|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
For- og bakstillingsdeler
|
king.oslo
|
0
|
1084
|
mars 07, 2011, 12:54:13 pm
av king.oslo
|
|
|
Lavere sluttveksling. Hva er mine muligheter?
|
king.oslo
|
10
|
2696
|
september 19, 2010, 15:21:40 pm
av JTWE
|
|
|
Hvilken temperatur vil jeg ha i dette området ved optimal driftstemperatur?
|
king.oslo
|
18
|
4103
|
desember 05, 2010, 15:22:30 pm
av SveinT
|
|
|
Restaurere understellet VW 1302 1971
|
king.oslo
|
2
|
1140
|
juni 25, 2010, 15:10:34 pm
av king.oslo
|
|
|
Hvordan får jeg fjernet alt som er inne i tunellen?
|
king.oslo
|
9
|
2472
|
desember 27, 2010, 10:21:36 am
av Hot Owl
|
|
|
Min bil: 1971 1302. AB-motor. Passer 200mm svinghjul i min bil?
|
king.oslo
|
6
|
1704
|
august 31, 2010, 16:25:03 pm
av king.oslo
|
|
|
Hvilke motorer har dette?
|
king.oslo
|
0
|
1046
|
august 31, 2010, 17:39:53 pm
av king.oslo
|
|
|
Porsche seter i 1302. Hvilke er det som har korrekte dimensjoner?
|
king.oslo
|
2
|
1657
|
mars 20, 2017, 14:23:44 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Hva er dette hullet til? Skal det være vidåpent som dette?
|
king.oslo
|
14
|
2679
|
mars 16, 2011, 18:47:41 pm
av Savanna67
|
|
|
1300s kjøling
|
kivriel
|
1
|
1544
|
juni 30, 2016, 06:03:38 am
av Einic
|
|
|
Male understell/gulv
|
kivriel
|
4
|
2062
|
juli 06, 2016, 20:21:13 pm
av Kjell Roar
|
|
|
burde jeg splitte blokka ?
|
kivriel
|
3
|
1637
|
august 16, 2014, 17:25:26 pm
av Bubbleman
|
|
|
Kamakselopplagring - 1200, rett i blokka
|
Kjell Roar
|
0
|
1106
|
desember 17, 2011, 16:15:36 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Teknisk informasjon om bilen fra motorvognregisteret
|
Kjell Roar
|
9
|
7405
|
mars 29, 2010, 00:54:17 am
av Ragge
|
|
|
Ragtop - montering fra Twingo
|
Kjell Roar
|
2
|
1325
|
august 30, 2009, 16:04:48 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Sammenligningstest av eksosanlegg på original 1600-motor
|
Kjell Roar
|
0
|
1412
|
oktober 28, 2017, 11:59:47 am
av Kjell Roar
|
|
|
Vinterstarting av bil
|
Kjell Roar
|
12
|
4114
|
januar 02, 2011, 09:46:10 am
av Squareback
|
|
|
Bensinslange som tåler etanolholdig bensin
|
Kjell Roar
|
4
|
8793
|
desember 03, 2021, 16:58:57 pm
av JFP
|
|
|
Bytte veiv og rådelager - hvorfor?
|
Kjell Roar
|
8
|
5689
|
november 27, 2010, 14:23:17 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
1500 motor med 2 doble webere??
|
Kjell Tormod Brekka
|
2
|
1517
|
februar 21, 2012, 17:27:32 pm
av Svein.
|
|
|
Motorspørsmål
|
Kjell Tormod Brekka
|
0
|
1058
|
mars 13, 2012, 23:25:08 pm
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
Dropspindler, hvor mye senk?
|
Kjell Tormod Brekka
|
14
|
3856
|
mars 14, 2012, 10:14:38 am
av Ketil S.
|
|
|
Turteller til 8 syl, moddes til 4 syl?
|
Kjell Tormod Brekka
|
4
|
3435
|
januar 12, 2019, 18:27:35 pm
av SveinT
|
|
|
Bremser 924
|
Kjell Tormod Brekka
|
3
|
1362
|
november 17, 2010, 09:56:07 am
av Unneberg Bil
|
|
|
Ratt split bus dimensjon på feste kon med kile?
|
Kjell Tormod Brekka
|
0
|
1219
|
oktober 17, 2017, 22:04:51 pm
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
VW motor i 912??
|
Kjell Tormod Brekka
|
10
|
3669
|
februar 24, 2010, 21:11:54 pm
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
Bremseskiver/tromler T1 og T3 -Hva passer??
|
Kjell Tormod Brekka
|
3
|
1575
|
april 23, 2014, 00:57:33 am
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
Dellorto DRLA 40 for standard 1600??
|
Kjell Tormod Brekka
|
2
|
1429
|
februar 20, 2010, 00:53:49 am
av RZR-Andy
|
|
|
Kalipperoppgradering T1??
|
Kjell Tormod Brekka
|
11
|
2820
|
mars 16, 2011, 16:06:07 pm
av 1303SS
|
|
|
T2 split ratt, dimensjon hub???
|
Kjell Tormod Brekka
|
0
|
1138
|
august 24, 2017, 18:17:44 pm
av Kjell Tormod Brekka
|