mars 28, 2024, 23:36:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1303LS Rød Cab – 1976  (Lest 83040 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #480 på: oktober 25, 2021, 08:04:43 am »

Hei Svein
Nei, har ikke noe bilder av hvordan skiltet er festet. Jeg fikk valget opp skiltet skulle være over aller under fanger
Men følger opp nu og ser ikke bort ifra at det kommer noen bilder tidlig neste uke
Er jo noen deler igjen til montering... men 14 dager til 1 mai

Artig å se en så grundig og dokumentert restaurering! Virkelig
Litt sent på ballen her, men likevel, alle norsksolgte 68-> folkevogner jeg har vært borti har hatt en forhandlerlevert bøyle skiltet monteres på. Den festes i de indre bolthullene til støtfangerskinnen. Den kan monteres både oppover og nedover. Jeg vil tro at delelageret til Veteran VW klubben har slike på Skollenborg. Jeg har en slik på min egen 03.   
Loggført

Speed is no substitute for direction
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #481 på: oktober 26, 2021, 21:22:59 pm »

Tok et bilde av bøylen.

* A7A42513-E2DD-4336-8625-3B84BE00E156.jpg (183.13 KB. 800x600 - vist 391 ganger.)

Loggført

Speed is no substitute for direction
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #482 på: oktober 27, 2021, 07:32:22 am »

Jo takk. Og ble jo ett mye større prosjekt enn vi hadde forestilt oss
Smart løsning til feste av skilt.  Glad

Det som ble brukt hos meg var en "krokodille klemme" (?) som skrues i skjermen
Selv om bilen ikke er helt i mål føles det veldig bra at den er nærmere, Og ser fram til videre oppdateringer gjennom vinteren, og glede seg til snøen går


* IMG_20210430_171418702.jpg (30.51 KB, 800x450 - vist 362 ganger.)

* IMG_20210430_171424306.jpg (46.66 KB, 800x450 - vist 359 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #483 på: mai 16, 2022, 09:08:53 am »

Lenge siden oppdatering på denne!!!
Vinteren ble lang, og av forskjellige grunner er ikke 2,4 motor helt klar!
Men ville ha cab denne sesongen og ble tat 4 hjuls kontroll i slutten av april
I tillegg ble VDO's koblet opp - bortsatt fra at vi ikke kobler til temperatur


* IMG_6924.jpg (85.66 KB, 800x600 - vist 327 ganger.)

* JTBU6886.jpg (122.46 KB, 800x600 - vist 287 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #484 på: mai 16, 2022, 09:12:48 am »

Så tok buss og tog sørover første helgen i mai
Ble tatt oljeskift og sleit med å få gammel 1600 til å gå rent
Byttet rotor og stift  samt justert tenning -  men hadde en selsom tur hjem og fikk ikke bilen til å gå når man trykket gassen mer en ca 1/4
Tror nok at forgasser er full av dritt etter 3 års lagring og mulig også fra tanken etter oppusssing
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #485 på: mai 16, 2022, 09:15:49 am »

fikk time på Risløkka 8 mai og hadde fortsatt ikke fått motor til å gå rent....
På Risløkka ble bil opp på bukk og kun en kommentar: Dette ser da bra ut under! Blunker
Brukte vel mer tid på å skrive rapport og fikk en bunke med TUF papierer og de gikk inn på kontoret


* IMG_6408.jpg (80.16 KB, 800x600 - vist 319 ganger.)

* IMG_6409.jpg (71.78 KB, 800x600 - vist 316 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #486 på: mai 16, 2022, 09:20:33 am »

Bilen ble godkjent uten noen issues Osteaktig
Og fikk bare beskjed om at jeg må komme tilbake når jeg får T4 motor innstallert

Så ble bilen satt bort på service på forgasser etter at jeg har vært en tur på Hot Shop shot og kjøpt rep sett
Samt at bilen skal ha EU kontroll
Nu er bilen straks klar (manglet ryggelys og satser på at det går i orden i løpet av kort tid). Time bestilt på Billingstad til nytt vognkort og få ut skilter
Blir da en tur fra "solkysten" idag og bytter camper med cab Gliser Gliser


* IMG_6411.jpg (119.63 KB, 800x600 - vist 295 ganger.)

* IMG_6412.jpg (100.85 KB, 800x600 - vist 299 ganger.)
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #487 på: mai 16, 2022, 13:39:28 pm »

Gratulerer med godkjenning
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #488 på: mai 16, 2022, 17:35:52 pm »

Jo takk
Så dro fra hytta med camper'n og rett innom Billingstad og hentet skilter på formiddagen
Deretter hente cab'n og bytte bil
MEN, var ikke alt av rep settet som passet... uten at det spiller noen stor rolle Trist
Bilen går fortsatt ikke bra: tung å starte og ved full gass blir det "hes og pes".

Ble da dyre penger for overhaling som nok ikke var nok.... hadde jo ikke tenkt å bruke mye cash på denne motor'n Tvilende
Selv camper'n går og drar bedre nu. Men er nu på skilter og lenge siden den har vært på norske veier
Tror nok jeg må kjøpe meg en ny forgasser og få glede av cab'n en stund før jeg setter kursen sørover å får T4 motor'n Glad
Bilen er klar til 17 mai og fått en liten vask ihvertfall


* IMG_6430.jpg (148.98 KB, 800x600 - vist 318 ganger.)

* IMG_6431.jpg (118.94 KB, 800x600 - vist 300 ganger.)
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2423
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #489 på: mai 17, 2022, 01:18:43 am »

Hei.
Gratulerer med godkjenning og skilter Stig.
Blir fint med cab i dette fin været. Ser vi har blitt inspisert på samme løftebukken på Risløkka Osteaktig.
Min blir forhåpentlig klar for sommeren en av dagene den også. Kos deg med cabben, også treffes vi kanskje plutselig. Må jo få sett på denne cabben din.

Svein.
« Siste redigering: mai 19, 2022, 22:13:57 pm av Svein. » Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #490 på: mai 20, 2022, 12:51:20 pm »

Var på hytta i 17 mai helgen, og når jeg skulle hjem tidlig morgen 18 mai var cab’n ikke lett å få fyr på! Tente på første, men døde ut. Slet også 17 mai, men kom oss inn til byen og tilbake. deja vu 17 mai 4 år siden

Fikk etter lang tid fyr på den og satte da kursen rett mot Heistadmoen. Hadde da snakket med Bård Huseby tidligere på morningen
Kunne straks konstatere at forgasser tilhører nok en bil med automat, og derfor ikke alle deler i rep.settet jeg kjøpte som passet
Han hadde lager av ny forgasser og tidligere idag satte jeg kursen for å hente bilen tilbake med feeback:

«Forgasser var helt gåen, og også spukket membran! Så dette kunne gått virkelig ille før jeg har fått kjørt bilen»

Bilen har fått justertert tenning, ny forgasser OG IKKE minst mye bensinslanger. Og selv om det ikke er T4, så blir det bil i sommer
Fikk veldig godt inntrykk av Bård og setter veldig pris på jobb og kunnskap

Du får få ut din cab Svein og ta kontakt så treffes vi



* IMG_6444.jpg (153.46 KB, 800x600 - vist 296 ganger.)

* IMG_6471.jpg (95.3 KB, 800x600 - vist 311 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #491 på: august 24, 2022, 19:09:23 pm »

Da ble det 50 mil sørover igår.
Har ikke fått brukt cab'n så mye da den fortsatt ikke går bra når den har kjørt noen mil. Har mest blitt til og fra jobb og noen turer til hytta
Så ble kjørt i ett strekk og kom ned til noe kaldt å drikke
Nytt reservehjul satt på plass
Sesongen kom liksom ikke igang og like greit å avslutte


* IMG_6901.jpg (84.54 KB, 800x600 - vist 195 ganger.)
« Siste redigering: august 26, 2022, 06:17:14 am av Stig Ham 67 » Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #492 på: august 24, 2022, 19:15:51 pm »

Litt jobb på andre prosjekter ,så plass i garasjen til min bil
Mye rart vi da fant ut:
2 motorfester manglet!!
Wire til baklys lå i vifta. Ikke rart det ikke bar lys på EU kontroll og ble trukket ny kabel
Rasling i motorrom pga helt løs oljepåfyllingsstuss
Er jo en byttemotor, og sansynlig fra en T2 buss
Drypper fra bunnpanne (og her skiftet vi i vår) og reduseringsventil. Kommer nok av dårlig kompresjon og mye "blow by". Kan nok være noe av grunnen til at jeg har slitt med denne motoren i sommer







* IMG_6903.jpg (79 KB, 800x600 - vist 226 ganger.)

* IMG_6904.jpg (88.6 KB, 800x600 - vist 214 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #493 på: august 24, 2022, 19:20:23 pm »

Så deilig å få denne ut og JES/Erich får en morsom jobb å få ferdig T4 motorn Blunker
Bare å glede seg til fremdrift og sesong 2023 Glad


* IMG_6905.jpg (92.63 KB, 800x600 - vist 242 ganger.)
Loggført
Anders-Co
Supermedlem
*****
Innlegg: 1651
Bosted: Knapatad



Vis profil
« Svar #494 på: august 25, 2022, 05:51:15 am »

Dette blir helt konge Stig.
Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #495 på: september 09, 2022, 15:19:31 pm »

Liten oppdatering ..Vi er iaf igang .. Div spec . får eier selv legge inn om önskelig   1600 cm hadde Stig trötna på etter div. problemer ..Ha en fin helg alle Glad

Mvh/E

* IMG_7586.jpg (71.19 KB. 640x480 - vist 225 ganger.)


* IMG_7585.jpg (73.3 KB, 640x480 - vist 236 ganger.)
« Siste redigering: september 09, 2022, 18:00:25 pm av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #496 på: september 09, 2022, 17:47:55 pm »

Da har eier gitt tilatelse til litt spec på denne .. Gliser

1700 ccm block(sterkeste T-4 blokket , magnesium)
Balansert 2,0 ltr. orgveiv , balansert
Kennedy Kep 2 m/ daikin (litt slur for å spare org. kassa )
JE stempel 103 mm /AA 103 mm cyl .
CB H-beam råder med 3/8 ARP bolter . Crom moly stötstenger .
Gjenomgående 10 mm bolt til block /olje pick up ..
Brukte topper m/ 48 x 40 Rustfrie ventiler ( Overkill ? ) ...Unshouded P&P ..
Kolbenschmidt ramme , råde og kamlager. Viton i bak og fram tetn.
Kam; ikke opplyst !! , Komp ; ikke opplyst !
Tenning : CSP  Bluetooth " Pacemaker " fordeler .

CB performance Gen 4 sprut . dobble 45 ITB ,s ( brukt ! flip eller flopp !)
430 lbs AC Delco dyser
CSP kjöling /36 HP viftehus /1600 vifte /dynamo
Innkorta VW 1800 ccm  v.bokser , CSP Sluttdemper m/lamda
Oljekjöler m/termostat : Setrab allt i AN koblinger /slanger fra Speeding.se ..
I mitt hode kan dette ende i 130 -200 HK beroende på kam og komp Glad

Tror det blir en trivelig motor om alt går bra , kjöres vel mest på 4 gear ..
Mvh/E




 
« Siste redigering: september 10, 2022, 07:54:41 am av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #497 på: september 12, 2022, 19:40:45 pm »

Ballen e vel kasta så , om nån har interesse .. Toppene , eller  rettere sagt, få noen til å lage de er en dyr historie .. mellom 20-30 000 i dag . Vel ,  har gått for brukte , litt store ventiler  i og for seg , men bra pris .. Disse i komb. med en relativt mild kam kan bli intresant .

Mvh/E
« Siste redigering: november 18, 2022, 07:50:50 am av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #498 på: november 19, 2022, 19:02:04 pm »

Da var det på tide med en oppdatering på Stigs fine cab-prosject ..
Arbeids-lista er relativt lang på denne , og ikke helt ukomplisert . Ingenting som skremmer oss , men litt tankekraft må til :

-Montering av et helt nytt EFI system /el. koblinger .
-Montering  av 3/8 alurör (9,52mm) tur /retur bensinsystem fra tank .
-Klargjöring av 2,4 ltr. for montering
-Montering av nytt oljesystem /kjöler mm.
-Mye AN koblinger og slanger
-Null sveising Glad...

Ja , litt å henge fingrene i . Glad for at JES Service nå  har flyttet inn i nye ,(större ), lokaler med alle verktöy endelig på plass .
Har vert 6 uker med mye slit og tar sikkert mer tid för alt er 100 % klart .. '

Uansett klör det i fingrene etter å komme igang med denne igjen .. ha en fin helg ..
Mvh/E

* IMG_7934.jpg (68.16 KB. 640x480 - vist 192 ganger.)

* IMG_7935.jpg (68.82 KB. 640x480 - vist 194 ganger.)


« Siste redigering: november 19, 2022, 19:10:13 pm av Sonic » Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #499 på: november 19, 2022, 21:58:42 pm »

Fett prosjekt på gang, og gratulerer til JES med fine lokaler.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #500 på: november 19, 2022, 22:41:13 pm »

Takk , särdeles etterlenget verkstedsplass .. Server nå alt i karross , lakk og motor ..
Spes. avtale med Motormekano ,  JPM og Jussi Juranko på maskinering/balansering / motorjobb /deler og finske kvalitets gearboxer .
Fb.: JES autoservice
M  : erichbasset@gmail.com

Fortsatt god helg ,, så blir det vel litt skisport på TV  i helgen  ?!

Mvh/E
« Siste redigering: november 20, 2022, 09:33:53 am av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #501 på: november 21, 2022, 20:21:06 pm »

Grattis Norge med en utrolig flott håndballfinale .. Blir nesten rört av å väre norrman her nede . Glad ..
Fikk lagt inn nok en bestilling fra Speeding.se idag ; Tur bensin , AN koblinger , alu rör mm..
Kalt idag , 0 gr. og elen til sprutet loddes , merkes og testes ..

Mvh/E
« Siste redigering: november 22, 2022, 10:43:44 am av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #502 på: desember 03, 2022, 18:52:23 pm »

I gang med målinger og sluttmontering på denne motorn . har sett bedre ovalitetmålinger för men föles helt ok .. Setter ringgapet på 0,45 (103mm cyl ) .. tror det blir bra .. Håper å väre i mål för jul .. Nytt bensin og oljesystem på gang .. Montere og klure ut litt på FI systemet i romjula -:)

God helg/E

* 0.jpg (37.59 KB. 450x600 - vist 179 ganger.)

Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #503 på: januar 28, 2023, 09:02:35 am »

Da har jeg fått meg en tur sørover og hatt noen dager med Erich
CSP sitt kjølesysem nærmer seg ferdig. Vært en del sliping og tilpassing, men godt fornøyd nu
En siste runde med tilpassninger og sendes til lakkering de nærmeste dagene
Måtte vel også innom 3 sett med innsug før vi fikk riktig og passer bra Glad. Disse skal portes


* IMG_7498.jpg (90.89 KB, 800x600 - vist 156 ganger.)

* IMG_7499.jpg (76.44 KB, 800x600 - vist 154 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #504 på: januar 28, 2023, 09:05:51 am »

Er også blitt montert øljekjøling over girkasse.
Motor har relativ lav kompresjon så vi håper dette holder. Er så stor som vi får plass til og skal jo også beholde varme - så blir trangt


* IMG_7503.jpg (94.28 KB, 800x600 - vist 159 ganger.)

* IMG_7504.jpg (50.36 KB, 800x600 - vist 154 ganger.)
Loggført
Stig Ham 67
Supermedlem
*****
Innlegg: 582
Bosted: Hamburg - Hjemme igjen på Høvik



Vis profil
« Svar #505 på: januar 28, 2023, 09:12:25 am »

Erich har nu fått ett flott verksted og godt med plass.
Blir jo nu mildere og bedre vær og dermed mer garasjetid uten å sprenge banken for strømregniger Hæ
Skal bruke orginal bensintank, og nu levert for nye koblinger og løsning for retur
Mye jobb igjen, men dette blir bra Glad


* IMG_7500.jpg (70.12 KB, 800x600 - vist 158 ganger.)
Loggført
Anders-Co
Supermedlem
*****
Innlegg: 1651
Bosted: Knapatad



Vis profil
« Svar #506 på: januar 28, 2023, 12:40:16 pm »

Utrolig kult Stig. Dette blir en fantastisk cab  Kult
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2423
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #507 på: januar 28, 2023, 17:18:12 pm »

Dette blir så bra Stig Kult Glad
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #508 på: mai 22, 2023, 10:17:04 am »

Her var det på höy tid med en oppdatering på cabben til Stig ...'
1600 ccm motoren som sto i ble plukket ut i höst da den viste seg lite startvillig til tider .. Superlav kompresjon på 3 cylindre ser ut til å ha värt problemet ., rett og slett utslitte cyl foringer .

Så var det tanken å bygge /montere en t-4 motor i denne, noe Stig har önsket seg .. Startet med en bra balansert 71 veiv og tanken var en 2,4 ltr motor . Dessverre ble det skummet litt " for mye " på bruktmarkedet og vi satt med svarteper på 2 topper som ikke holdt mål til dette prosjektet . At vi heller ikke fikk tak i nye på det tidspkt . gjorde ikke saken lettere .

Så , videre og det ble bestemt å bygge en 2.0 ltr. helt fra bunnen . Bruktmarkedet ble forlatt og ny cyl.sats , balansert veiveparti ..igjen!! + 2 ok ovalporttopper ble overhalt . Denne motoren ble startet i benk som vanlig og en ny 270gr. kam innkjört som bruklig .

Så kommer det jeg ikke har värt med om för i mitt , " nå etterhvert " lange motorliv : Stig hadde kjöpt inn komplett kjöling fra CSP inkl. innkorta v.bokser og CSP endepotte . Så langt allt vel . Å få dette tredd inne i cabben viste seg å väre en prövelse for å si det mildt .. Mye jobb bare å tilpasse kjölingen på motoren og når alt skulle inn i motorrommet viste det seg bortimot umulig å får på Innsug /forgassersatsen . (Kan bare nevne at sprut ,som denne motoren i utg. ptk. skulle bruke, ble satt rett på hylla igjen pga. plassproblemer ) . Etter flere forsök på å montere innsug , selv CSP sine anbefalte , fant jeg noen som gikk . Dog måtte viftehuset modifiseres på h.side , noe bilde viser .  Vel lang historie kort så fungerer motoren som den skal etter endel innkjöring bortsett fra en oljetemp som jeg finner noe urovekkende ..( Normal tomgang med ca 4 bars trykk , kald motor . Etter ca 10-15 km oljetemp på ca 90 gr. og tomgangstryck på straks under 1 bar )

Fakta , som gjerne må kommenteres av andre som har /hatt lignende problem :
Cabb-karrossen har en del forsterkninger som gjör muligheten til luker i sidene bak vanskelig . Den har også en forsterningsplate der vanlig boble har brannveggen som gjör plassen trangere . Og ikke minst har cabben dårligere naturlig kjöling enn sedan (ingen lufteriller under bakrute ) .

CSP ; Ja ikke alle ting er så enkle som de ser ut i katalogen . Valgte å bruke CSP sin oljetempgiver i overtrykksventilen for olje ( vet ikke om denne stemmer ?) . Vilke innsug man skal bruke ved vår kombinasjon er nest inntil umulig å vite ( Har nå satt på de jeg hadde med snevrest radius og med litt mod . av kanalista på h.side ga det noen mm . for motorbevegelse .
CSP sine innsug var også höyere og ville gjort montering av "normale " filter vanskelig . CSP sin dynamofot burde hatt litt mer rom for å montere denne lenger mot venstre slik at huset kunne flyttes samme vei . Dette går ikke nå da den knapt dekker tårnet på blokka . CSP sine toppdeksel krever endel bearb. for å passe rundt viftehuset /plugghull og bakre deksel mot bakplate gidder jeg ikke nevne engang .

Min konklusjon : Ska du har sprut i en slik bil m/T.4 motor MÅ det nok väre med Porsche kjöling . Om du studerer bildene kan du jo se om du finner plass til fuelrails og dyser !!! Så til slutt er det tempen . Kan denne väre rett ? På papiret gir denne type kjöling for lite luft til en T-4 motor og det ser ut til å stemme . Når tempen stiger går oljetrykket ned og synd om man skulle ödelegge en motor som eller viser seg fungere med fint dreiemoment . Savner kanskje , selv med utv. på AT kassa et 5 gear . Hastighet over 120km/t kan lett bli slitsomt i lengden ..  

Mvh/Erich

* 1.jpg (36.55 KB. 450x600 - vist 118 ganger.)

* 0.jpg (43.65 KB. 450x600 - vist 126 ganger.)

 
    


« Siste redigering: mai 22, 2023, 12:05:42 pm av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #509 på: mai 22, 2023, 11:06:25 am »

forts.

* 2.jpg (63.68 KB. 640x480 - vist 125 ganger.)

Loggført
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!