Syncronaut
Supermedlem
|
|
« på: september 16, 2013, 19:00:50 pm » |
|
Hei,
er det noen i Trøndelag som har en 1600 bussmotor å selge? Jeg kan også være interessert i kun motorblokk. Skal inn i en earlybay...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #1 på: september 25, 2013, 18:39:08 pm » |
|
Noen...?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #2 på: september 30, 2013, 18:59:49 pm » |
|
Ingen...?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #3 på: oktober 09, 2013, 18:58:10 pm » |
|
Fortsatt ikke...?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #4 på: oktober 24, 2013, 18:20:15 pm » |
|
Å kom igjen, da!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
|
|
« Svar #5 på: desember 02, 2013, 22:44:07 pm » |
|
Å kom igjen, da!
Dét skal du ha, gutt... Mens andre liksom "bumper" og "løfter" innleggene sine, er du HELT åpen om at du kort og godt MASER. Men ble det noen motor på deg?
|
|
|
Loggført
|
Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963). Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #6 på: desember 02, 2013, 23:01:56 pm » |
|
Å kom igjen, da!
Dét skal du ha, gutt... Mens andre liksom "bumper" og "løfter" innleggene sine, er du HELT åpen om at du kort og godt MASER. Men ble det noen motor på deg? Hadde jo tenkt å følge opp med flere "å kom igjen da", men nå har jo du på en måte ødelagt opplegget Har ikke fått napp på bussmotor ennå, nei...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
|
|
« Svar #7 på: desember 02, 2013, 23:18:11 pm » |
|
Å kom igjen, da!
Dét skal du ha, gutt... Mens andre liksom "bumper" og "løfter" innleggene sine, er du HELT åpen om at du kort og godt MASER. Men ble det noen motor på deg? Hadde jo tenkt å følge opp med flere "å kom igjen da", men nå har jo du på en måte ødelagt opplegget Har ikke fått napp på bussmotor ennå, nei... Shit... Sorry! Jeg skjønner aldri når jeg bør holde kjeft! Jeg synes det er rart om det ikke finnes en ledig sånn en i nærheten... Noen ligger og ruger på bussmotorer - Sekkerpå'e!
|
|
|
Loggført
|
Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963). Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
|
|
|
Magnus LH
Seniormedlem
|
|
« Svar #8 på: desember 02, 2013, 23:36:48 pm » |
|
Å kom igjen, da!
Dét skal du ha, gutt... Mens andre liksom "bumper" og "løfter" innleggene sine, er du HELT åpen om at du kort og godt MASER. Men ble det noen motor på deg? Hadde jo tenkt å følge opp med flere "å kom igjen da", men nå har jo du på en måte ødelagt opplegget Har ikke fått napp på bussmotor ennå, nei... Shit... Sorry! Jeg skjønner aldri når jeg bør holde kjeft! Jeg synes det er rart om det ikke finnes en ledig sånn en i nærheten... Noen ligger og ruger på bussmotorer - Sekkerpå'e! Altså - Jeg nevnte jo for deg over en øl på SCC at jeg har en buss-blokk liggende med to par tilhørende sylindre/stempel, men du ønsker kanskje å få napp på full pakke? Om det skulle være til noe hjelp kan vi jo bli enige om en høy pris? M.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #9 på: desember 03, 2013, 00:05:07 am » |
|
Å kom igjen, da!
Dét skal du ha, gutt... Mens andre liksom "bumper" og "løfter" innleggene sine, er du HELT åpen om at du kort og godt MASER. Men ble det noen motor på deg? Hadde jo tenkt å følge opp med flere "å kom igjen da", men nå har jo du på en måte ødelagt opplegget Har ikke fått napp på bussmotor ennå, nei... Shit... Sorry! Jeg skjønner aldri når jeg bør holde kjeft! Jeg synes det er rart om det ikke finnes en ledig sånn en i nærheten... Noen ligger og ruger på bussmotorer - Sekkerpå'e! Hehe Noe av problemet er vel at bussmotorene er oppbrukt. Det finnes jo nytt å få kjøpt, men jeg tenkte det kunne være verdt forsøket å prøve her
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem
|
|
« Svar #10 på: desember 03, 2013, 00:08:02 am » |
|
Å kom igjen, da!
Dét skal du ha, gutt... Mens andre liksom "bumper" og "løfter" innleggene sine, er du HELT åpen om at du kort og godt MASER. Men ble det noen motor på deg? Hadde jo tenkt å følge opp med flere "å kom igjen da", men nå har jo du på en måte ødelagt opplegget Har ikke fått napp på bussmotor ennå, nei... Shit... Sorry! Jeg skjønner aldri når jeg bør holde kjeft! Jeg synes det er rart om det ikke finnes en ledig sånn en i nærheten... Noen ligger og ruger på bussmotorer - Sekkerpå'e! Altså - Jeg nevnte jo for deg over en øl på SCC at jeg har en buss-blokk liggende med to par tilhørende sylindre/stempel, men du ønsker kanskje å få napp på full pakke? Om det skulle være til noe hjelp kan vi jo bli enige om en høy pris? M. Altså, hvilken øl var det Takk for sist, forresten! Vi får ta en prat om den blokka da, kompis
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #11 på: desember 05, 2013, 13:32:47 pm » |
|
Har både motorblokk og ferdig motor klar,dog ikke i Trøndelag,men frakt eller forumekspress bør gå an å få til. Send PM hvis du er interessert
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|