april 19, 2024, 08:49:50 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Rulla med bengalakk..  (Lest 14136 ganger)
rofferen
Supermedlem
*****
Innlegg: 820
Bosted:



Vis profil
« Svar #60 på: januar 16, 2014, 16:58:54 pm »

lettere og pusse sparkel og når skjermene er av..blir sikkert en knall jobb.morro att du tar vare på bilen og pusser han opp..minker på de gamle boblene
Loggført
lassie
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Nesodden, Akershus


Vis profil

« Svar #61 på: januar 16, 2014, 18:50:19 pm »

Takk for det, er mitt første oppussing prosjekt så prøver og få med meg alle tips og råd Glad Forresten, er det for lite med en kompressor som leverer 205L/min til lakkering? Har ikke noe imot å vente på litt luft.
Loggført
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #62 på: januar 16, 2014, 19:43:11 pm »

Du kan ikke vente på luft når du skal lakkere. Da vil ikke lakken flyte sammen😉
Den er for liten. Utfra tall på sprøyter er den stor nok, men lakkering bruker faktisk ganske mye luft. Husk du sprøyter fort 5-10 minutter konstant.

Mvh Marius
Loggført

Mvh

Marius
lassie
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Nesodden, Akershus


Vis profil

« Svar #63 på: januar 16, 2014, 23:55:12 pm »

Faen Rekker tunge hehe okei, er det noen mulighet for og koble flere kompressorer sammen i tilfelle jeg får lånt meg en?
Loggført
lassie
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Nesodden, Akershus


Vis profil

« Svar #64 på: januar 17, 2014, 18:18:48 pm »

Har fått en kompressor til, donert av jobben faktisk, men denne er bare på 150 L/min, men til sammen blir det litt over 350 l/min og 60L tank ca, dette burde vel holde? Glad kobler de sammen med t-stykke før de kobles opp til 30m slangen.
Loggført
lassie
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Nesodden, Akershus


Vis profil

« Svar #65 på: januar 21, 2014, 16:05:48 pm »

Test rulla på deler av taket med 2K polyuretanlakk, jotun sin yachting topgloss. Grunna ikke, bare rulla på rett oppå den gamle bengaen som ikke var pussa bort, for å se hvordan reaksjonen blir så jeg vet hva jeg skal se etter, MEN ingen ting har skjedd hehe, noen som vet hvorfor? Glad Lakken ligger ikke pent fordi jeg bare pussa med ei fille og litt tynner før jeg la på og det var ujevn bakgrunn, men den er helt glatt og ingen tegn til koking.
Loggført
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!