|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Spec. på "Mexico-topper"
|
-57Sleeper
|
4
|
1987
|
oktober 03, 2008, 09:06:00 am
av -57Sleeper
|
|
|
Oljetrykksbryter
|
Ragge
|
4
|
1985
|
oktober 31, 2008, 11:52:18 am
av Ragge
|
|
|
Oljetempsender plassering
|
Roy Grelland
|
3
|
1985
|
mai 25, 2016, 23:48:26 pm
av tmatre
|
|
|
Hydraulisk håndbrekk og wire.
|
vwfreak
|
4
|
1984
|
oktober 10, 2013, 14:54:08 pm
av vwfreak
|
|
|
Bygge egen sikringsboks til bobla
|
FooZ
|
2
|
1983
|
mars 28, 2016, 20:22:43 pm
av FooZ
|
|
|
"Full flow" eller? Blir dette riktig????
|
Formula Vee
|
3
|
1982
|
juli 11, 2010, 11:08:26 am
av Formula Vee
|
|
|
Hvor er den beste plasseringen av oljekjøler
|
Nova
|
6
|
1981
|
august 19, 2012, 22:06:42 pm
av Squareback
|
|
|
Ford forgasser?
|
Riisern
|
7
|
1981
|
august 07, 2012, 22:22:05 pm
av SveinT
|
|
|
VIDEO: Demontering/montering av dynamo
|
Villminken
|
0
|
1980
|
september 19, 2009, 01:40:24 am
av Villminken
|
|
|
hvordan ser jeg forskjell på splitt og bay sidelemmer?
|
nobrakes
|
9
|
1980
|
juli 07, 2011, 19:08:39 pm
av nobrakes
|
|
|
sider for t4 motorer
|
ædolf
|
4
|
1980
|
april 21, 2014, 20:57:03 pm
av Dewil
|
|
|
Maskinering av motorblokk
|
Splitbush
|
3
|
1980
|
januar 05, 2017, 10:20:38 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
forslag til Kamaksel i Bay
|
K.H
|
8
|
1979
|
mars 21, 2010, 08:57:09 am
av rallybugs
|
|
|
Bensinvarmer
|
VW1960
|
4
|
1979
|
oktober 21, 2013, 12:13:41 pm
av VW1960
|
|
|
Senk av 1968 modell
|
VWBoble
|
2
|
1979
|
april 16, 2018, 15:58:56 pm
av VWBoble
|
|
|
Større motor
|
Frode
|
5
|
1978
|
april 20, 2009, 17:43:18 pm
av Oddbjørn
|
|
|
Høydejusterbart senkesett til 412
|
Hulken
|
6
|
1977
|
mars 04, 2010, 08:22:42 am
av Mr. Empiboy
|
|
|
Bremsepedal/stag til hovedsylinder
|
General Custer
|
5
|
1977
|
juni 10, 2012, 17:41:44 pm
av SveinT
|
|
|
6V til 12v Hvordan?
|
jayster
|
6
|
1977
|
mars 12, 2013, 23:36:07 pm
av sleggemekk
|
|
|
Passer Scat sin 36hp viftedeksel..
|
Bendik
|
5
|
1975
|
september 18, 2010, 15:51:45 pm
av Bendik
|
|
|
Impregnering av koffertert (som skal vere på takgrind)
|
Nordtveit
|
6
|
1975
|
april 12, 2013, 09:30:23 am
av BeetleBug
|
|
|
justering/skrue under navkopp
|
boblao
|
3
|
1974
|
august 16, 2012, 00:04:21 am
av boblao
|
|
|
rust langst skjøyten til taket, hvordan gå frem?
|
Randeberg
|
5
|
1974
|
mars 20, 2013, 00:36:59 am
av Lasse.E
|
|
|
Pluggåpning original 1600 + grums ved oljepåfylling
|
StarBugs Geir
|
3
|
1973
|
september 27, 2008, 17:58:25 pm
av StarBugs Geir
|
|
|
Jippi, gearkassebytte div spm.
|
Espen/VW54
|
7
|
1973
|
februar 10, 2011, 21:51:07 pm
av JTWE
|
|
|
Erstatnings kjøle blekk under syl
|
VW1303
|
2
|
1972
|
februar 17, 2008, 23:19:02 pm
av Pål A
|
|
|
For mye plass...
|
RZR-Andy
|
5
|
1972
|
januar 03, 2009, 18:25:27 pm
av LOBO
|
|
|
T4 Trimming Porsche 914 Hvordan?
|
puggen205
|
5
|
1972
|
september 15, 2009, 20:09:11 pm
av Jærva
|
|
|
Ignitor og plugger?
|
Squareback
|
6
|
1972
|
mai 23, 2010, 18:38:58 pm
av Squareback
|
|
|
hjelp til senking bak 67 boble
|
torpe_ulf
|
4
|
1971
|
april 23, 2009, 23:37:56 pm
av LOBO
|