|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Varmluft vifte 12 volt
|
Mr.Jack
|
6
|
3817
|
september 07, 2017, 17:59:31 pm
av SveinT
|
|
|
Sylindersats 1600 / 1641: kjøpe dyr eller billig?
|
Mr. G
|
3
|
1597
|
august 23, 2012, 23:27:24 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Hjul adapter 4x100 til 5x205
|
Mr. G
|
2
|
1417
|
august 19, 2013, 10:00:31 am
av Eikstad
|
|
|
Tips til å feste motorromsisolasjon
|
Mr. G
|
1
|
1746
|
juli 28, 2016, 07:33:48 am
av Einic
|
|
|
Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4
|
Mr. G
|
2
|
2104
|
mars 02, 2017, 00:55:22 am
av Mr. G
|
|
|
1300DP topper konvertert til 1600
|
Mr. G
|
10
|
3329
|
oktober 27, 2012, 11:34:52 am
av Gullik
|
|
|
Hvor mange splines skal jeg vri over for å få X antall mm senking?
|
Mr. Empiboy
|
6
|
2810
|
september 12, 2009, 00:11:40 am
av Kjell Roar
|
|
|
Lakk av innsug /manifold på 30 hester+ utførelse på viftehus. Hjelp!!
|
Mr. Empiboy
|
4
|
1453
|
mai 25, 2010, 22:19:06 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Caster shims på bobla mi??
|
Mr. Empiboy
|
1
|
1229
|
mai 29, 2009, 15:26:50 pm
av RobInThaHood
|
|
|
hvaslags forgasser er orginalt på en 30 hester??
|
Mr. Empiboy
|
3
|
1385
|
februar 25, 2009, 19:27:28 pm
av JS
|
|
|
Nye spørsmål.... 30 og 34 hesters industrimotorer. Se siste innlegg.
|
Mr. Empiboy
|
9
|
2424
|
mai 16, 2010, 20:00:46 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Noen som har prøvd slike?
|
Mr. Empiboy
|
28
|
7661
|
februar 16, 2009, 22:59:12 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
17" felger på gammel boble..... Lange eller korte aksler? ET på felger osv??
|
Mr. Empiboy
|
12
|
6584
|
oktober 08, 2012, 14:01:34 pm
av Arnefles
|
|
|
Hvordan i alle dager får jeg ut huset til oljepumpa av blokka (30 hester)?
|
Mr. Empiboy
|
6
|
1874
|
desember 21, 2009, 13:53:16 pm
av Oval57
|
|
|
Senkespindler T2 splitt.
|
Mr. Empiboy
|
10
|
2732
|
mars 12, 2009, 23:00:29 pm
av K.H
|
|
|
How 2 koble startrele på 61 T-1?
|
Mr. Empiboy
|
18
|
9621
|
september 23, 2011, 22:52:52 pm
av JTWE
|
|
|
Gule koni. Er de virkelig SÅ stive selv når de er justert på det mykeste?
|
Mr. Empiboy
|
9
|
2558
|
desember 18, 2009, 20:03:11 pm
av Martin
|
|
|
Sprintstar (205-5) senterkopper på rostylefelger (205-5) ??
|
Mr. Empiboy
|
9
|
2344
|
mai 01, 2009, 01:32:58 am
av Mr. Empiboy
|
|
|
Lekasje ut bak det store reimhjulet på motoren...
|
Mr. Empiboy
|
10
|
3213
|
juni 04, 2010, 11:43:49 am
av Trond Dahl
|
|
|
6 volt bil med mascot omformer og 12V radio= dynamostøy.....
|
Mr. Empiboy
|
4
|
1725
|
desember 21, 2009, 21:55:26 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Koningen på styreledd.
|
Mr. Empiboy
|
0
|
1021
|
januar 18, 2009, 00:28:33 am
av Mr. Empiboy
|
|
|
Feil i baklys T-1
|
Mr. bumblebee
|
2
|
1144
|
juli 05, 2010, 20:06:52 pm
av Mr. bumblebee
|
|
|
Er denne eksosventilen på cyl 3 T1 liv laga? *bilder fra inspeksjonskamera*
|
movikong
|
0
|
1123
|
september 06, 2011, 19:43:00 pm
av movikong
|
|
|
Er bremserørene laget av kobber eller stål på en '70 modell 1300 boble?
|
movikong
|
3
|
1255
|
mai 22, 2011, 15:00:35 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Tenningamekanisme 1300S. Hjelp
|
mossing86
|
1
|
1323
|
januar 21, 2014, 09:56:53 am
av Einic
|
|
|
kobling av tenningslås 1300s
|
mossing86
|
1
|
1390
|
januar 26, 2014, 16:08:32 pm
av Tistlo
|
|
|
Hjulvinkel 1967 Ghia
|
MortenN
|
0
|
1416
|
mai 01, 2019, 18:24:02 pm
av MortenN
|
|
|
Bilder av csp forgasserstag til Dellorto DRLA 40
|
MortenN
|
26
|
7444
|
februar 23, 2010, 10:21:45 am
av Hot Owl
|
|
|
Dreiing av 5*130 trommler for at de skal passe på korte aksler
|
MortenN
|
1
|
1352
|
oktober 13, 2010, 21:35:20 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Tips og triks til justering av dellorto DRLA 40
|
MortenN
|
12
|
5245
|
januar 23, 2010, 09:30:08 am
av wide5
|