ORANGEBUG
Supermedlem
Innlegg: 938
Bosted: buvika
|
|
« på: desember 21, 2013, 18:10:24 pm » |
|
Tjobing godtfolk. Min T3 camper er i ferd med å bli komplett, men er fortsatt usikker på valg av clutchlamell. Begynner og bli ei stund siden jeg har hatt en doning for gatebruk, og jeg ønsker og bruke den myyyye. Synes og huske sinterlamellen hugger en god del? Synspunkter om det, eller vet noen om det finnes en litt mer "kjørevennlig" 228mm lamell?
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
dalhems
Forhandler
Supermedlem
Innlegg: 521
Bosted:
|
|
« Svar #1 på: desember 21, 2013, 21:26:26 pm » |
|
Hei jeg har 4 pucks sinterlamell på lager, men jeg har også standard lamell på lager. Om det er av interesse, så kan den sendes i posten. Hilsen Steinar på Dalhems Norge Tlf. 48 99 15 17 / info@dalhems.no
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
dalhems
Forhandler
Supermedlem
Innlegg: 521
Bosted:
|
|
« Svar #2 på: desember 21, 2013, 21:33:22 pm » |
|
hei . Jeg glemte litt info om disse lamellene. Sinterlamellen tåler store krefter og moment, men den er direkte i låsningen. Det er ikke mulig med særlig sluring. Den er mer typen av og på. Std. typen er mer anvendlig til gatebruk om man ikke har veldig sterk motor.
Hilsen Steinar på Dalhems Norge
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem
Innlegg: 938
Bosted: buvika
|
|
« Svar #3 på: desember 21, 2013, 21:55:19 pm » |
|
Glemte vel og nevne det at vi snakker om 200 turbohkr her.....
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
geir F
Seniormedlem
Innlegg: 397
Bosted: lyngdal
|
|
« Svar #4 på: desember 21, 2013, 22:13:59 pm » |
|
Jeg har kjørt med en 228mm 4 puck med org. Trykkplate på gaten i mange år. Det funger helt supert.
|
|
« Siste redigering: desember 26, 2013, 17:06:23 pm av geir F »
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem
Innlegg: 938
Bosted: buvika
|
|
« Svar #5 på: desember 21, 2013, 22:19:44 pm » |
|
Jeg har kjørt med en 228mm 4 puck med org. Trykkplate på gaten i menge år. Det funger helt supert.
LIKER! Har en 6-pukkers, jeg tenkte å bruke æ da, tong bil træng godt med grep vetth.
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #6 på: desember 21, 2013, 23:26:14 pm » |
|
Må si at hvis man liker en litt agressiv clutch så er det knall å kjøre med. Jeg hadde 200mm 4-puck i bobla og storkoste meg. Når jeg fikk fiksa motorfestene
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1110
Bosted: moss
stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
|
« Svar #7 på: desember 25, 2013, 02:04:37 am » |
|
Kjør med sinter. Har til og med en lastebil på jobben med det (bergingsbil)
|
|
|
Loggført
|
Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
Innlegg: 1848
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
|
|
« Svar #8 på: desember 25, 2013, 22:39:24 pm » |
|
Hvordan går det med svinghjul og trykkplate da, mine ble fort filler. Råere trykkplate og ett litt mindre aggressivt belegg, og hydraulisk clutch, er nok en bedre kombinasjon for kjørbarheten mener nå jeg.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Andersen Racing
Supermedlem
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg
|
|
« Svar #9 på: desember 26, 2013, 14:40:37 pm » |
|
Hei Gjør som Geir F sier det har jeg gjort mange ganger slitter litt mer på svinghjul og trykkplate Zinter og org trykkplate klarer ca 200-230 hk Cip 1 har forsterket trykkplate og Zinter
Mvh Kåre
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem
Innlegg: 938
Bosted: buvika
|
|
« Svar #10 på: desember 26, 2013, 16:24:45 pm » |
|
Hei Gjør som Geir F sier det har jeg gjort mange ganger slitter litt mer på svinghjul og trykkplate Zinter og org trykkplate klarer ca 200-230 hk Cip 1 har forsterket trykkplate og Zinter
Mvh Kåre
Ser at cip1 har to typer sinter også..... ?
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #11 på: desember 26, 2013, 16:53:22 pm » |
|
http://www.pacificcustoms.com/ac141005mw.htmlHer er det også noen. Man får disse billigere andre steder har jeg sett.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem
Innlegg: 2440
Bosted: oslo
|
|
« Svar #12 på: desember 26, 2013, 16:55:25 pm » |
|
Hei Gjør som Geir F sier det har jeg gjort mange ganger slitter litt mer på svinghjul og trykkplate Zinter og org trykkplate klarer ca 200-230 hk Cip 1 har forsterket trykkplate og Zinter
Mvh Kåre
Ser at cip1 har to typer sinter også..... ? Hva sitter i Losen Kåre,,det funker iaf. bra til begge deler
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|