|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Trimming av 1500 motor
|
vinju
|
3
|
1778
|
oktober 04, 2013, 21:43:52 pm
av Christer Folke Westlund
|
|
|
magirus brannpumpe spørsmål
|
nobrakes
|
3
|
1778
|
juli 24, 2014, 23:26:48 pm
av Rolf T. Kastenwagen
|
|
|
noen som kan hjelpe meg med å senke 1303s 73 mod
|
gussi
|
4
|
1779
|
desember 14, 2008, 13:12:06 pm
av gussi
|
|
|
3,1 Liter t-4 motor
|
Svang
|
2
|
1780
|
september 03, 2008, 22:52:27 pm
av Jee
|
|
|
Registrering av tidligere militærbil?
|
Elibli
|
2
|
1780
|
september 04, 2015, 13:11:54 pm
av Reiel
|
|
|
senking, korting og splines tabeller
|
Martin
|
0
|
1781
|
mai 23, 2010, 08:39:09 am
av Martin
|
|
|
Megasquirt II eller III
|
SixGun
|
6
|
1781
|
september 17, 2010, 23:40:29 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
1500 type1 vs 1600 type3
|
Anders Peder
|
1
|
1782
|
mai 06, 2008, 23:42:52 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Hvordan bor
|
Frode
|
6
|
1782
|
november 22, 2009, 22:28:50 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
2180 motor langslag
|
Hans
|
3
|
1782
|
oktober 18, 2010, 18:34:32 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Justerbare fjærplater til Type 3?
|
Notch67
|
5
|
1785
|
desember 04, 2008, 15:29:17 pm
av Notch67
|
|
|
Hjelp til nybegynner som skal bygge motor.
|
max_mekker
|
5
|
1786
|
september 18, 2011, 18:33:20 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
forbruksbatteri.
|
Martin
|
4
|
1786
|
juni 24, 2013, 20:36:43 pm
av Martin
|
|
|
Svinghjul 1300 `69
|
cgjerde
|
3
|
1787
|
februar 12, 2009, 19:53:54 pm
av cgjerde
|
|
|
Tips til rustbeskyting
|
animal
|
3
|
1788
|
juni 17, 2008, 23:23:22 pm
av animal
|
|
|
Skifte av viftereim
|
Seven
|
5
|
1788
|
august 28, 2009, 17:23:10 pm
av Boblund
|
|
|
Weber Carb 32/36 DFEV
|
Boblekise
|
3
|
1789
|
oktober 17, 2012, 19:08:19 pm
av Martin
|
|
|
Mål på sideklaringen for R/P - 091 kasse?
|
Der_Butzelmann
|
0
|
1790
|
juli 28, 2008, 14:07:38 pm
av Der_Butzelmann
|
|
|
Hva for en motor i min bil?
|
vwgutten
|
5
|
1790
|
april 22, 2009, 19:11:20 pm
av vwgutten
|
|
|
L-koder til RAL
|
Lasse `65
|
0
|
1790
|
juni 08, 2015, 14:49:56 pm
av Lasse `65
|
|
|
Diameter 96mm stempel T4
|
ghia69
|
4
|
1790
|
juni 30, 2015, 23:25:11 pm
av ghia69
|
|
|
Beste tennplugger til en 356/912-motor?
|
SplitMan
|
5
|
1792
|
september 23, 2013, 23:26:26 pm
av Dewil
|
|
|
Bakdekk med stor rulleomkrets
|
HaraldL
|
2
|
1794
|
mai 05, 2008, 23:01:48 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Felger/dekk Golf V
|
gulfkungen
|
1
|
1794
|
mai 21, 2008, 20:05:36 pm
av Pitt
|
|
|
Best mulig plassering av temp-sender?
|
Erlend / bug66
|
5
|
1794
|
april 25, 2010, 09:02:55 am
av Einic
|
|
|
Linjeborring av t4 blokk
|
dag66
|
4
|
1794
|
januar 10, 2014, 02:17:14 am
av tezer
|
|
|
Avtakbar bakstykke
|
vidar eiane
|
5
|
1795
|
februar 28, 2009, 22:35:10 pm
av wide5
|
|
|
Sikkerhetsbelter bak 1303 CAB(3 Punkt)
|
VWdriver
|
4
|
1795
|
april 06, 2011, 11:54:25 am
av VWdriver
|
|
|
Bygger om til 12volt i påsken. Batteri ?
|
olechund
|
5
|
1795
|
mars 28, 2013, 22:36:04 pm
av olechund
|
|
|
Gear overføring dokka
|
Jb68
|
3
|
1795
|
oktober 28, 2015, 07:00:54 am
av Jb68
|