april 25, 2024, 01:15:58 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: earlybay bremseproblem framme  (Lest 1571 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: mai 23, 2013, 18:20:13 pm »

har eit problem med ein 69modell earlybay. trommlar i alle hjørner. bremsene er gode dei men den drar noko ufyslig til venstre. bak er da greit, når eg drar i håndbrekket trekker den rett fram.

men eg sjønnar meg ikkje heilt på oplegget framme. høgre trommel er justert og akkuratt passlig, venstre er slakka av ein god del. likavel drar den direkte til venstre når eg bremsar og slepper rattet. tenkte derfor at da måtte vera noko som ikkje var med på leiken på venstre sida, tok av trommelen, og alt såg greitt ut men den sveitta litt bremseveska av nederste sylindar. tok derfor å opna begge to, matta ned innvendig, rensa og montert igjen med pasta. stempeltetningane såg meget bra ut. bremsesko og trommel vart rensa og matta ned, monterte alt og lufta og justert men neidå samma problemet!! når eg jekkar opp høgre sida og får nokon til å bremsa, so låser høgre hjul seg dønn. satt på ein latmansarm på eine hjulbolten men har fortsatt ikkje sjangs til å rikka da.

ka i all verden kan vera årsaken til dette her?? kan hovedsylindaren på ein eller an måte ha tatt kveld og regulerar mesteparten av trykket til venstre sida?? trudde desse gjekk på samme krets.. 
tips motas med takk for bilen skal på eu kontroll imorgo:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #1 på: mai 23, 2013, 18:24:55 pm »

Treg eller fastrusta sylinder(e) på høyre side? Olje på bånda?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: mai 23, 2013, 18:32:27 pm »

som sagt, eg hadde opp begge sylindarane på høgre sida, rensa og smurde dei opp, går lika fint no som før. ingen olje på bånda. når bilen står på bukk låser høgre hjul seg dønn ved bremsing, men av ein eller an merksnodig grunn, so gjer den ikkje da i "praksis"

får prøva å legga bånda på endå meir på høgre sida og slakka av mykje meir på venstre
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #3 på: mai 23, 2013, 18:48:52 pm »

å bremseslangene er nye Hæ
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: mai 23, 2013, 19:12:13 pm »

ettersom eg ser på forumet vart mesteparten av bremser skifta i 2011. og slangane ser friske ut.

no har eg lagt på høgre sida sopass at hjulet går rundt med litt makt, og slakka venstre sida endå meir.. kom seg ein del men trekker fortsatt voldsomt til venstre.. skjønna ikkje ein drit Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1969_1300
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Heggedal


Vis profil

« Svar #5 på: mai 23, 2013, 19:17:39 pm »

Hvis du bytter om på slangene og problemet vedvarer så har du i allefall eliminert den mulige årsåken.
« Siste redigering: mai 23, 2013, 19:41:10 pm av 1969_1300 » Loggført

/Joachim
Som donerer grunker den dagen forumet får tapatalk-støtte Glad
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: mai 23, 2013, 19:24:04 pm »

japp men eg har ikkje slangar til denne på lager uansett, so då kan eg lika tilig berre senda den på kontroll imorgo og sjå kva som skjer, og heller testa slangane etterpå, eg har ei bobla som skal på eu imorgo og som må fiksast litt på..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #7 på: mai 23, 2013, 22:12:35 pm »

Jeg hadde akkurat samme problemet på bilen min.. Hverken behagelig eller trygt å kjøre med for å si det slikt!!

Først ble sylindrene på venstre side byttet da det var lekkasje på dem. Dette hjalp ingenting. bytta så på høyre side i tilfelle det var tregheter der. Hjalp heller ikke. Byttet til slutt bremseskoene, problem løst!

Det er akkurat som om bremseskoene ikke har tålt å ha bremseveske på seg, for selv om jeg dynka dem i bremserens da jeg skiftet sylindere så var bremseskoene på venstre side vesentlig mer "bløte" enn de på høyre side.. enda det var nesten et år etter at jeg skiftet sylindrene...
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: mai 23, 2013, 22:18:58 pm »

ja eg og trur meir og meir at da er skoa som er "ute å går.." for dei var litt sveitte dei på høgre sida, men eg matta dei jo ned igjen så dei såg tørre ut men som kjent trekker oljer inn i bremsebelegget.. får ikkje tak i nye sko til imorgo kl 12 uansett men:) eg har eit ess i ermet.. tilføra lit veska på venstre sida vil kanskje utligna forskjellen bedre.

no er da ikkje forskjellig belegg på dei to skoene på desse, men er da ikkje noko sånt med trommelbremser at kven av skoa som tar fyrst påvirker bremsekraften? om da er den fremste eller bakerste skoen altso. eller gjeld ikkje dette når da er lik lengde på belegga?? når eg trør pedalen merkar eg at eine skoen tar før den andre. da er på venstre sida, då eg har slakka dei av, og trulig litt ulikt.

takk for innspel ivertfall!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kenth
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 505
Bosted: horten



Vis profil
« Svar #9 på: mai 28, 2013, 17:10:52 pm »

Har du prøvd å bytte om tromlene ? Det funka på bussen.
Loggført

68 T2 early bay
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #10 på: mai 28, 2013, 17:41:40 pm »


Det er akkurat som om bremseskoene ikke har tålt å ha bremseveske på seg, for selv om jeg dynka dem i bremserens da jeg skiftet sylindere så var bremseskoene på venstre side vesentlig mer "bløte" enn de på høyre side.. enda det var nesten et år etter at jeg skiftet sylindrene...


Bremsesko skal kastes hvis de har vært i kontakt med bremsevæske ller annen olje. De blir aldri bra igjen, da belegget virker som en svamp, tvers imellom. Samme med clutsj. Om du fjerner det på overflaten, pipler det alltid litt ut igjen, spesielt når det blir varmt.

 Eneste måten å få jevne bremser på, er å dynke begge sider...  Øyerulling

Mål også diameteren på tromlene, hvis de er utslitte, kan det også gi rare resultater med bremsene.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!