|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Porschekjøling T4 veldig ulik T1?
|
Arnfinn Gjøsund
|
2
|
1841
|
mars 04, 2008, 16:57:06 pm
av Arnfinn Gjøsund
|
|
|
Bytte fre like til vekselstrøms dynamo?
|
Dollen
|
1
|
1841
|
mai 07, 2008, 12:55:23 pm
av SveinT
|
|
|
NB! HASTER!!
|
FosenXpressen
|
2
|
1842
|
april 13, 2008, 23:41:23 pm
av Jøran Larssen
|
|
|
Lastebillakk til 1303S
|
Juvelen
|
2
|
1842
|
mars 19, 2010, 23:14:37 pm
av vwracer - Ola Linnerud
|
|
|
Innkjøring av motor med 1641-sylindre
|
VW 181
|
2
|
1843
|
april 23, 2008, 12:17:17 pm
av Jon T
|
|
|
T4 / Porsche 914 svinghjul
|
vwracer - Ola Linnerud
|
3
|
1843
|
mars 12, 2011, 13:29:38 pm
av VWdriver
|
|
|
Byttet forgasser
|
Ove A
|
6
|
1843
|
august 09, 2011, 17:03:01 pm
av Ove A
|
|
|
Kompressor og lakkering.
|
jubaluba
|
2
|
1843
|
juni 28, 2012, 00:02:01 am
av jubaluba
|
|
|
EC 1795 kontra AN 1795
|
Hawken
|
6
|
1843
|
desember 03, 2013, 01:24:39 am
av Hawken
|
|
|
2,3l 122hk org.forgasser ?
|
Lasse.E
|
4
|
1844
|
februar 19, 2012, 12:44:49 pm
av Lasse.E
|
|
|
Trenger råd om topper vs Turbo
|
Roy Grelland
|
7
|
1845
|
juli 24, 2011, 22:53:35 pm
av BeetleBug
|
|
|
Håndbrekk ute av "ledd"
|
anitaarntzen
|
4
|
1845
|
august 16, 2014, 17:26:15 pm
av FooZ
|
|
|
dysing av idf, Noen som har peiling?
|
x160
|
2
|
1846
|
juni 18, 2008, 19:19:35 pm
av x160
|
|
|
Kjøling type 4
|
Hulken
|
6
|
1846
|
juni 10, 2010, 15:26:56 pm
av tezer
|
|
|
Turbolader på en 1600 AD?? mulig?? hvis ja, kossen?
|
Medhus87
|
5
|
1846
|
februar 29, 2012, 09:34:10 am
av Ketil S.
|
|
|
ATS felger 15x7 et16
|
Odde79
|
3
|
1846
|
august 31, 2014, 18:41:23 pm
av Eikstad
|
|
|
dekk foran på 1302
|
volkswagen1302
|
6
|
1847
|
oktober 03, 2010, 12:41:14 pm
av 1303SS
|
|
|
Hva gjør dere med stopperne på puma forstillinga?
|
Frode
|
7
|
1847
|
august 14, 2011, 09:10:29 am
av Frode
|
|
|
Latebay Akslinger og fargekode
|
Huleboar
|
5
|
1847
|
november 12, 2014, 15:15:09 pm
av Huleboar
|
|
|
Trommelspørsmål
|
Bøggymæn
|
5
|
1848
|
mars 08, 2009, 20:36:48 pm
av Bøggymæn
|
|
|
oversikt på shimsing av spindler???
|
alask
|
5
|
1848
|
april 09, 2009, 01:06:45 am
av Tistlo
|
|
|
senking bak
|
Tc
|
5
|
1849
|
april 05, 2009, 17:04:42 pm
av Tc
|
|
|
Hvilke pluggledninger ?
|
California Blue
|
4
|
1849
|
juni 11, 2009, 16:20:03 pm
av tmbryhn
|
|
|
datostempling på bremsetrommler
|
58orgbug
|
5
|
1849
|
desember 08, 2009, 05:48:56 am
av tezer
|
|
|
rumpe spm =)
|
janpotet
|
7
|
1850
|
februar 09, 2011, 17:29:45 pm
av Bj?rn
|
|
|
Hvordan gassere passer best??
|
Frode
|
7
|
1851
|
september 10, 2010, 23:18:20 pm
av Squareback
|
|
|
Panserlås og motorlokk-lås får man godkjent disse?
|
FooZ
|
2
|
1851
|
september 26, 2015, 12:23:25 pm
av FooZ
|
|
|
Måling av vendehøyde på Type 4-motor
|
Filip/purity
|
4
|
1852
|
mars 09, 2009, 20:47:52 pm
av Filip/purity
|
|
|
lakke motorblokka
|
Frode
|
6
|
1852
|
oktober 15, 2010, 21:11:22 pm
av Frode
|
|
|
Montering av Puma forstilling
|
Medhus87
|
5
|
1853
|
mars 05, 2012, 22:59:51 pm
av Medhus87
|