad
« Siste redigering: oktober 27, 2012, 08:21:04 am av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #57 på: oktober 27, 2012, 08:24:31 am »

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe bilen din, Splitman.. Om ingen føler for å "redde" den!  Gliser Gliser

Be my guest....! Man gjør hva man vil med sin egen bil - men man må tåle at man kan mene hva man vil om andres bil også...


Jeg tok feks denne;

[ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ]




Og bygde denne;

[ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ]

...og det er ikke alle som synes det var en god ide.


Jepp. Du har ødelagt den. Den store bakruta hørte til en del av bilens GAMMLE historie. Nå er bilen blitt en custombastard (delvis uten proposjoner) og et uhelbredelig sår i bilens historie er er desverre et faktum
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« Svar #58 på: oktober 27, 2012, 17:12:43 pm »

Ta dæ ein boille da kis......!!
Loggført

Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 4033
Bosted: Moss


Vis profil

« Svar #59 på: oktober 27, 2012, 17:17:52 pm »


Takgrind...... Ler så jeg griner! Har lest litt rundt historien men greier fortsatt ikke å se hvorfor noen putter noe så "rart" på en "custom"-bil. De er jo lagd for funksjon, ikke looks. Gliser

Spligutt da..... Grinda har en funksjon på en ellers upraktisk bil. Jeg innrømmer lett at bilen min ser best ut uten grind, men hvordan skal jeg få med stort telt på tur eller materialer fra byggevarebutikken? På T-bars?

T-Bars har også en åpenbar funksjon: Etter at man har kjørt på stripa, uten viftereim for å få maks effekt, tauer man bilen tilbake til depoet og fester tauet i.....en T-Bar så klart  Rekker tunge

Evt. så kan man bruke den ene t-bar´en som knagg for vftereima.
Loggført
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!