|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Adapter for oljegiver
|
BERGER
|
8
|
2827
|
mars 20, 2010, 01:38:21 am
av Dewil
|
|
|
Kjøling type 4
|
Hulken
|
12
|
2827
|
februar 15, 2011, 10:05:57 am
av BeetleBug
|
|
|
"billig" overhaling av motor.
|
Brurud
|
3
|
2826
|
juli 31, 2011, 18:56:29 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Litt teknisk, teori og praksis om VW412LE!
|
Rikard
|
9
|
2825
|
april 13, 2011, 14:26:48 pm
av Rikard
|
|
|
WBX - spørsmål
|
Gunnlaug Smellfahrer
|
5
|
2823
|
april 21, 2016, 12:20:15 pm
av Gunnlaug Smellfahrer
|
|
|
AT kasse og svingaksel
|
Randeberg
|
8
|
2820
|
mai 08, 2013, 20:48:46 pm
av Randeberg
|
|
|
Hvordan lakkere støtfangere
|
el mecco
|
6
|
2820
|
november 23, 2014, 02:00:27 am
av nobrakes
|
|
|
Valg av kam til T4 2.8L
|
T4Power
|
6
|
2819
|
juni 06, 2014, 07:43:06 am
av ORANGEBUG
|
|
|
TUV på 944 bremser
|
Team Antonsen
|
4
|
2818
|
mai 22, 2017, 21:20:10 pm
av Team Antonsen
|
|
|
Lagring av biler i isolert container
|
Lærlingen
|
5
|
2817
|
februar 06, 2012, 16:36:14 pm
av PER M
|
|
|
Hvor lenge på tomgang ?
|
Seven
|
3
|
2812
|
august 08, 2016, 15:02:07 pm
av Ivar
|
|
|
Hvor mange splines skal jeg vri over for å få X antall mm senking?
|
Mr. Empiboy
|
6
|
2810
|
september 12, 2009, 00:11:40 am
av Kjell Roar
|
|
|
er det lurt å starte ovalen?
|
gammern
|
10
|
2810
|
januar 13, 2010, 08:59:22 am
av ovalt
|
|
|
IDA spansk vs italiensk
|
Lasse `65
|
2
|
2810
|
juli 31, 2015, 12:54:54 pm
av Lasse `65
|
|
|
Kalipperoppgradering T1??
|
Kjell Tormod Brekka
|
11
|
2809
|
mars 16, 2011, 16:06:07 pm
av 1303SS
|
|
|
WBX i Bay, Radiatorplassering?
|
H-MEK
|
5
|
2805
|
april 28, 2008, 09:04:59 am
av 1303SS
|
|
|
Hvordan senke 412 i front?
|
Hawken
|
7
|
2805
|
januar 02, 2010, 11:33:04 am
av Reiel
|
|
|
Vakumklokke med 2 nippler buss. Hvor skal slangene gå?
|
JarleA
|
7
|
2805
|
mars 14, 2013, 23:33:34 pm
av JarleA
|
|
|
Avtakbart bakstykke ?
|
Oddbjørn
|
9
|
2802
|
september 22, 2009, 22:05:02 pm
av woofer
|
|
|
trenger litt hjelp ang å gjenge opp nye gjenger..
|
wonderboy
|
5
|
2800
|
juli 04, 2008, 16:18:38 pm
av wonderboy
|
|
|
Indre kanal til late bay - finnes det to forskjellige typer?
|
Bugster
|
11
|
2798
|
april 24, 2010, 12:38:47 pm
av Tistlo
|
|
|
Turbo kit
|
t2-Splitwindow
|
3
|
2797
|
januar 06, 2008, 21:47:56 pm
av RZR-Andy
|
|
|
45mm forgasser
|
1espen
|
9
|
2796
|
november 15, 2010, 01:56:24 am
av Trond Dahl
|
|
|
Hvor høy komp på motor med 88mm slip-in sylidre ?
|
Rogstad
|
8
|
2795
|
april 13, 2009, 22:07:55 pm
av Rogstad
|
|
|
dekk dimensjon 69 boble
|
volkswagen1302
|
6
|
2793
|
april 19, 2013, 23:35:54 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Bygge type4 motor med 96mm sats.
|
Hawken
|
11
|
2791
|
mai 13, 2013, 19:40:08 pm
av tmatre
|
|
|
Turbokam
|
-57Sleeper
|
4
|
2789
|
mars 04, 2008, 17:27:49 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Bremsecalipper.
|
nk
|
11
|
2787
|
mai 04, 2013, 09:20:26 am
av Andersen VW56
|
|
|
Baksete til oval, hva passer
|
Johnny Oeen
|
8
|
2785
|
april 30, 2009, 23:54:42 pm
av Johnny Oeen
|
|
|
Britax
|
Frode
|
12
|
2785
|
mai 25, 2009, 14:28:06 pm
av DrLaban
|