|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Kople til bensintrykkregulator
|
Roy Grelland
|
4
|
2020
|
august 06, 2008, 16:52:38 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Hvor breie hjul på senka boble 65mod?
|
vw-t1
|
7
|
2019
|
mars 18, 2009, 11:24:27 am
av Hulken
|
|
|
Er det noen som har how-to bytte skyvedør kanal Early bay
|
Hans-Arne
|
3
|
2019
|
februar 02, 2011, 13:02:10 pm
av Martin
|
|
|
Porsche dashbord i 1303
|
Endre S
|
6
|
2019
|
juli 05, 2013, 10:24:17 am
av Der_Butzelmann
|
|
|
Hvor mye er det mulig å senke ei 1303S
|
Sniper
|
4
|
2018
|
mars 19, 2010, 00:21:10 am
av Sniper
|
|
|
Montering av bensin måler
|
Frode
|
8
|
2018
|
juni 26, 2010, 08:33:52 am
av Frode
|
|
|
fordeler fra caravelle ?
|
mono2n
|
7
|
2017
|
juli 21, 2010, 10:23:48 am
av Reiel
|
|
|
Beskyttelse under sete
|
JanHa
|
3
|
2017
|
mai 17, 2014, 08:33:55 am
av BeetleBug
|
|
|
hvilket skivebremskit bak på 1303?
|
Ben1303
|
7
|
2016
|
april 24, 2011, 16:23:06 pm
av Karmann
|
|
|
Type 4 i 1303s
|
StarBugs Geir
|
3
|
2014
|
september 22, 2008, 23:49:19 pm
av Torgeir
|
|
|
T0 motor,type 3
|
Stig74
|
5
|
2013
|
desember 08, 2014, 13:14:53 pm
av Ivar
|
|
|
torsjons fjærene foran...
|
wonderboy
|
3
|
2012
|
mai 26, 2008, 21:08:15 pm
av wonderboy
|
|
|
Moderne løsning på omformer fra 6-12volt?
|
Eikstad
|
4
|
2011
|
september 13, 2014, 08:24:24 am
av Kjell Roar
|
|
|
Behandling av bart stål?
|
Anders-Co
|
2
|
2011
|
november 15, 2016, 23:24:26 pm
av Anders-Co
|
|
|
Lettere ombygging av bobla
|
jete
|
7
|
2010
|
oktober 07, 2010, 00:10:24 am
av H-MEK
|
|
|
Kobling av 5 pins rele'?
|
FullGass
|
2
|
2010
|
august 13, 2011, 09:31:26 am
av FullGass
|
|
|
Bruke militær brannpumpemotor i bil
|
VeteranBobla
|
5
|
2010
|
januar 04, 2012, 21:08:05 pm
av Kjetil
|
|
|
Ventiler i type 1 topper
|
ole gunnar
|
3
|
2010
|
februar 01, 2016, 06:29:42 am
av ole gunnar
|
|
|
Westfalia innredning 86 mod, passer denne i en 71 model transporter?
|
moasko
|
1
|
2009
|
juli 16, 2008, 21:42:31 pm
av RuneA
|
|
|
Trenger å ta mål av t2b westfalia
|
mattias
|
4
|
2008
|
mai 14, 2014, 23:38:02 pm
av mattias
|
|
|
Laserskjæring i Oslo/Østlandet?
|
Löf
|
2
|
2007
|
januar 21, 2010, 21:59:33 pm
av Martin
|
|
|
Dempere til Type 3.
|
Ziggy66bug
|
4
|
2007
|
september 12, 2016, 22:35:46 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
hvordan ta av viftehuset på type 1 motor
|
patrick
|
2
|
2005
|
mars 16, 2008, 13:10:11 pm
av patrick
|
|
|
Pop Out montering på min 58 T1. Div spørsmål!!
|
Eikstad
|
7
|
2005
|
mai 23, 2013, 20:55:06 pm
av JS
|
|
|
hvor mye porting er nødvendig/anbefalt på eksos siden på org. topper?
|
alask
|
5
|
2004
|
februar 12, 2010, 16:56:42 pm
av Lasse `65
|
|
|
behandling av nye bremsetromler...
|
volkswagen1302
|
5
|
2004
|
november 27, 2010, 20:45:04 pm
av volkswagen1302
|
|
|
Bolter/skruer
|
Frode
|
5
|
2004
|
mars 29, 2012, 15:50:30 pm
av Frode
|
|
|
Motorskifte
|
1300Jone
|
4
|
2004
|
juni 27, 2013, 09:58:51 am
av 1300Jone
|
|
|
En litt seigere diff,,
|
LowBug
|
5
|
2004
|
mars 12, 2015, 09:39:01 am
av LowBug
|
|
|
Forslag til hvordan man kan feste Langbrettet bak på bobla.
|
Varj
|
5
|
2003
|
september 15, 2008, 21:38:57 pm
av Raymond
|