|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Glassfiber eller repro skjermer?
|
Dagfather
|
8
|
2734
|
juni 26, 2008, 12:14:41 pm
av Tistlo
|
|
|
Kjølevifte t1
|
SSRT
|
5
|
2734
|
august 28, 2008, 11:06:13 am
av Hot Owl
|
|
|
Porting av topper
|
Tore vs
|
7
|
2733
|
september 01, 2012, 18:37:13 pm
av nobrakes
|
|
|
Senkespindler T2 splitt.
|
Mr. Empiboy
|
10
|
2732
|
mars 12, 2009, 23:00:29 pm
av K.H
|
|
|
Tips til lett trimming av 66mod 1300ccm F motor
|
ww2
|
8
|
2731
|
juli 27, 2012, 09:23:43 am
av SveinT
|
|
|
Delenr
|
Karmann
|
9
|
2727
|
juni 21, 2008, 20:34:33 pm
av Karmann
|
|
|
Trenger hjelp
|
Porsche911
|
9
|
2722
|
juli 04, 2011, 23:26:30 pm
av Porsche911
|
|
|
Hvilken modell 1303 har gummi på endene av støtfangerne?
|
Pål
|
9
|
2720
|
oktober 06, 2008, 07:56:08 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Turteller
|
frix
|
7
|
2719
|
april 19, 2008, 13:42:47 pm
av frix
|
|
|
Bor/drill turtall
|
VWdriver
|
6
|
2719
|
februar 03, 2010, 23:58:27 pm
av VWdriver
|
|
|
Manifolds type 1.
|
notchback
|
8
|
2718
|
desember 22, 2012, 01:54:18 am
av notchback
|
|
|
Kutting av støtstenger?
|
Filip/purity
|
7
|
2715
|
februar 02, 2009, 21:49:42 pm
av Jærva
|
|
|
Anbefaling - oljesump - i tynn og god utførelse?
|
Squareback
|
7
|
2715
|
august 29, 2015, 12:44:08 pm
av Squareback
|
|
|
1200 12V Industrimotor
|
vwfreaks
|
5
|
2714
|
mars 11, 2017, 20:57:02 pm
av vwfreaks
|
|
|
Seriøse motorbyggere/trimmere
|
boblao
|
7
|
2713
|
mars 11, 2012, 15:17:48 pm
av Finn-Erik DeLuxe60
|
|
|
67 splitwindow, chassis/motornummer, type
|
McGyver
|
8
|
2712
|
august 12, 2013, 00:42:25 am
av McGyver
|
|
|
Åpningsbare sidevinduer på T1 ?
|
GraffsT1
|
7
|
2709
|
mars 04, 2009, 22:05:06 pm
av JS
|
|
|
6V vs 12V tankmåler
|
Roy Grelland
|
10
|
2709
|
november 27, 2010, 12:06:25 pm
av SveinT
|
|
|
Transporter motor i boble.
|
larsy
|
8
|
2705
|
mai 13, 2009, 13:08:32 pm
av Jøran Larssen
|
|
|
Motorprakk
|
OAS
|
4
|
2704
|
april 24, 2008, 21:13:29 pm
av ahelgemo
|
|
|
dynotest etter montering av doble 40 weber og csp python
|
Martin
|
10
|
2703
|
september 23, 2012, 22:02:13 pm
av cato®
|
|
|
Ingen start på vw 1500
|
torabraham
|
2
|
2700
|
mars 30, 2021, 08:18:12 am
av torabraham
|
|
|
Honing av løfterforinger
|
Roy Grelland
|
12
|
2699
|
mars 05, 2013, 10:19:21 am
av Jee
|
|
|
Hvilken forgasser
|
Elgen
|
4
|
2698
|
april 01, 2019, 13:26:07 pm
av Ole Kristian 74 1303S
|
|
|
Lavere sluttveksling. Hva er mine muligheter?
|
king.oslo
|
10
|
2694
|
september 19, 2010, 15:21:40 pm
av JTWE
|
|
|
Spørsmål angående ombygging
|
knut_olestad
|
7
|
2691
|
juni 22, 2012, 11:46:18 am
av Tistlo
|
|
|
Starter 1967 1500
|
Bie
|
8
|
2691
|
juni 24, 2012, 21:28:55 pm
av SveinT
|
|
|
Simmerring bak svinghjul - hvor langt inn?
|
Endre D
|
9
|
2690
|
juni 20, 2008, 12:02:55 pm
av Kormi
|
|
|
Forstilling 69mod Bay
|
perpioneer
|
7
|
2687
|
februar 08, 2010, 18:37:04 pm
av perpioneer
|
|
|
Bredda stålfelger i 17"
|
Turbo Haraune
|
4
|
2686
|
november 11, 2015, 00:41:50 am
av vwfreaks
|