|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Dreving av gearkasse
|
Pål A.F.
|
7
|
2430
|
november 10, 2008, 23:37:23 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Fjærer og støtdempere
|
JTWE
|
6
|
2427
|
februar 09, 2010, 18:35:12 pm
av Jærva
|
|
|
Diameter på stock forgasser
|
181
|
9
|
2426
|
juli 20, 2013, 13:34:50 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Pakning mellom sylinder og blokk?
|
JooV
|
7
|
2425
|
mai 17, 2009, 11:22:07 am
av Race-buggy
|
|
|
Kutteskive aluminium
|
Roy Grelland
|
9
|
2425
|
desember 04, 2010, 01:24:37 am
av grandi
|
|
|
Nye spørsmål.... 30 og 34 hesters industrimotorer. Se siste innlegg.
|
Mr. Empiboy
|
9
|
2424
|
mai 16, 2010, 20:00:46 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Innovate LC-1 - Good shit eller bare shit?
|
Der_Butzelmann
|
8
|
2423
|
mars 05, 2013, 21:47:56 pm
av Der_Butzelmann
|
|
|
Scat Long-block
|
Anders-Co
|
0
|
2423
|
oktober 31, 2017, 20:52:29 pm
av Anders-Co
|
|
|
Felgbaner
|
LocoLars
|
1
|
2423
|
mars 09, 2026, 17:21:45 pm
av Squareback
|
|
|
T4 i en buss 65 mod
|
vwkalle
|
1
|
2422
|
januar 12, 2008, 10:51:16 am
av RZR-Andy
|
|
|
Lakkering av girkasse og motor
|
solrikioo
|
6
|
2422
|
august 14, 2008, 16:25:56 pm
av solrikioo
|
|
|
bygge motor
|
tore1964
|
5
|
2422
|
januar 10, 2016, 14:42:34 pm
av tore1964
|
|
|
Pulverlakkering - fordeler/ulemper
|
laksen
|
4
|
2421
|
mai 14, 2008, 15:27:22 pm
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
Forstilling Splitbuss spm.
|
KnastenradUndKnotenblech
|
11
|
2420
|
februar 16, 2009, 20:42:21 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Felg rep
|
Nebelbrille
|
8
|
2419
|
mars 14, 2013, 03:16:32 am
av Tistlo
|
|
|
Lagring av motordeler/ting som ikke bør ruste
|
Filip/purity
|
8
|
2418
|
august 10, 2012, 00:24:11 am
av Kjell Roar
|
|
|
1300 fordelar vs 1600fordelar
|
Tistlo
|
5
|
2418
|
mai 21, 2013, 21:25:55 pm
av SveinT
|
|
|
Pop Outs og vinduslister
|
JTWE
|
5
|
2416
|
mai 27, 2008, 22:33:56 pm
av JTWE
|
|
|
Ryggelys stopper motor
|
N F
|
2
|
2416
|
april 25, 2019, 16:05:58 pm
av SveinT
|
|
|
Nå mistet jeg nesten tiltro til meg selv.... stramming av viftereim...
|
Raymond
|
3
|
2413
|
juni 27, 2008, 16:46:08 pm
av Kormi
|
|
|
Type 3 og bremser
|
mags
|
8
|
2413
|
november 17, 2012, 15:50:02 pm
av tmatre
|
|
|
Senkesatser vw boble 65 mod(nybegynner trenger tips)
|
vw-t1
|
8
|
2412
|
april 02, 2009, 15:03:32 pm
av vw-t1
|
|
|
Spørsmål rundt bygging av motor.
|
Phantome
|
7
|
2412
|
november 24, 2009, 20:57:24 pm
av Dalland
|
|
|
W110 kam og 1:1.25 vipper
|
Roy Grelland
|
3
|
2410
|
mars 26, 2008, 14:01:07 pm
av Race-buggy
|
|
|
Feilkobla coil
|
Ragge
|
5
|
2406
|
juli 16, 2010, 14:35:11 pm
av Ragge
|
|
|
Link pin eller balljoint !?
|
Danielklingenolsen
|
6
|
2405
|
juli 04, 2013, 00:41:34 am
av Rocket-Racing
|
|
|
Bredding
|
Benny84
|
9
|
2404
|
februar 22, 2010, 21:23:16 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Bremse skift på 1300
|
Dollen
|
4
|
2401
|
februar 20, 2008, 16:19:33 pm
av Endre D
|
|
|
6-12V vinduspusser..
|
wide5
|
8
|
2400
|
februar 07, 2009, 13:14:51 pm
av wide5
|
|
|
Forgasser kit til Type 3
|
ultimatevw
|
7
|
2399
|
oktober 23, 2010, 13:28:51 pm
av ultimatevw
|