mars 29, 2024, 01:17:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Trøndertreff 2014  (Lest 14715 ganger)
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« på: januar 27, 2014, 19:56:10 pm »

Når og hvor avholdes treffet i år? Og hva skjer på treffet
Vi som liker treff med overnatting og grilling håper på dette i år.
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #1 på: januar 28, 2014, 09:49:11 am »

Ingen som vil ha treff?HæHæ Gliser
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
lunninj
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Horny Island.



Vis profil
« Svar #2 på: januar 28, 2014, 16:22:45 pm »

 
Når og hvor avholdes treffet i år? Og hva skjer på treffet
Vi som liker treff med overnatting og grilling håper på dette i år.
x2 Glad
Loggført

66mod t1
66/67mod t1 wbx..solgt...
67mod t1...rotta.
72 "custom" variant solgt
83mod autohomes camper
Horny Island Aircoolers #2
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #3 på: januar 28, 2014, 17:26:51 pm »

Kom på møte ikveld og legg frem forslag Blunker
Loggført

Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #4 på: januar 28, 2014, 22:31:21 pm »

Ble det noe forslag til treff på møtet i kveld?Hæ Gliser
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #5 på: januar 28, 2014, 22:58:31 pm »

Som vanlig blir det treff den første helgen i juni.  Glad

Siden 1. juni er på en søndag, blir treffet dermed i år på lørdag den 31. mai

Om det blir et ønske fra gjester og publikum om et treff med overnatting, skal vi absolutt legge til rette for det. Men da må de som ønsker å komme langveis fra og tilbringe helgen sammen med oss, si fra I GOD TID.  Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #6 på: januar 29, 2014, 09:23:13 am »

Okei. Blir det overnattings treff så kommer jeg.
Noen flere?HæHæ Gliser
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #7 på: januar 30, 2014, 07:41:01 am »

Ingen?HæHæHæ? Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #8 på: januar 30, 2014, 08:54:03 am »

Ingen?HæHæHæ? Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling
Du må gi gutan litt mer tid!!!!
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
lunninj
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Horny Island.



Vis profil
« Svar #9 på: januar 30, 2014, 09:41:23 am »

Ta treffet litt utenom trondheimsregionen, så kanskje byfolket bli me på ei overnatting å... Hæ Glad
Loggført

66mod t1
66/67mod t1 wbx..solgt...
67mod t1...rotta.
72 "custom" variant solgt
83mod autohomes camper
Horny Island Aircoolers #2
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #10 på: januar 30, 2014, 09:50:09 am »

Ta treffet litt utenom trondheimsregionen, så kanskje byfolket bli me på ei overnatting å... Hæ Glad

GOD TANKE DET.
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
lunninj
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Horny Island.



Vis profil
« Svar #11 på: januar 30, 2014, 10:05:03 am »

Kjem vel flere utabygdes å da...itj så mang som vil kjør langt for 4tima,for så å vende snuten hjem igjen...
Loggført

66mod t1
66/67mod t1 wbx..solgt...
67mod t1...rotta.
72 "custom" variant solgt
83mod autohomes camper
Horny Island Aircoolers #2
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #12 på: januar 30, 2014, 10:37:18 am »

Vi kan fastslå med en gang at akkurat Trøndertræff også i år blir på Skansen.  Glad Men grilling og overnatting etterpå er det forsåvidt ingen ting i veien for, det er flere muligheter for det. Jeg vil minne om at det var mulig å overnatte også i fjor, men ingen benyttet seg av det.  Blunker

Og husk gutter: Det er INGEN TING i veien for å arrangere flere treff, både med og uten overnatting. Midt-Norge florerer ikke akkurat av VW-arrangementer...

Men det blir Trøndertræff, og det blir BRA!!  Gliser
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #13 på: januar 30, 2014, 18:35:20 pm »

Viss det blir like bra træff som i fjor så kommer vi ikke.
Dårligere træff har jeg ikke vært på. Lær litt av andre træffarrangører og hør litt med de som ønsker å komme.
I fjor skjedde det ingenting. Eneste som var bra var kaffen som vi hadde med oss og spanderte på andre træff deltakere.
Men dette er min mening da.
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
ALIEN
Supermedlem
*****
Innlegg: 749
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #14 på: januar 30, 2014, 19:31:15 pm »

Viss det blir like bra træff som i fjor så kommer vi ikke.
Dårligere træff har jeg ikke vært på. Lær litt av andre træffarrangører og hør litt med de som ønsker å komme.
I fjor skjedde det ingenting. Eneste som var bra var kaffen som vi hadde med oss og spanderte på andre træff deltakere.
Men dette er min mening da.

En ting er sikkert, det er at hvis du fortsetter sånn er det ingen som gidder å arrangere noe....
Klaging og sutter er det værste som finnes, i hvertfall når ting arrangeres på tross av at "ildsjelene" egentlig er drittlei.....

Anders
Loggført

SCREWDRIVERS  #3

www.screwdriversnorway.blogspot.com

hvor er hobbysjela til folket blitt av??  mi er til salgs, gi bud!!!
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #15 på: januar 30, 2014, 20:41:34 pm »

Viss det blir like bra træff som i fjor så kommer vi ikke.
Dårligere træff har jeg ikke vært på. Lær litt av andre træffarrangører og hør litt med de som ønsker å komme.
I fjor skjedde det ingenting. Eneste som var bra var kaffen som vi hadde med oss og spanderte på andre træff deltakere.
Men dette er min mening da.

En ting er sikkert, det er at hvis du fortsetter sånn er det ingen som gidder å arrangere noe....
Klaging og sutter er det værste som finnes, i hvertfall når ting arrangeres på tross av at "ildsjelene" egentlig er drittlei.....

Anders

Du har nok rett i at ildsjelene er borte. Det vises på treffene. men det er bra å få med den yngre garde.
Men det må gå ann å gjøre litt mere ut av det. Det må da være noen som har andre forslag enn Skansen.
Et overnattingstreff ville fått opp stemningen for å kjøre seg en tur for oss som bor litt utenfor Trondheim sentrum.
Det finnes mange fine plasser i trøndelag. Hvorfor ikke legge treffet til Nord Trøndelag i år. Kansje et sammarbeid med en annen klubb.
Kan folk fra Trondheim kjøre nordover i fylket eller blir det for langt?
Har ikke tenkt å suttre og klage, men mener alle meninger om treffet må fram. Har vært artig med slike treff som var på midten av 90- tallet.
Da var det folksomt og mye som skjedde. F.eks at du måtte hoppe på sjøen Anders. Sånne ting blir husket som gode minner fra mine år som Vw entusiuast
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Toolmann
Medlem
***
Innlegg: 152
Bosted:


Type-3 Garasjen


Vis profil
« Svar #16 på: januar 30, 2014, 21:44:39 pm »

Ska dåkk ha nå treff Freddy??  Æ og flere har trua på en tur nordover   Glad
Loggført

1965 1600 TL, Fastback
1970 Boble 1300, Cal-look
1966 Boble 1300, Drag-race
1969 Boble 1300, Bruksbil
1974 1303S BIG, Bruksbil
1974 Boble 1303, German-Look (Prosjekt)
lunninj
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Horny Island.



Vis profil
« Svar #17 på: januar 30, 2014, 22:14:31 pm »

Ska dåkk ha nå treff Freddy??  Æ og flere har trua på en tur nordover   Glad
jau... Glad bobla mi går land å strand Blunker
Loggført

66mod t1
66/67mod t1 wbx..solgt...
67mod t1...rotta.
72 "custom" variant solgt
83mod autohomes camper
Horny Island Aircoolers #2
fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #18 på: januar 31, 2014, 02:30:41 am »

Jaggu bra du ordner et treff oppi Nord trændelag Freddy!!.. Er jeg hjemme så tar jeg bussen og kommer en tur æ-- Ordne en pokal du og et bål til kvelden så jeg kan grille meg noen pølser.. Trenger jo ikke mere for å ha det gæy
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted:



Vis profil
« Svar #19 på: januar 31, 2014, 08:28:17 am »

Vi var på treff i Østersund i fjor. Der snakket jeg med flere som ikke var klar over at det var treff i Trondheim. Kan være en ide og sende en innbydelse til klubben ACE JÄMTLAND for å bevare vårt gode vennskap med våre kjære naboer. I tillegg har det vært fint om man drar i gang litt kiosk salg igjen, gode gamle BBB  Øyerulling Gliser Gliser.
Loggført
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #20 på: januar 31, 2014, 09:50:21 am »

Vi var på treff i Østersund i fjor. Der snakket jeg med flere som ikke var klar over at det var treff i Trondheim. Kan være en ide og sende en innbydelse til klubben ACE JÄMTLAND for å bevare vårt gode vennskap med våre kjære naboer. I tillegg har det vært fint om man drar i gang litt kiosk salg igjen, gode gamle BBB  Øyerulling Gliser Gliser.

Treffet i Østersund var bra. De hadde lagt ned litt arbeid så det var aktiviteter for store og små.
Men man må faktisk gidde å kjøre på treff. Bruk bilene. Var ikke mange fra trondheim der. Selv om man ikke har Vw klar så har man annen bil som går.
Dra for å representere klubben og knytte kontakter. Helt enig med BBB at kiosk salg skulle vært skikkelig på plass.
Om det koster 50 kr pr bil å kjøre inn gjør ingenting. Viss dette kan gjøre til at treffet får flere kroner til å forbedre seg med.
Amcar klubben på verdal arrangerer early summer meet der alle er velkommen. Det er et fint treff.
En hel helg med grilling, rebusløp og bilutstilling.  Går kansje  ann å sammarbeide litt med amcar klubben.
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #21 på: januar 31, 2014, 17:38:47 pm »

Kanskje problemet ligger i det at det er kun en 4-5 stykker som virkelig står på å jobber for å få til TT? Jeg syntes det var veldig trivelig på Storsand og det funka fjell å ha teltet og grillen i gang hele kvelden og natta. Klubben hadde vel 10 (?) hytter tilgjengelige men svært få ble brukt og det ble færre med årene. I en periode var det vel fort 30 folk på møtene også, nå er det 7-8 kanskje. Greia er vel den at ting ikke skjer av seg selv. Vil man ha ting som skjer så må man delta og være engasjert. Sitter man hjemme og venter på at alt skal bli til av seg selv så blir man skuffet.
Så oppfordringen blir vel sånn: KOM IGJEN FOLKENS!! MØT OPP OG LAG LIV!! Blunker
Loggført

Toolmann
Medlem
***
Innlegg: 152
Bosted:


Type-3 Garasjen


Vis profil
« Svar #22 på: januar 31, 2014, 20:06:35 pm »

Treffet i Østersund. Var det på en og samme plassen? slik at man kunne campe, sprette en øl og være i ro på en plass eller??
Loggført

1965 1600 TL, Fastback
1970 Boble 1300, Cal-look
1966 Boble 1300, Drag-race
1969 Boble 1300, Bruksbil
1974 1303S BIG, Bruksbil
1974 Boble 1303, German-Look (Prosjekt)
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted:



Vis profil
« Svar #23 på: januar 31, 2014, 21:34:48 pm »

Treffet i Østersund. Var det på en og samme plassen? slik at man kunne campe, sprette en øl og være i ro på en plass eller??

Ja alt foregikk litt utom selve sentrum på et lite samfunnshus, hvor det var mulighet for å campe utenfor. Va et supert opplegg for store og små, blant annet konkuranse om å kaste topplokk lengst Gliser Var over 60 biler og mye skitprat med grilling og morro på kvelden Glad
Loggført
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #24 på: januar 31, 2014, 21:49:45 pm »

Du Freddy som sie folk ikke årne nå særlig treff kan ikke du for pokker i huleste helvete årn århundrets treff da så oss fæ sjå om du klare d ??  :-)

Pittn
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted:



Vis profil
« Svar #25 på: januar 31, 2014, 21:52:38 pm »

Kanskje problemet ligger i det at det er kun en 4-5 stykker som virkelig står på å jobber for å få til TT? Jeg syntes det var veldig trivelig på Storsand og det funka fjell å ha teltet og grillen i gang hele kvelden og natta. Klubben hadde vel 10 (?) hytter tilgjengelige men svært få ble brukt og det ble færre med årene. I en periode var det vel fort 30 folk på møtene også, nå er det 7-8 kanskje. Greia er vel den at ting ikke skjer av seg selv. Vil man ha ting som skjer så må man delta og være engasjert. Sitter man hjemme og venter på at alt skal bli til av seg selv så blir man skuffet.
Så oppfordringen blir vel sånn: KOM IGJEN FOLKENS!! MØT OPP OG LAG LIV!! Blunker

Ikke alle har anledning til å møte på Klett siste tirsdagen hver mnd.
Men vil gjerne være med å hjelpe til!
Hadde kanskje vært lurt med et møteref fra møtene og spørsmål om oppgaver som må gjøres og intresenter for dette Glad
Loggført
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #26 på: januar 31, 2014, 22:01:10 pm »

Treffet i Østersund. Var det på en og samme plassen? slik at man kunne campe, sprette en øl og være i ro på en plass eller??

Ja alt foregikk litt utom selve sentrum på et lite samfunnshus, hvor det var mulighet for å campe utenfor. Va et supert opplegg for store og små, blant annet konkuranse om å kaste topplokk lengst Gliser Var over 60 biler og mye skitprat med grilling og morro på kvelden Glad

Høres jo egentlig ut som at det er omtrent i samme gate som treffet på storsand. Når det gjelder aktiviteter så bør du jo være mulig å arrangere noe ala topplokk kasting for oss også så lenge en har nok folk til å styre med det.
Loggført

Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #27 på: januar 31, 2014, 22:12:41 pm »

Kanskje problemet ligger i det at det er kun en 4-5 stykker som virkelig står på å jobber for å få til TT? Jeg syntes det var veldig trivelig på Storsand og det funka fjell å ha teltet og grillen i gang hele kvelden og natta. Klubben hadde vel 10 (?) hytter tilgjengelige men svært få ble brukt og det ble færre med årene. I en periode var det vel fort 30 folk på møtene også, nå er det 7-8 kanskje. Greia er vel den at ting ikke skjer av seg selv. Vil man ha ting som skjer så må man delta og være engasjert. Sitter man hjemme og venter på at alt skal bli til av seg selv så blir man skuffet.
Så oppfordringen blir vel sånn: KOM IGJEN FOLKENS!! MØT OPP OG LAG LIV!! Blunker

Ikke alle har anledning til å møte på Klett siste tirsdagen hver mnd.
Men vil gjerne være med å hjelpe til!
Hadde kanskje vært lurt med et møteref fra møtene og spørsmål om oppgaver som må gjøres og intresenter for dette Glad

Nei alle har jo ikke anledning til å komme på møte og da er jo aktivitet på forumet en flott erstatning. Da må en jo gjerne komme med ideer og innspill og gjerne stille seg villig til å være med å fikse. Møterefferat hadde jo vært noe (iallefall for de 10-15 minuttene som faktisk omhandler klubbting) men så var det vel det å klare å huske hva som ble sagt og hvem som sa det og hvorfor vi mente som vi gjorde...eller noe slikt.
Men uansett så kommer ingenting av seg selv, så det er bare å kjøre på med forslag og iver for å være med.
Skulle man kanskje dratt det ut til en todagers event med arrangement på søndag også?
Kunne tenkt meg å ha bakkeløp jeg men mangler bakke.
Loggført

Gammel-Erik
Seniormedlem
****
Innlegg: 370
Bosted: Trondheim


Som vist på TV


Vis profil
« Svar #28 på: januar 31, 2014, 23:13:09 pm »

(...) det er bare å kjøre på med forslag og iver for å være med.
Det vi trenger er iver for å være med å arrangere, mer enn forslag til hva som skal skje.
Det blir ikke noe rebusløp uten at noen lager rebusen, tegner opp kart og eventuelt sitter på postene.
Penger har vi, men det hjelper ikke hvis ingen vil bruke dem.
Loggført

Besøk Trondheim Volkswagenklubb på http://www.tvwk.no
Toolmann
Medlem
***
Innlegg: 152
Bosted:


Type-3 Garasjen


Vis profil
« Svar #29 på: februar 01, 2014, 00:09:41 am »

Personlig tru æ vi må ha treff/camp/party på en og samma plassen. Det bli for bakvendt å "kjør i mellom" ulike plassa.
Ska vi få folk te å kom på treffan våre, så må vi kjør samma løpet som feks VolksWest-gutta på Sunndalsøra:  campingplass/egna område, felles telt der man e sosial, innleid grillsjef, god drikke og høy stemning, samt overnatting på plassen. Personlig stortrives æ neppå Sunndalsøra på træffan dæmmers, itjnå stress, bare fryd og gammen, fliring og god stemning.
Ett "problem" æ har merka mæ i klubben e att folk ska HEM, sånn energi tru æ tilreisende merke sæ, å da bli det itj nå fart. Å hem sitt vi da jaggu resten av året.
Som sagt min mening!
Loggført

1965 1600 TL, Fastback
1970 Boble 1300, Cal-look
1966 Boble 1300, Drag-race
1969 Boble 1300, Bruksbil
1974 1303S BIG, Bruksbil
1974 Boble 1303, German-Look (Prosjekt)
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!