mai 02, 2024, 11:01:50 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC - med unger  (Lest 2939 ganger)
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« på: august 15, 2008, 21:13:29 pm »

Hei
Lurer på å ta med gutta på tur, 8 og 4 år gamle. Er det noe aktiviteter for ungene her oppe? Vet jeg har lest noe om det et sted her, men finner det ikke igjen.

Henning
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
surfer56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand


+4792817564


Vis profil
« Svar #1 på: august 16, 2008, 07:44:25 am »

Klippa ut av sida :

"There´s NO reason to leave your kids at home when taking off for SCC. We now present for the first time The Junior Lounge! This will be an activity center with exciting games and  even an electric car race! When the kids are done racing they can go to the chill out area and kick back making a drawing or maybe catch a movie. So bring the family and be ready for an action-packed weekend @ Gardermoen Raceway. Oh, and remember children under the age of 12 enters for FREE the whole weekend!

EVERYONE is welcome to the SCC!"
Loggført

SilverPig
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker


Joik har større kraft enn krutt!


Vis profil
« Svar #2 på: august 19, 2008, 10:14:15 am »

Gi unga SCC før idretten tar'em! Jeg stiller med blodfersk junior på neste års treff! Glad
Loggført
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #3 på: august 19, 2008, 10:21:28 am »

Hadde med guttungen på 2 og dattera på 4 søndag under SCC. Dette var første gang på "biltreff" for dem og jeg var skeptisk til støynivået (naturlig nok). De storkoste seg med dragrace, i depotet og med krigsbilene. Han på 2 snakker fortsatt om hjulløftet til Webb før han legger seg om kvelden, og dattera på 4 lurte på hvorfor ikke hun kunne sitte på og kjøre fort med den grønne bilen (Tekken)... "Pappa hvorfor kan ikke du kjøre også, du har jo boblebil?" Så nå ligger presset der... Unger og SCC passet godt sammen  Glad
Loggført
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #4 på: august 19, 2008, 10:35:41 am »

Gi unga SCC før idretten tar'em! Jeg stiller med blodfersk junior på neste års treff! Glad

Men hold SE&HØR unna da (til en forandring)... vi skal ikke ha noen skandaleoppslag fra SCC!
Loggført

SCREWDRIVER #2
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #5 på: august 19, 2008, 10:49:15 am »

Funka fint med SCC og unger. Var der på lørdagen fra 11-20 ---NULL problem:-) Eldstemann på 8 vil være med neste år også,vi får se da Kult Vet ikke om han på 4 syns drag var det råeste, men det var så mye annet å se på hehe.
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
SilverPig
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker


Joik har større kraft enn krutt!


Vis profil
« Svar #6 på: august 19, 2008, 11:10:09 am »

Gi unga SCC før idretten tar'em! Jeg stiller med blodfersk junior på neste års treff! Glad

Men hold SE&HØR unna da (til en forandring)... vi skal ikke ha noen skandaleoppslag fra SCC!

He-he...det er hverken meg eller SCC de er så keene på å skrive om vettu, så de holder seg nok hjemme skal du se. Blunker
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7128
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #7 på: august 19, 2008, 11:48:52 am »

Funka fint med SCC og unger. Var der på lørdagen fra 11-20 ---NULL problem:-) Eldstemann på 8 vil være med neste år også,vi får se da Kult Vet ikke om han på 4 syns drag var det råeste, men det var så mye annet å se på hehe.

Jeg endte også opp med å ha med de to eldste til SCC, og det gikk fint Glad Kanskje med unntak av et T2 speil jeg måtte erstatte i en av salgsbodene pga litt lange fingre, men ellers så er begge innstilte på å være med nesteår, og da skal pappa kjøre ræserbil Glad

Vi kom på lørdag formiddag og dro søndag ettermiddag. Ingen masing om å dra hjem, noe som er et signal om at de hadde det fint
Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #8 på: august 19, 2008, 21:14:54 pm »

Guttungen på 2 synes alt var gøy helt til pappa skulle kjøre.. Da var det bare "Paaaappaaaaaaaa...." etterfulgt av et stort vræl. Var nok ett eller annet han koblet som farlig. Deretter ble det aldri gøy igjen...
Vel alt er glemt nå. Og han drar ikke i barnehagen før vi har fått kikket gjennom noen bobledrag fra SCC.

Bare vi ikke har skremt han til å leke med Barbie nå...
Loggført

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #9 på: september 06, 2008, 07:46:35 am »

Guttungen på 2 synes alt var gøy helt til pappa skulle kjøre.. Da var det bare "Paaaappaaaaaaaa...." etterfulgt av et stort vræl. Var nok ett eller annet han koblet som farlig.

Sikker på at det ikke bare var at han ville sitte på....?  Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Gilbert
Seniormedlem
****
Innlegg: 264
Bosted: Jessheim/Maura



Vis profil
« Svar #10 på: september 11, 2008, 21:17:58 pm »

Guttungen på 2 synes alt var gøy helt til pappa skulle kjøre.. Da var det bare "Paaaappaaaaaaaa...." etterfulgt av et stort vræl. Var nok ett eller annet han koblet som farlig. Deretter ble det aldri gøy igjen...
Vel alt er glemt nå. Og han drar ikke i barnehagen før vi har fått kikket gjennom noen bobledrag fra SCC.

Bare vi ikke har skremt han til å leke med Barbie nå...

Kommer innom i helga jeg med ei barbie dukke, så får junior velge sjæl, men ifølge R.E så var det første junior sa da han åpna døra i dag BOBLE, når R.E var innom deg...
Loggført

1958 vw boble
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!