april 20, 2024, 16:58:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: STJÅLET OVAL BUNNPLATE  (Lest 3166 ganger)
rusthaug
Medlem
***
Innlegg: 201
Bosted: oslo



Vis profil
« på: september 26, 2015, 13:15:50 pm »

Var en tur på "hytta" i nittedalen nå, og der har det vært tyver på ferde.. Sto en oval plate ute der, mener det er 53modell, har nummeret ett sted. Ble irritert når jeg så den er borte, men de har også vært inne i bua, de har skrudd av lister rundt døra og forsynt seg med gamle ford og harley greier, så dette er tydligvis noen i gammelbil/motorsykkel miljøet. Har ikke helt oversikt over alt som er borte enda, de hadde vårt greie nok til å skru på listene igjen, og jeg hadde ikke med nøkler eller verktøy, men skal opp der nå å prøve få oversikt, og sikre bedre. Jeg ville bli veldig glad for tips i denne saken, da det er uforståelig for meg at folk stjeler fra hverandre i dette hobbymiljøet. Eventuelt kan jeg la være å følge opp dette hvis den eller de som har gjort det bringer tingene tilbake igjen. Hvis noen får tilbud om en ovalplate som er ganske bra for rust, hvor gjengene til forstillingsfeste er røket, hadde det vært veldig greit med tips om dette.

mvh Rusthaug
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #1 på: september 28, 2015, 06:46:45 am »

KVALMT! Håper det løser seg!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Sveinf
Seniormedlem
****
Innlegg: 400
Bosted: Drammen


Vis profil

« Svar #2 på: september 28, 2015, 07:56:05 am »

LAVMÅL, dette! F..n!  Sint
Oppfordrer alle til å si ifra om vi ser mistenkelige annonser eller lignende.
Loggført
rusthaug
Medlem
***
Innlegg: 201
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 01, 2015, 12:49:30 pm »

Har fått et par tips nå, men delene har vist blitt solgt via Facebook ser det ut til... Er i USA selv nå, hjemme neste uke, men ber om at de som har kjøpt deler de mistenker kan være stjålet ikke gjør noe med de før jeg er hjemme igjen, takk   Glad
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #4 på: oktober 01, 2015, 20:07:31 pm »

Nå må jeg ærlig inrømme at jeg ikke helt vet hvordan det er med karosserinummer på så gammel bunnplate som det er snakk om her, men er ikke det litt dumt å stjele en bunnplate med et rammenummer på som blir meldt stjålet? Får jo ikke brukt den bunnplata da...  Hæ
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
roarrag57
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: dokka



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 01, 2015, 21:32:11 pm »

Så lenge den er registrert på deg rusthaug,
 og blir meldt stjålet så er den jo ikke verdt stort for vedkommende.
Får håpe den kommer tilrette.
Loggført

bumblebee
rusthaug
Medlem
***
Innlegg: 201
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #6 på: oktober 07, 2015, 18:14:13 pm »

Hjemme igjen fra USA nå, så på tide å prøve å nøste opp dette. Har noen tips som skal følges opp, men mangler tips om noen av ford delene som ble borte, er en covl til t ford som jeg veldig gjerne skulle hatt tilbake.. Noen som vet noe mer??
Loggført
rusthaug
Medlem
***
Innlegg: 201
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #7 på: oktober 14, 2015, 08:15:53 am »

Fått igjen en del av  delene nå, noe er fortsatt ute i den store verden ett sted. Det var ikke mye vw deler, stort sett bunnplate og en annen stor "dings". Dette er kjøpt i god tro av noen som har vært greie og tipset meg med en gang de fant ut at dette var stjålet, stor takk for det Glad
Blant det andre som ble borte er endel ford deler, 20-30 talls motorer, gearkasser osv, samt noe Harley deler og Honda cb 500 deler. Ønsker særlig tips om noen har blitt tilbudt cb 500 deler i Oslo området i senere tid..

Mvh Rusthaug
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!