april 26, 2024, 00:02:31 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Facebook gruppe!  (Lest 2322 ganger)
Leif The Man
Nybegynner
*
Innlegg: 11
Bosted: Vedavågen, Karmøy


Min boble 1967 modell.


Vis profil
« på: juni 04, 2013, 20:59:01 pm »

Heisan!

Nå begynner dette å ta av på denne siden, og som sagt av annen bruker - dette er veldig uoversiktlig. Hvem er egentlig ansvarlig for oppstarten av denne VW Nord Rogaland gruppen?

Jeg tenkte det kunne være positivt å danne en gruppe på Facebook med samme navn, hvor et par personer får ansvar for å være administratorer og godkjenne nye medlemmer... Dermed blir det en lukket gruppe. Men jeg er jo nybegynner og skal ikke gjøre noen triks... Det får andre gjøre. Men kanskje jeg skal starte en "hurra-gruppe" for boblene... Den som lever får se...

Hva sier boblefolket?
« Siste redigering: juni 04, 2013, 22:58:06 pm av Leif The Man » Loggført

Mine VW biler:
VW Caravelle 1998 modell
VW Boble 1967 modell
VW Golf MK1 Cabriolet GTI (Rabbit 1993)
CarlOtto
Medlem
***
Innlegg: 165
Bosted: Haugesund (Rogaland)



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 04, 2013, 21:25:52 pm »

Hei.  Jeg synes det er helt topp å ha det som det er nå. Ser ikke behovet for en FB-gruppe å følge med på i tillegg   Kult

Jeg snakker av erfaring, der jeg er noe "lei" av dobbeltforum fra andre klubber jeg er med i. Det vil si at jeg må følge med både på web-forum og så i tillegg FB-gruppen også, for å få med meg alt som skjer i de klubbene  (HVK og VACN).


Et annet poeng er at ikke alle heller er på FB, (jeg er det ja) så da går vi glipp av de der  Hemmelig   Dette forumet slik det er her på VWNorge.no fungerer nå veldig bra det. 

Vi har ikke noe formell ledelse i NRVWK (enda?). Utgangspunktet for denne NRVWK' siden på VWNorge var en gjeng som pratet om dette på SCC i fjor og så tok heldigvis en av de tak i saken og fikset oss en egen gruppe her på VWNorge i samråd med Moderator på VWNorge   Osteaktig   

Jeg skjønner ikke helt hva som er uoversiktlig her. Vi hadde en god VW samling for oss den 18.mars (link, trykk her), og da var vi 16 stykker fra Nord Rogaland samlet. Da fikk vi endelig en oversikt på hvem som er hvem, og hvor vi ulike bor  Glad  Fint hvis du kan skrive sted i din bruker forresten, så det er lettere å vite hvor du også bor +skrive bil i sigaturen.

Et tips:  Hvis du vil få med deg alt av nye innlegg som kommer her i NRVWK på VWNorge så trykk på "VARSLING" når du er på forsiden vår (link her).  Da får du tips på epost straks det blir opprettet et nytt innlegg   Blunker Jeg har en slik varsling her og det funker veldig bra.  (så slipper å gå innom FB for å sjekke om det er noe nytt i "NRVWK" der....og slipper all den reklamen der)
Loggført

'66 Boble
'67 Transporter varebil
'90 Golf 1 cab.
'91 Caravelle TD Syncro
'03 Multivan TDI Syncro Westfalia
X '58 Boble
X '72 Transporter DOKA
X '73 Transporter varebil
X '79 Westfalia camper
X '82 Porsche 911 turbo
X '84 Golf II GTI
X '85 Jetta II 1,6 d..
X '87 Transporter SIKA 1,6TD SYNCRO
X '90 Caravelle 2,1i SYNCRO
X '87 Transporter Doka' Syncro
X '97 Multivan TDI
1303S73
Supermedlem
*****
Innlegg: 735
Bosted: Haugesund NRVWK


1303LS Org. Cab. & Gullhuset


Vis profil
« Svar #2 på: juni 04, 2013, 22:01:04 pm »

Enig med Carl Otto.

Som skrevet, er NRVWK enda i oppstartsfasen.

Hilsen Geir.
Loggført

1973 1303LS Org. Cab
1966 VW panel Gullhuset
1985 VW transporter syncro
pumma
Supermedlem
*****
Innlegg: 589
Bosted: karmøy



Vis profil
« Svar #3 på: juni 04, 2013, 22:30:53 pm »

Som sagt så er vi en gjeng som kom sammen for å diskutere en klubb for oss som digger gammle vw .Det er mange av oss som har vert ,er medlemmer av andre klubber ,men som jeg føler som sikkert mange andre ,er det mye kjekkere å møte vw interesserte og bare det ,jeg kan ikke noe om andre bilmerker og har derfor ingenting å bidra med der ,derfor er jeg for rene bilmerke klubber ,og dette skal vêr moro ,derfor tar vi ikke dette altfor alvorlig ,vi skal kose oss om så klubben bare blir Garasjebesøk klubb 
Loggført
pumma
Supermedlem
*****
Innlegg: 589
Bosted: karmøy



Vis profil
« Svar #4 på: juni 04, 2013, 22:39:25 pm »

 ;)og Facebook book side synes jeg er en ikke god ide. Vi er ikke en lukket gruppe ,skal vêr open for alle nye som er nysgjerrige på oss og og vw verden Glad
Loggført
Leif The Man
Nybegynner
*
Innlegg: 11
Bosted: Vedavågen, Karmøy


Min boble 1967 modell.


Vis profil
« Svar #5 på: juni 04, 2013, 22:49:22 pm »

Supert med klare tilbakemeldinger!

For min egen del har jeg ikke behov for å starte noen facebookside. Men å kjøre boble - det LIIIIIIKER jeg veldig godt. Så får vi se om jeg får med meg et garasjetreff...

Og jeg skal forandre profilen min, slik at dere kan se hvilke biler jeg har og hvor jeg kommer fra.

He, he - dere som er vandt med forumet her, liker det nok bedre enn meg som er fersk. Jeg synes det er ganske så uoversiktelig og gammeldags. Men, men - stikker nok innom en gang innimellom for det.

Så bare til orientering: Jeg starter ingen facebookside.

Loggført

Mine VW biler:
VW Caravelle 1998 modell
VW Boble 1967 modell
VW Golf MK1 Cabriolet GTI (Rabbit 1993)
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!