Hei igjen!
Nå går det unna her.
Fikk montert karosseriet på understellet igjen (helt aleine) og boltet det sammen.
Montert lade reel under baksetet og modifisert ledningsnettet til dette.
Min bil har Orginalt releet på dynamoen, men syntes det er finere å ha det inni bilen som på senere modeller.
Montert alt av kjøleblekk og dynamo.
Bandasjert grenrøret, montert forgassere, bensinslanger, og alt dill dal.
Koblet brytere til bensinpumpe og linelock.
Montert 3 av 4 skjermer inkludert pakninger.
Montert "traction bar" og mekket brakett til oljefilter holderen.
Div her og der.....
mer smått...
Koblet lys bak.
Nå gjenstår kun en T-bar bak og nye slanger til oljekjøleren.
Typisk nok etter montering av oljekjøleren så kjørte jeg bilen for egen maskin ut av låven for første gang og det lekker som en sil
fra den ene slangen til kjøleren.
Gummien må ha blitt morken etter mange år ikke i bruk og da ble siste bøy og tøy for mye, slik att slangen sprakk.
Meeeen! mye heller en lekkasje nå enn å kjøre motoren tom for olje langs veien!
Blir å skifte begge slangene.... Eneste skikkelig sure her er att det blir en del demontering for å gjøre denne jobben...
Håper det lar seg greit gjøre uten å ta av viftehuset!!!
Ble ganske så ryddig og greit i motorrommet!

20250607_174032.jpg (61.77 KB. 800x600 - vist 112 ganger.)
Litt lys i hekken!

20250608_003753.jpg (82.08 KB. 800x600 - vist 99 ganger.)