|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
stivere ved senking bak
|
1302super
|
9
|
2898
|
januar 14, 2013, 15:49:35 pm
av 1302super
|
|
|
Fargekode på mørkt "rustrød" anyone??
|
DrLaban
|
10
|
2896
|
november 11, 2008, 23:08:36 pm
av DrLaban
|
|
|
3-fold ragtop duk
|
LOBO
|
12
|
2896
|
september 02, 2010, 10:26:06 am
av Lars Rosenquist
|
|
|
COLLECTOR 4 - 1 i rustfritt
|
vwfreaks
|
6
|
2896
|
september 17, 2015, 21:26:19 pm
av vwfreaks
|
|
|
Orginal dekk dim??
|
Frode
|
6
|
2895
|
januar 19, 2008, 00:03:03 am
av Frode
|
|
|
Dimensjon på lufte/returslanger til vw 1302 '72
|
Stian K.
|
6
|
2895
|
juni 14, 2008, 00:51:29 am
av Tistlo
|
|
|
hvordan se eldre ut
|
the bublguy
|
11
|
2895
|
september 30, 2008, 08:57:21 am
av the bublguy
|
|
|
inspeksjons luker
|
Frode
|
10
|
2895
|
oktober 10, 2010, 21:05:33 pm
av erikaa
|
|
|
100mm IRS på '57 panne?
|
SBL
|
9
|
2895
|
november 02, 2013, 21:57:32 pm
av SBL
|
|
|
Preservering av bensintank
|
Dalis
|
8
|
2893
|
mars 06, 2011, 16:23:29 pm
av Dalis
|
|
|
94x82 mm stempel og sylinder sett, hva anbefales
|
Randeberg
|
11
|
2893
|
november 18, 2012, 14:15:58 pm
av Race-buggy
|
|
|
Stramming av fjæring i setene ?
|
doffer
|
10
|
2892
|
februar 22, 2009, 17:27:46 pm
av doffer
|
|
|
CHROME i Norge
|
vwfreaks
|
7
|
2891
|
februar 08, 2016, 10:55:02 am
av Reiel
|
|
|
Hoved bremse sylinder
|
Dacapo
|
7
|
2890
|
februar 20, 2008, 22:27:01 pm
av 1302R
|
|
|
Starter til 1680cc motor.
|
Reisende Mac
|
9
|
2890
|
juni 09, 2012, 15:24:28 pm
av bjornboble
|
|
|
Rustsveise kanal/innerkanal på 412
|
Hawken
|
8
|
2888
|
desember 14, 2013, 21:22:03 pm
av Happy Tom
|
|
|
motor til din vw?
|
Anders Peder
|
0
|
2886
|
desember 31, 2007, 13:46:38 pm
av Anders Peder
|
|
|
Rep kit v. unneberg forgasser
|
Zster
|
9
|
2885
|
desember 05, 2010, 04:41:11 am
av mattias
|
|
|
Veiv
|
Tore vs
|
7
|
2884
|
mars 24, 2008, 09:54:02 am
av Tore vs
|
|
|
Pakning mellom sylindre og blokk/topper, hvilken type og hvorhen?
|
Filip/purity
|
8
|
2882
|
juni 14, 2008, 17:29:50 pm
av Filip/purity
|
|
|
Swing axles eller drive axles? Haster!
|
oleb
|
11
|
2881
|
oktober 19, 2010, 20:36:37 pm
av oleb
|
|
|
Hjelp til bredding av felg
|
Matti
|
4
|
2878
|
mars 26, 2009, 22:42:10 pm
av pumma
|
|
|
Dysing av Dellorto
|
Holmen
|
6
|
2877
|
januar 21, 2009, 23:58:23 pm
av VW 1303 S
|
|
|
6volt til 12 volts elektriskanlegg
|
jonas1986
|
10
|
2876
|
oktober 10, 2011, 23:47:40 pm
av Dragset'n
|
|
|
kerscher bremsekit
|
Randeberg
|
11
|
2872
|
september 23, 2012, 17:49:03 pm
av Randeberg
|
|
|
Konvertering til snowflakes..
|
Kjetil
|
10
|
2872
|
februar 19, 2013, 22:10:00 pm
av SveinT
|
|
|
Dropspindler vs Puma?
|
torivar
|
11
|
2871
|
oktober 11, 2011, 17:54:22 pm
av JTWE
|
|
|
Klaring mellom ventil og stempel
|
Tommy.H
|
3
|
2871
|
oktober 26, 2011, 03:54:17 am
av Jee
|
|
|
Hvilke 1.1 vipper
|
JTWE
|
11
|
2869
|
april 21, 2009, 11:50:03 am
av JTWE
|
|
|
vurderer kjøp av ny gasser og elektronisk tenning.
|
wonderboy
|
5
|
2868
|
juli 21, 2008, 21:11:17 pm
av wide5
|