mars 28, 2024, 11:13:34 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1600 injection  (Lest 1869 ganger)
P-stop
Supermedlem
*****
Innlegg: 907
Bosted: Vinterbro


Ulf


Vis profil
« på: oktober 07, 2016, 15:55:05 pm »

Etter ca. 99 timer med feilsøking, måling og suging går bilen greit når den er varm.
Går overhodet ikke når kald. Ved videre feilsøking fant jeg at bensintrykkregulatoren  ikke var koblet til vakuum. Fant heller ikke noe vakuumslange liggende å slenge. Fryd å gammen forsøkte jeg å finne ett uttak på spjeldhus som var oversett og kunne gi svar i form av falskluft. Neida der var alle tre brukt og jeg klarte ikke å finne nr. 4. Så da skal denne tydeligvis kobles sammen med en av de tre andre.
Spørsmålet blir da hvilken. Sitter 2 uttak i halsen og ett under spjeld. Finner masse skjemaer på el og ohm og trykk. Men ingen oversikt over vakuumslanger. Ville vært greit å få på denne slangen der den skal så er en ting til i orden i hvert fall.
Loggført

Stolt medlem av highroofers.
Pensjonisten
Medlem
***
Innlegg: 214
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: oktober 07, 2016, 16:57:42 pm »

Det var da voldsomt!! Nå er jeg mer interessert i timeprisen din??!! Ikke gi deg.
Loggført
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 07, 2016, 18:45:13 pm »

Hvis det er som på wasserboxer så skal bensintrykkregulatoren ha vacuum fra manifolden under spjeldet.
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 07, 2016, 20:55:43 pm »

Det var da voldsomt!! Nå er jeg mer interessert i timeprisen din??!! Ikke gi deg.
750 kr timen. Settes rett in på LP konto.

Ikke sant P-Stop
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Pensjonisten
Medlem
***
Innlegg: 214
Bosted:


Vis profil

« Svar #4 på: oktober 07, 2016, 23:34:23 pm »

Her rotter de seg sammen.
Da tror jeg han bare kan beholde den Øyerulling Det skulle bli kr 74250,- og han er ikke ferdig enda!!
Loggført
P-stop
Supermedlem
*****
Innlegg: 907
Bosted: Vinterbro


Ulf


Vis profil
« Svar #5 på: oktober 08, 2016, 12:03:33 pm »

Slapp av vi innrømmer ca. 10 % pensjonistrabatt. Gliser
Loggført

Stolt medlem av highroofers.
P-stop
Supermedlem
*****
Innlegg: 907
Bosted: Vinterbro


Ulf


Vis profil
« Svar #6 på: oktober 08, 2016, 12:11:15 pm »

Hvis det er som på wasserboxer så skal bensintrykkregulatoren ha vacuum fra manifolden under spjeldet.
Takk for svar. Da får jeg koble en y der å fortsette å søke.
Har funnet en liten lekkasje også på retard siden av vakuumklokke på fordeler. Holder ikke vakuum.
Føler allikevel at det ikke er nok til å forklare total håpløs gange ved kald motor.
Men vi får se 100 småfeil blir jo litt til sammen det og. Hæ
Loggført

Stolt medlem av highroofers.
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #7 på: oktober 11, 2016, 15:53:42 pm »

sjekk denne http://www.realtechsupport.org/UB/I2C/VW_L-Jetronic_Fuel_Injection_Workshop_Manual.pdf
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!