april 26, 2024, 00:02:31 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Facebook gruppe!  (Lest 2322 ganger)
Leif The Man
Nybegynner
*
Innlegg: 11
Bosted: Vedavågen, Karmøy


Min boble 1967 modell.


Vis profil
« på: juni 04, 2013, 20:59:01 pm »

Heisan!

Nå begynner dette å ta av på denne siden, og som sagt av annen bruker - dette er veldig uoversiktlig. Hvem er egentlig ansvarlig for oppstarten av denne VW Nord Rogaland gruppen?

Jeg tenkte det kunne være positivt å danne en gruppe på Facebook med samme navn, hvor et par personer får ansvar for å være administratorer og godkjenne nye medlemmer... Dermed blir det en lukket gruppe. Men jeg er jo nybegynner og skal ikke gjøre noen triks... Det får andre gjøre. Men kanskje jeg skal starte en "hurra-gruppe" for boblene... Den som lever får se...

Hva sier boblefolket?
« Siste redigering: juni 04, 2013, 22:58:06 pm av Leif The Man » Loggført

Mine VW biler:
VW Caravelle 1998 modell
VW Boble 1967 modell
VW Golf MK1 Cabriolet GTI (Rabbit 1993)
CarlOtto
Medlem
***
Innlegg: 165
Bosted: Haugesund (Rogaland)



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 04, 2013, 21:25:52 pm »

Hei.  Jeg synes det er helt topp å ha det som det er nå. Ser ikke behovet for en FB-gruppe å følge med på i tillegg   Kult

Jeg snakker av erfaring, der jeg er noe "lei" av dobbeltforum fra andre klubber jeg er med i. Det vil si at jeg må følge med både på web-forum og så i tillegg FB-gruppen også, for å få med meg alt som skjer i de klubbene  (HVK og VACN).


Et annet poeng er at ikke alle heller er på FB, (jeg er det ja) så da går vi glipp av de der  Hemmelig   Dette forumet slik det er her på VWNorge.no fungerer nå veldig bra det.