|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
5.60 x 15
|
hovdingen
|
2
|
1715
|
april 06, 2011, 20:35:48 pm
av fatzy
|
|
|
ovalbremser
|
Tistlo
|
5
|
1715
|
september 20, 2013, 22:03:25 pm
av Tistlo
|
|
|
Eksos type 3...Original potte eller bytte til noe annet?
|
Squareback
|
5
|
1716
|
november 07, 2010, 09:43:11 am
av Endre S
|
|
|
Forskjell 3 bolt og 2 bolt forstilling (73/74?) 03
|
StarBugs Geir
|
3
|
1716
|
juli 05, 2014, 18:13:36 pm
av Hot Owl
|
|
|
Oppskrift på å bygge noe vass 2-2,5 l type 4 motor.?
|
Anders-Co
|
0
|
1716
|
juni 20, 2016, 13:52:00 pm
av Anders-Co
|
|
|
Transportermotor, hvilken?
|
JonB
|
3
|
1717
|
juni 01, 2011, 16:34:40 pm
av H-MEK
|
|
|
Hjelp til turbo oppsett på 2.0l type 4 motor
|
Daniel L
|
2
|
1717
|
desember 11, 2014, 13:30:25 pm
av Daniel L
|
|
|
Boltsirkel
|
ole gunnar
|
2
|
1717
|
mars 27, 2016, 17:03:22 pm
av Jesper1201
|
|
|
ta ut motor på bay 78??haster
|
roskilde02
|
5
|
1718
|
august 27, 2009, 06:31:46 am
av Vemund Simensen (prizma)
|
|
|
Girkasse
|
Oval 54
|
2
|
1722
|
april 01, 2008, 09:56:34 am
av RZR-Andy
|
|
|
Hilborn-sprut
|
DVS-RACING
|
4
|
1722
|
september 19, 2008, 22:06:17 pm
av Race-buggy
|
|
|
Knekte ventilfjører, er da ein "vanleg" feil ??
|
Tistlo
|
5
|
1722
|
juni 10, 2010, 21:39:15 pm
av GeirH
|
|
|
Buggy motor i vanlig karroseri...?
|
atufte
|
6
|
1722
|
mars 07, 2011, 00:33:41 am
av atufte
|
|
|
Hjelp!! Clutcharm
|
Erlend / bug66
|
5
|
1722
|
mars 26, 2011, 22:14:12 pm
av surfer56
|
|
|
Automatisk proggressivt methanol insprøytningsanlegg av original spylertank?
|
Formula Vee
|
3
|
1722
|
august 28, 2011, 23:28:36 pm
av Formula Vee
|
|
|
Original eller smalnet?
|
Wikos
|
3
|
1723
|
juli 13, 2014, 21:17:06 pm
av Wikos
|
|
|
Sveise inn nye bunnplater.
|
TEH
|
3
|
1724
|
april 26, 2009, 21:17:16 pm
av Tistlo
|
|
|
hva er forskjellen på en cj 2l kontra cu 2l motor
|
roskilde02
|
5
|
1724
|
juni 04, 2010, 00:13:20 am
av cato®
|
|
|
En finurlig linjeborring.. noen som vet hvorfor?
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
3
|
1724
|
februar 18, 2011, 19:12:01 pm
av Jee
|
|
|
Speil plassering Ghia
|
-Marius-
|
3
|
1724
|
september 06, 2011, 20:01:24 pm
av -Marius-
|
|
|
center mount fan shroud
|
181
|
2
|
1724
|
januar 25, 2015, 09:56:35 am
av BeetleBug
|
|
|
6 volt bil med mascot omformer og 12V radio= dynamostøy.....
|
Mr. Empiboy
|
4
|
1725
|
desember 21, 2009, 21:55:26 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
hva slags wbx topp er dette.
|
jalokoey
|
7
|
1725
|
november 01, 2011, 18:14:02 pm
av jalokoey
|
|
|
Felg
|
nk
|
6
|
1726
|
mars 11, 2010, 22:04:41 pm
av Kjetil
|
|
|
Hva er dette under baksetet i bobla?
|
Varj
|
5
|
1726
|
august 14, 2010, 21:07:36 pm
av Varj
|
|
|
911 dash i 1302?
|
rulator
|
4
|
1726
|
august 23, 2010, 22:01:36 pm
av rulator
|
|
|
H profil råde
|
vwrc
|
2
|
1726
|
januar 29, 2014, 23:52:00 pm
av vwrc
|
|
|
16-17-18 toms felger på boble.
|
jalokoey
|
3
|
1727
|
mai 27, 2010, 19:39:22 pm
av jalokoey
|
|
|
Porsche ledd "CV joints"
|
KnastenradUndKnotenblech
|
6
|
1727
|
august 29, 2011, 16:44:18 pm
av roadster72
|
|
|
Hva er best-to eller en gasser?
|
Stig74
|
3
|
1727
|
desember 14, 2014, 13:26:24 pm
av Stig74
|