|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
AB-motor (1300) som 1641 ?
|
KDF Type 60
|
0
|
1644
|
august 27, 2018, 12:37:49 pm
av KDF Type 60
|
|
|
T-1 motor, 1641, standard comp, 1:1,25 vipper og engle 100 kam?
|
KDF Type 60
|
5
|
3150
|
september 02, 2018, 19:37:28 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Motorfeste - eller er det "girkasse feste" det kalles på bobla 1303
|
kejoleid
|
1
|
1436
|
august 29, 2008, 08:30:14 am
av Ketil S.
|
|
|
Flytte "bakvegg" på 1303s
|
kejoleid
|
5
|
2559
|
august 18, 2008, 23:30:33 pm
av kejoleid
|
|
|
1974 1303S - WBX konvertering
|
kejoleid
|
13
|
4420
|
august 22, 2008, 22:45:05 pm
av kejoleid
|
|
|
Vr6 i 71` 1302s
|
Kenneth Johnsen
|
7
|
2324
|
august 06, 2012, 10:49:46 am
av PeeGee
|
|
|
Bygge om til Snowflakes baklys
|
Kenneth-1987
|
7
|
3742
|
mars 23, 2018, 08:43:04 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Montering av karosseri?
|
Ketil S.
|
5
|
1772
|
juni 02, 2013, 08:28:58 am
av -Marius-
|
|
|
Skifte av front T1 -63
|
Ketil S.
|
3
|
1323
|
juli 09, 2011, 00:00:05 am
av Tistlo
|
|
|
Montering av bakre "demperstopper" ??????
|
Ketil S.
|
1
|
1154
|
oktober 30, 2012, 17:25:49 pm
av Tistlo
|
|
|
Behandling av topper?
|
Ketil S.
|
9
|
2908
|
mars 07, 2009, 14:05:27 pm
av HKE
|
|
|
Biltilsynet
|
Ketil S.
|
9
|
3193
|
januar 30, 2011, 10:38:39 am
av Ketil S.
|
|
|
Gearkasse nummer ?
|
Ketil S.
|
9
|
3023
|
oktober 19, 2008, 20:08:42 pm
av ahelgemo
|
|
|
Golf 2 seter i 1303?
|
Ketil S.
|
6
|
1654
|
juli 12, 2011, 21:23:02 pm
av T-1
|
|
|
1600 motor, blokk AD eller hva?
|
Ketil S.
|
3
|
1761
|
juli 08, 2008, 18:02:56 pm
av wide5
|
|
|
Spindelslark, hvor mye?
|
Ketil S.
|
4
|
1595
|
januar 08, 2013, 22:10:29 pm
av -Marius-
|
|
|
Skifte fra 1 til 2 krets bremsesystem
|
Ketil S.
|
3
|
1606
|
august 06, 2012, 09:07:31 am
av Ketil S.
|
|
|
Senking av T1 -63mod.
|
Ketil S.
|
7
|
2262
|
august 13, 2008, 19:35:18 pm
av Ketil S.
|
|
|
Forskjell på bremsebånd?
|
Ketil S.
|
3
|
1348
|
april 25, 2013, 09:38:42 am
av Ketil S.
|
|
|
Moment på 1200 topper
|
Ketil S.
|
2
|
1390
|
februar 09, 2015, 18:15:25 pm
av Knut Andersen
|
|
|
Bygging/ tuning av motor, 1600
|
Ketil S.
|
2
|
1236
|
juli 04, 2010, 22:24:12 pm
av Ketil S.
|
|
|
Bolt-/felgstørrelse ??
|
Ketil S.
|
2
|
1559
|
oktober 24, 2008, 22:05:44 pm
av Ketil S.
|
|
|
Bore opp 4x130 skive til 5x120 ?
|
Ketil S.
|
3
|
1320
|
april 02, 2011, 23:26:26 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Senking av T1 -63 mod.
|
Ketil S.
|
9
|
2616
|
mars 12, 2010, 10:15:47 am
av Ketil S.
|
|
|
Justerbare fjørbein til 03 ?
|
Ketil S.
|
4
|
1407
|
februar 01, 2012, 23:06:29 pm
av Ketil S.
|
|
|
Hvordan montere setebelte bak i 1303?
|
Ketil S.
|
0
|
1031
|
august 04, 2011, 10:32:29 am
av Ketil S.
|
|
|
Felgdimensjon ??
|
Ketil S.
|
1
|
1481
|
juli 26, 2008, 23:18:14 pm
av LOBO
|
|
|
Felgstørrelse til 1303 ?
|
Ketil S.
|
6
|
1677
|
februar 16, 2011, 16:24:09 pm
av Holmen
|
|
|
Montering av sete ????
|
Ketil S.
|
0
|
1213
|
juli 15, 2008, 10:07:37 am
av Ketil S.
|
|
|
Bytte av skiver og tromler, hva passer?
|
Ketil S.
|
8
|
2474
|
mars 09, 2011, 13:13:39 pm
av Ketil S.
|