|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
TEKNISKE DATA 1200-1303, -70 TIL -79MOD ++
|
Ketil S.
|
0
|
1433
|
februar 28, 2008, 23:14:33 pm
av Ketil S.
|
|
|
Soda for rust-/lakkfjerning.
|
Ketil S.
|
5
|
2519
|
mai 31, 2014, 00:01:09 am
av Ketil S.
|
|
|
Bredding av org.felger.
|
Ketil S.
|
2
|
1651
|
juni 30, 2008, 16:55:35 pm
av fatzy
|
|
|
Godkjenning av senkespindler?
|
Ketil S.
|
8
|
2657
|
desember 10, 2012, 21:39:40 pm
av Dewil
|
|
|
Pedalsett -63 T1?
|
Ketil S.
|
2
|
1221
|
mai 05, 2013, 10:17:30 am
av Ketil S.
|
|
|
1600 Restaurering.
|
Ketil S.
|
2
|
1760
|
mars 31, 2009, 00:26:05 am
av torvw
|
|
|
Gearkasse nummer ?
|
Ketil S.
|
12
|
3628
|
januar 07, 2009, 21:42:39 pm
av fatzy
|
|
|
Type blokk for bygging av motor?
|
Ketil S.
|
13
|
5224
|
juni 28, 2013, 09:23:38 am
av Jee
|
|
|
Godkjenning hos BT ?
|
Ketil S.
|
7
|
1940
|
januar 05, 2011, 20:34:14 pm
av -Marius-
|
|
|
Priming/grunning.
|
Ketil S.
|
0
|
1127
|
februar 21, 2010, 13:44:07 pm
av Ketil S.
|
|
|
Lakkoder/lakkfarge ?
|
Ketil S.
|
4
|
2063
|
mars 12, 2012, 16:24:29 pm
av Skaug
|
|
|
Felgstørrelse ??
|
Ketil S.
|
4
|
2104
|
oktober 16, 2008, 20:13:24 pm
av Ketil S.
|
|
|
Bredding av stålfelger.
|
Ketil S.
|
4
|
1922
|
februar 22, 2010, 13:39:23 pm
av Ketil S.
|
|
|
Montering av demper på T1 -63
|
Ketil S.
|
5
|
1703
|
mars 20, 2013, 22:57:32 pm
av Dewil
|
|
|
Forgasser spørsmål
|
Kevin Michael
|
3
|
1407
|
august 25, 2013, 11:29:49 am
av Kevin Michael
|
|
|
Flip-vindu?
|
Kevin Michael
|
3
|
1616
|
september 02, 2013, 10:11:48 am
av Frodo
|
|
|
Bolt on bigbore kit til 1200 motor??
|
Kheiron
|
2
|
1257
|
august 05, 2010, 08:45:47 am
av Racing56
|
|
|
1500 sylindre/stempler på en 1200 motor? Går det?
|
Kheiron
|
1
|
1084
|
februar 01, 2011, 22:14:02 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Girkasse på 1967 1500 boble??
|
Kheiron
|
1
|
1438
|
juni 09, 2008, 23:50:40 pm
av JS
|
|
|
Kan man skifte felgsenter fra 15" til 17"?
|
Kheiron
|
8
|
2444
|
januar 11, 2012, 11:29:00 am
av Kheiron
|
|
|
Hva passer -69 og -61 1200 motor??
|
Kheiron
|
0
|
1010
|
januar 14, 2012, 22:10:34 pm
av Kheiron
|
|
|
Hvilke dropspindler bør jeg kjøpe
|
Kid-A
|
0
|
1029
|
november 16, 2010, 15:32:27 pm
av Kid-A
|
|
|
Trimming: Valg av forgasser?
|
Kieron
|
18
|
4654
|
juni 10, 2013, 20:35:41 pm
av Kieron
|
|
|
gasser stag type 4 motor
|
Kimroger
|
1
|
1346
|
august 17, 2014, 16:55:56 pm
av Kimroger
|
|
|
Flytene pakning - Hva anbefales?
|
KimSan
|
11
|
3489
|
mars 31, 2010, 12:33:03 pm
av Hot Owl
|
|
|
Hengerkontakt T3
|
KimSan
|
2
|
1295
|
juli 29, 2012, 18:50:20 pm
av KimSan
|
|
|
Dempertårnslager i 1302 billig
|
king.oslo
|
2
|
1627
|
april 27, 2014, 01:09:35 am
av Tistlo
|
|
|
Hull i setetrekket. 1302 hjelp!
|
king.oslo
|
1
|
1244
|
mai 29, 2012, 00:01:42 am
av BP 73
|
|
|
Veivaksel: hva synes dere?
|
king.oslo
|
2
|
1387
|
september 19, 2010, 22:56:23 pm
av H-MEK
|
|
|
Hvordan burde jeg gjøre med disse komponentene?
|
king.oslo
|
0
|
1279
|
september 01, 2010, 12:56:47 pm
av king.oslo
|