|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
T3 eller T4 med vannavkjølt og varmeapparat??
|
Hulken
|
5
|
1872
|
november 20, 2008, 12:58:37 pm
av Hulken
|
|
|
beregnet tid på motorbytte bay??
|
roskilde02
|
5
|
1872
|
september 17, 2009, 15:34:27 pm
av Syncronaut
|
|
|
86 mm?
|
T-bear
|
5
|
1873
|
juni 14, 2012, 11:06:03 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
splitt/bay understell
|
N F
|
6
|
1873
|
september 25, 2012, 15:05:14 pm
av N F
|
|
|
Framskjermer
|
enaa
|
5
|
1873
|
februar 11, 2013, 23:00:49 pm
av Dewil
|
|
|
Hvordan i alle dager får jeg ut huset til oljepumpa av blokka (30 hester)?
|
Mr. Empiboy
|
6
|
1874
|
desember 21, 2009, 13:53:16 pm
av Oval57
|
|
|
To forgassere....med choke
|
Christer Folke Westlund
|
5
|
1874
|
januar 07, 2013, 23:34:15 pm
av Jærva
|
|
|
Lakkfjerning
|
Seven
|
2
|
1874
|
februar 19, 2013, 02:41:52 am
av Tistlo
|
|
|
Motorkoder
|
beetle force
|
1
|
1875
|
februar 24, 2008, 15:20:41 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Glassblåse topper
|
vw-vw
|
5
|
1875
|
april 03, 2013, 09:09:47 am
av Hot Owl
|
|
|
Swivel-feet; er det lurt?
|
Lynet
|
1
|
1878
|
januar 21, 2008, 09:46:26 am
av Pål A
|
|
|
hva borring i blokk kreves for 94mm - 92mm sylindersett
|
Hans
|
2
|
1878
|
august 08, 2011, 14:40:56 pm
av Hans
|
|
|
Sikringer til 74modell boble
|
Lilleblå
|
2
|
1879
|
januar 03, 2009, 19:48:01 pm
av Lilleblå
|
|
|
Puss av Empi felger.
|
Fast Freddy
|
6
|
1879
|
juni 19, 2011, 11:10:42 am
av Dalland
|
|
|
Syredupping / Sandblåsing
|
nk
|
3
|
1879
|
januar 06, 2015, 12:03:01 pm
av nk
|
|
|
lakkode 1303 s big, gullboble
|
stikkan74
|
4
|
1881
|
mai 08, 2009, 14:50:58 pm
av stikkan74
|
|
|
Select a dropp.
|
empiboy (Mr. Eikstad)
|
5
|
1882
|
juli 30, 2008, 12:22:22 pm
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
skive under fordelerdrev
|
OGH
|
3
|
1884
|
juni 08, 2008, 10:40:58 am
av Race-buggy
|
|
|
Hva er kompressjonen i en vw t1 1300 motor fra 69?
|
€-_Albert_-€
|
2
|
1884
|
oktober 01, 2008, 21:26:31 pm
av €-_Albert_-€
|
|
|
girkassedeler
|
Tistlo
|
5
|
1884
|
februar 25, 2013, 18:35:26 pm
av Tistlo
|
|
|
stab stag på kortet forstilling
|
Doka64
|
4
|
1885
|
juni 16, 2015, 06:54:30 am
av unge lovende
|
|
|
Skivebremser fra hotshop.
|
beetlepower
|
4
|
1887
|
mars 07, 2009, 14:15:30 pm
av Race-buggy
|
|
|
handle fra csp eller ikke?
|
volkswagen1302
|
4
|
1889
|
mars 15, 2011, 22:22:12 pm
av volkswagen1302
|
|
|
Boble senking bak
|
Mats Torbergsen
|
5
|
1890
|
september 29, 2009, 22:30:20 pm
av Mats Torbergsen
|
|
|
Akselrør.
|
California Blue
|
2
|
1891
|
februar 25, 2008, 15:58:41 pm
av California Blue
|
|
|
hvilken girolje
|
OvalZorro
|
1
|
1891
|
juni 12, 2008, 07:01:30 am
av Pan
|
|
|
Dekk dim.?
|
Tc
|
4
|
1891
|
januar 03, 2009, 23:32:16 pm
av Tc
|
|
|
Skjermer o.l. til T1, Hvem er billigst/best på nett?
|
Ben1303
|
6
|
1891
|
april 28, 2011, 04:39:35 am
av FreddyB
|
|
|
Photoshop hjelp
|
Gabbis
|
4
|
1892
|
januar 25, 2009, 23:19:51 pm
av Endre S
|
|
|
oljepumpe med filter på.....noe tess??
|
Tor_Fredrik
|
4
|
1892
|
april 17, 2016, 14:46:39 pm
av Tor_Fredrik
|